فيلم بازي نفرت

آژانس ديجيتال ماركتينگ

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فيلم بازي نفرت

فيلم بازي نفرت The Hating Game 2021 در مورد لوسي هاتون و جاشوآ تمپلمن است كه هر دو به عنوان دستيار مدير عامل در يك شركت انتشاراتي با يكديگر همكاري مي‌ كنند. اما لوسي و جاشوآ از يكديگر متنفرند و با اكراه با هم كار مي‌كنند. در اين ميان خبر يك ارتقاي شغلي باعث مي‌شود تا رقابت ميان آن‌ها شدت گرفته و با يكديگر توافق كنند كه هر كدام نتوانست شغل جديد را به دست آورد بايد از كارش استعفا دهد. اما درست در زماني كه كشمكش ميان آن‌ها به نقطه اوج خود مي‌رسد، نفرت كم كم جاي خود را به عشق داده و لوسي متوجه مي‌شود كه مرز ميان عشق و نفرت چقدر مي‌تواند باريك باشد و…
درباره فيلم بازي نفرت The Hating Game : محصول كشور آمريكا و در ژانر رمانتيك ، كمدي مي‌باشد و به كارگرداني Peter Hutchings در سال 2021 ساخته شده است. در فيلم بازي نفرت بازيگراني چون Austin Stowell، Corbin Bernsen، Lucy Hale، و... به ايفاي نقش پرداخته اند.

بهترین فیلم های تاریخی از نظر شخصی

به عنوان یک عاشق فیلم های تاریخی که سالهاست چنین ژانری را دنبال می کنم یک لیست 6 تایی معرفی می کنم که به نظرم بهترین فیلم های تاریخی در تمام دوران سینما هستند. البته فیلم های تاریخی معروفی مثل ارباب حلقه ها، تروی و گلادیاتور را فاکتور می گیرم:

1- فیلم شجاع دل Braveheart-1995 لینک دانلود

2- فیلم پادشاه یاغی Outlaw King -2018 لینک دانلود

3- فیلم حضرت نوح Noah-2014 لینک دانلود

4- فیلم کشیش The priest-2011 لینک دانلود

5- فیلم Solomon Kane-2009 لینک دانلود

6-فیلم خشم Fury-2014 با تم جنگ جهانی لینک دانلود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.