آرشیو اسفند ماه 1398

آژانس ديجيتال ماركتينگ

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت ارزان در مشهد

در اين مقاله به بررسي مبحث طراحي سايت ارزان در مشهد مي‌پردازيم. اميدواريم اين مقاله بتواند اطلاعات كافي را دراختيار كساني كه مي‌خواهند وب‌سايت شخصي يا تجاري داشته باشند، قرار دهد. به عنوان مثال هتل‌ها و اماكن اقامتي در مشهد مي‌بايست اطلاعات كافي در خصوص امكانات و خدمات خود را در اختيار زائران و مسافران حريم رضوي قرار دهند. نحوه رزرو هتل، تعرفه كرايه اتاق‌ها، ظرفيت پذيرش و موقعيت هتل همگي مواردي هستند كه مي‌بايست در طراحي سايت براي هتل‌ها رعايت گردد. مهم‌ترين مبحث در طراحي وب‌سايت يك هتل، سئوي سايت مي‌باشد كه رعايت نكات مربوط به آن مي‌تواند شما را نسبت به رقيبان متمايز سازد. در ادامه با ما همراه شويد تا شما را با نحوه طراحي وبسايت آشنا كنيم.

طراحي سايت ارزان در مشهد با وردپرس

سيستم مديريت محتواي وردپرس مي تواند پاسخگوي نياز مشتريان ووبلاگ نويسان در خصوص طراحي سايت ارزان در مشهد باشد. با وردپرس مي توان در ظرف مدتي كوتاه، وب‌سايتي مطابق با خواست و سليقه مشتري طراحي نمود. نصب وردپرس پس از خريد دامنه وهاست توسط طراح سايت وردپرسي انجام مي گيرد. بعد ازآن نوبت به نصب پوسته وردپرسي مي‌رسد. پوسته‌هاي زيادي به صورت رايگان درون وردپرس قرار گرفته كه براي نصب هرپوسته مي‌توانيد از قسمت پيشخوان در بخش سفارشي‌سازي پوسته اقدام به نصب آن كنيد.

همچنين وردپرس داراي افزونه‌هاي بسياري مي‌باشد كه توسط توسعه‌دهندگان و برنامه‌نويسان طراحي شده‌اند. شما اين افزونه‌ها را مي‌توانيد از مخزن وردپرس دانلود نماييد.

ازويژگي‌هاي سايت طراحي شده با وردپرس مي‌توان به امكان توسعه آن اشاره نمود. فرض كنيد سايت فروشگاهي در سال گذشته طراحي شده و حال صاحب فروشگاه مي‌خواهد قابليتي جديد را به سايت خود اضافه كند، طراح سايت تنها با نصب يك افزونه مي‌تواند خواسته او را برآورده كند.

پكيج طراحي سايت

سفارش دهندگان طراحي سايت ارزان در مشهد چه كساني هستند؟

افرادي كه به عنوان سفارش‌دهندگان طراحي سايت درمشهد شناخته مي‌شوند را مي‌توان در دسته‌بندي‌هاي زير تعريف نمود:

1- صاحبان مشاغل كوچك

صاحبان مشاغل كوچك كه محدوده خدمات‌رساني و فروش محصولات آنها به محدوده كوچكي ختم مي‌گردد.

2- صاحبان مشاغل متوسط

صاحبان مشاغل متوسط كه محدوده خدمت‌رساني و فروش محصولات آنها مي‌تواند تمامي نواحي شهر مشهد را پوشش دهد. به عنوان مثال يك آشپزخانه و تهيه غذا كه مشتريان آن از هر نقطه از شهر به صورت آنلاين غذا سفارش مي‌دهند.

3- صاحبان مشاغل بزرگ

صاحبان مشاغل بزرگ نيز مي‌توانند از سفارش‌دهندگان طراحي سايت در مشهد باشند. به عنوان مثال يك كارخانه بزرگ واقع در شهرك صنعتي طوس مشهد درخواست سايتي را مي‌كند كه آدرس كارخانه و شماره تلفن آن، براي رانندگان كاميون‌هاي حمل بار نمايش داده شود.

طراحي سايت شركتي هم جزوي از زير مجموعه هاي اصلي موارد 1 تا 3 مي شود.

با توجه به تجربيات به دست آماده در طي سال هاي فعليت در حوزه ديجيتال ماركتينگ به اين نتيجه رسيده ايم كه اغلب صاحبان كسب و كارها براي معرفي خود و فعاليت هاي حرفه ايشان در حوزه تخصصي، به دنبال داشتن وب سايت هايي هستند كه به آن ها اين امكان معرفي اين موارد را بدهد. از اين رو ما طراحي سايت شخصي را يكي از مهمترين زمينه ها براي به صرفه كردن طراحي وب سايت ها مي دانيم.

طراحي وب سايت ارزان

چه كساني  طراحي سايت ارزان در مشهد را انجام مي‌دهند؟

از جمله كساني كه به طراحي سايت در مشهد با قيمت مناسب مي‌پردازند، مي‌توان به دانشجويان رشته كامپيوتر اشاره كرد. اين افراد نياز به تهيه پروژه براي پايان‌نامه خود دارند و بحث مالي طراحي سايت برايشان مطرح نيست. طراحان سايت‌هاي وردپرسي از ديگر افراد شناخته شده در حوزه طراحي سايت مي‌باشند كه مي‌توانيد صفر تا صد يك سايت را از آن‌ها بخواهيد. همچنين شركت‌هاي برنامه نويسي در كنار انجام پروژه‌هاي خود ، كار طراحي سايت در مشهد را نيز انجام مي‌دهند. در اين شركت‌ها افراد زيادي در قالب يك تيم، كار طراحي و پشتيباني سايت را انجام مي‌دهند.

شما مي توانيد عنوان طراحي سايت ارزان در مشهد را در سايت گوگل وارد نموده و منتظر نتايج آن باشيد. اما همانطور كه گفتيم طراحي سايت‌ وردپرسي در اولويت انجام اين كار قرار دارند. تيم‌هاي موفق برنامه‌نويسي و طراحي نيز در شهر مشهد از عنوان طراحي سايت ارزان در كنار تبليغات خود براي جذب مشتريان جديد استفاده مي‌نمايند.

طراحي سايت ارزان در مشهد با استفاده از زبان برنامه‌نويسي

داشتن دانش برنامه نويسي و كدنويسي مي‌تواند تا حدود زيادي شما را از سيستم‌هاي مديريت محتوا بي‌نياز سازد. اگر شما مي خواهيد به طراحي سايت ارزان در مشهد با كدنويسي بپردازيد، مي‌بايست در ابتدا با زبان‌هاي نشانه گذاري آشنا شويد. Html,css,javascript از جمله اين زبان‌ها مي‌باشند. از ديگر زبان‌هايي كه در طراحي قالب سايت استفاده مي‌شوند مي‌توان به bootstrap  و jquery اشاره كرد كه بيشتر براي طراحي سايت‌هاي رسپانسيو و واكنشگرا به كاربرده مي‌شوند.

بعد از طراحي قالب نوبت به دايناميك كردن آن مي رسد. زبان‌هاي برنامه‌نويسي از قبيل php مي‌توانند نيازهاي اوليه شما را براي طراحي سايت ارزان در مشهد برآورده نمايند.

اما براي عقب نماندن از رقبا نبايد از تكنولوژي‌هاي جديد غافل شويد. انواعي از فريمورك‌ها براي زبان‌هاي مختلف برنامه‌نويسي وب وجود دارند كه باعث كاهش كدنويسي و در نتيجه كاهش هزينه و زمان براي طراح و برنامه نويس مي‌شوند. از جمله اين تكنولوژي‌هاي جديد مي توان به laravel اشاره كرد. لاراول فريموركي براي php مي باشد. همچنين واكنشگرايي يا همان رسپانسيو بودن صفحات وب‌سايت مبحث بسيار مهمي در طراحي مي‌باشد. عناصر به كارگرفته شده در طراحي سايت مي‌بايست در تمام  وسايل مانند تبلت‌ و موبايل‌ به صورت منظم و يكپارچه در كنار هم و يا زيرهم قرار گرفته و متناسب با عرض صفحه نمايشگر نمايش داده شوند.

عرض صفحه نمايشگر در موبايل كمتر از 768 پيكسل ، در تبلت بين 768 و991 پيكسل ،در لپ تاپ بين 992 تا 1199 پيكسل و در دسكتاپ‌هاي بزرگ بيشتر از 1200 پيكسل مي‌باشد. شما مي‌توانيد با فريمورك bootstrap و يا در css  با خاصيت media حالت واكنشگرايي را رعايت نماييد.

طراحي وب سايت ارزان

طراحي سايت ارزان درمشهد با php

 Php يكي از زبان‌هاي برنامه‌نويسي سمت سرور مي‌باشد كه مي‌توان با آن سايت‌هاي دايناميك را طراحي كرد. اين زبان برنامه‌نويسي داراي چند هزار تابع از پيش تعريف شده مي‌باشد كه توسط توسعه‌دهندگان اين زبان نوشته شده است. Php در كنارساير زبان‌هاي نشانه‌گذاري مثل html بدنه يك سايت پويا را تشكيل مي‌دهد. تنها دليلي كه مي‌توان در اينجا به طراحي سايت ارزان در مشهد با كدنويسي و زبان برنامه نويسي Php پرداخت اين است كه معمولا در اين مواقع قالب سايت يكبار طراحي شده و از آن در چندين سايت مختلف استفاده شده است.

بعد از آن برنامه نويس قالب سايت استاتيك را به سايتي پويا و قابل مديريت تبديل مي‌نمايد.سرعت لود شدن سايت Php يك ثانيه بيشتر از سايت وردپرسي است و اين مطلب درهنگامي كه يك سايت در به اصطلاح حال بالا آمدن است به وضوح قابل درك مي باشد.

كسب و كارهايي كه به دنبال ورود به دنياي ديجيتال و اينترنت هستند، اغلب نياز به وب سايت هايي ارازن قيمت و كاربردي را دارند تا با طراحي سايت فروشگاهي بتواند بخشي از خدمات خود را به مشتريان اينترنتي خود ارائه دهند.

چگونه مي‌توانيد به كار طراحي سايت ارزان در مشهد بپردازيد؟

در اين بخش از مقاله به شما ياد خواهيم داد كه چگونه مي‌توان به كار طراحي سايت ارزان در مشهد پرداخت. شهر مشهد به دليل وسعت جغرافيايي، تراكم جمعيت، جاذبه‌هاي تفريحي و گردشگري ونيز مشاغل گوناگون از پتانسيل بالايي براي تبليغات در اينترنت برخوردار مي باشد. پس شما به عنوان طراح وب‌سايت مي‌توانيد از طريق طراحي سايت ارزان در مشهد به درآمد قابل توجهي دست پيدا كنيد. هرچند كه هزينه‌اي كه براي طراحي سايت از مشتري دريافت مي‌نماييد، ممكن است كم و ناچيز باشد اما با داشتن نمونه كارهاي زياد مي‌توانيد مشتريان جديدي به جمع مشتريان خود اضافه نماييد. مراحل ساخت و طراحي سايت با سيستم مديريت محتواي وردپرس به شرح زير است:

1- خريد دامنه

نام دامنه به آدرسي كه مردم براي بازديد از سايت شما استفاده مي‌كنند، گفته مي‌شود. دامنه حاوي واژه‌هاي لاتيني است كه گوگل آن را به عنوان آدرس سايت شما به ديگران معرفي مي نمايد. دامنه‌ها حاوي پسوندهايي مانند com،ir،org،net و … مي باشند. براي خريد دامنه كشوري يا همان ir مي‌بايست وارد سايت www.nic.ir شده و با ثبت مشخصات و دريافت شناسه، دامنه دلخواه خود را خريداري نماييد. دامنه خريداري شده توسط شما براي مدت زمان يك تا پنج سال داراي اعتبار مي باشد. همچنين مي‌توانيد از دامنه‌هاي بين المللي نيز استفاده كنيد.

2- خريد هاست

ميزباني وب يا هاست فضايي است كه سايت شما در آن ذخيره مي‌شود. شركت‌هاي خدمات هاست مراكز داده بزرگي دارند كه با سرورها پر شده‌اند. زماني كه شما هاست را خريداري مي‌كنيد، بخشي از آن سرورها به سايت شما اختصاص داده مي‌شود. هاست جايي است كه شما فايل‌ها، تصاوير و هر چيز ديگرمربوط به ايجاد وب خود را در آن قرار مي‌دهيد. ميزباني وب از طريق نمايندگي‌هاي فروش هاست در ايران به فروش مي‌رسد. از جمله اين نمايندگي‌ها مي‌توان به ميهن وب هاست و ميزبان فا اشاره كرد كه مي‌توانيد از آنان هاست بخريد. دقت داشته باشيد كه براي نصب وردپرس از هاست لينوكسي استفاده نماييد.

3- نصب وردپرس

وردپرس را مي‌توان از سايت خود وردپرس دانلود كرد. مراحل نصب آن بسيار ساده بوده و مي‌توانيد با يك جستجوي ساده در اينترنت، آموزش‌هاي لازم در خصوص نصب آن را فرا بگيريد.

4- نصب پوسته

پوسته يا همان قالب بسته به نياز، سليقه و خواست مشتري نصب و سفارشي‌سازي مي‌گردد.

5- طراحي صفحات

طراحي صفحات سايت و اينكه چه ابزارك‌ها و افزونه‌هايي براي طراحي سايت وردپرسي مورد نياز است بستگي به نوع سايت و نيز تقاضاي مشتري شما دارد.

طراحي سايت ارزان در مشهد

دامنه و هاست ارزان در مشهد

سرويس‌هاي ميزباني وب رايگان نمي‌توانند پشتيباني لازم را از سايت شما به عمل آورند و در نتيجه براي شما يك سري محدوديت بوجود مي‌آورند به عنوان مثال از بعضي سرويس‌ها مثل ارسال ايميل براي كاربران سايت، نمي‌توانيد استفاده كنيد. دامنه و هاست هاي ارزان مي تواند به عنوان تست كننده كدهاي نوشته شده توسط شما استفاده گردند. به عنوان نمونه براي تهيه هاست رايگان مي توانيد به آدرس https://gigfa.com مراجعه نماييد.

صفر تا صد خدمات آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ؛ از يك آژانس ديجيتال ماركتينگ چه انتظاراتي داشته باشيم؟!

به فرايندي كه طي آن با استفاده از يك ابزار ديجيتالي اقدام به بازاريابي، فروش و يا تبليغ خدمات يك برند بكنيد، ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) گفته مي شود. در واقع فضاي ديجيتال ماركتينگ معنا و مفهوم خيلي گسترده تري را شامل مي شود اما براي اينكه بدانيم يك آژانس ديجيتال ماركتينگ قرار است چه خدماتي به ما بدهد اين ساده ترين تعريفي ست كه مي تواند مفهوم را برساند.

خدمات آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ :

  1. توليد محتوا؛ پايه و اساس خدمات در هر آژانس ديجيتال ماركتينگي توليد و ارائه ي انواع محتواست.
  2. سئو؛ مانند توليد محتوا از مهم ترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود.
  3. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي و…

ابتدا قبل از طراحي سايت ارزان در مشهد بايد تمامي جوانبي كه ممكن است پيش رو داشته باشيد را در نظر بگيريد، سپس اهداف خود را براي طراحي سايت مشخص كنيد و با درايت و تحقيقات بيشتر به انجام اين كار بپردازيد. همچنين تحليل و آناليز وب سايت‌هاي ديگر كه در حوزه كاري شما فعاليت مي‌كنند، امر مهمي است كه بايد حتما به آن بپردازيد. براي داشتن وب سايت حرفه‌اي، نيازمند برنامه نويسان خبره هستيد كه بتوانند با استفاده از هوش و توانايي خود، وب سايت مناسب كارتان را با قيمت منصف و ارزان طراحي كنند.

طراحي سايت ارزان

آيا براي مديريت وب سايت نياز به آموزش داريم؟

در رابطه با اين سوال بايد گفت كه از جمله موارد مهم براي داشتن وب سايت خوب، چگونگي اداره و مديريت وب سايت است. پس طبيعتا براي اداره هرچه بهتر سايت، شما نيازمند آموزشات لازم و در سطح بالا هستيد.

امينت وب سايت پس از طراحي سايت ارزان در مشهد

در اين رابطه بايد بدانيد هر سايتي كه طراحي مي‌شود، به هيچ وجه امنيت صد در صد را نخواهد داشت. براي اينكه امينت سايت شما بالا باشد بايد يك سري از حوادث را پيش بيني كنيد و تا حد امكان با آن مقابله نماييد. در نتيجه براي اينكه سايت امنيت بالايي داشته باشد بايد به سراغ برنامه نويساني كه در حوزه امنيت خدمات ارائه مي‌دهند، مراجعه كنيد.

آيا دريافت نماد اعتماد الكترونيك براي سايت امكان پذير مي‌باشد؟

در رابطه با اين سوال پاسخ بدون شك مثبت است، البته برخي موارد جزئي بايد رعايت شوند تا به راحتي بتوانيد نماد اعتماد را دريافت كنيد. در جريان باشيد زماني كه سايت را طراحي يا خريداري كرديد بعد از آن اقدام به دريافت نماد اعتماد كنيد. شما به آساني مي‌توانيد در سامانه‌ي enmad كه مرتبط با وزارت صنعت و معدن و تجارت است، ثبت نام كنيد و در نهايت نماد اعتماد براي سايت شما صادر مي‌شود. در اين باره اگر متوجه نوع كاركرد نشديد، آموزشات فراواني وجود دارند كه با مشاهده آن‌ها، مي‌توانيد به راحتي درخواست صدور نماد اعتماد را ارائه كنيد. بعد از صدور نماد اعتماد، نماد را داخل ساييتان قرار دهيد؛ زيرا اين نماد باعث مي‌شود مشتريان و بازديد كنندگان بيشتري داشته باشيد.

آيا درج محتوا داخل سايت به راحتي امكان پذير است؟

شايد بسياري از افراد از خود بپرسند كه آيا مي‌توان بدون پيچيدگي، محتواي تهيه شده را داخل سايت درج داد؟ بله، شما به راحتي مي‌توانيد اين عمل را انجام دهيد. حتي اگر خودتان فرصت كافي را نداشتيد پنل‌هاي فارسي وجود دارند كه شما مي‌توانيد با در اختيار گذاشتن پنل به ديگر كاربران، اجازه درج محتوا را بدهيد و به راحتي داخل سايت خود محتوا بارگذاري كنيد. در جريان باشيد اگر رتبه سايت براي شما حائز اهميت است، حتما از  مشاوراني كه در بخش سئو و توليد محتوا فعاليت دارند، مشورت و كمك بگيريد.

طراحي سايت ارزان در مشهد

آيا امكان ارتقاي سايت خريداري شده در هر زماني امكان پذير است؟

يكي از سوالات ابهام برانگيز براي اكثر مشتريان اين است كه آيا مي‌توانند بعد از طراحي سايت ارزان در مشهد در هر زماني آن را ارتقا دهند؟ شما مي‌توانيد در هر زمان كه صلاح مي‌دانيد، سايت خود را ارتقا دهيد. در ابتدا بهتر است به طور معمول خدمات سايت را ارائه دهيد بعد از اينكه بازديد سايت بالا و مشتريان وب سايت افزايش پيدا كرد، به فكر بهبودي و ارتقاي سايت باشيد. سعي كنيد به مرور امكانات سايت را ارتقا دهيد تا در ادامه به مشكلات پيچيده در طراحي سايت برخورد نكنيد.

هزينه طراحي سايت اولين سوالي است كه پيش از فرآيند سفارش طراحي وب سايت در ذهن افراد به وجود مي‌آيد، عوامل زيادي در هزينه طراحي سايت دخيل هستند، شما با دانستن اين موارد مي‌توانيد هزينه تقريبي طراحي سايت را بدانيد. اطلاع و آگاهي داشتن از اين فاكتور‌ها در حال حاضر بسيار با اهميت است. چراكه شركت‌هاي مختلف با توجه به عدم آگاهي كارفرما، يا در فرآيند طراحي سايت خدمات خوبي را ارائه نمي‌دهند يا در دريافت هزينه‌ها مبالغ غير واقعي به كاربر اعلام مي‌كنند.

راه هاي افزايش بازديد سايت 

راه اندازي يك سايت اولين و مهم‌ترين قدم براي ايجاد يك كسب‌وكار آنلاين يا شروع يك كار استارتاپي است. براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار بايد خود را به جامعه هدف يا عموم جامعه معرفي كنيد.
از ساده‌ترين راه براي آشنايي بيشتر مردم افزايش بازديد از سايت است.
كسب بازيد يا ترافيك سايت يعني  كاربراني كه به سايت مورد نظر وارد شوند اما هر ورود به سايتي دليلي بر افزايش بازيد كنددگان يا افزايش فروش محصول نيست.
 با داشتن يك سايت موفق در زمينه طراحي گرافيكي و محتواي قوي مي‌توانيد براي خود بازديد كننده وفادار ايجاد كنيد. موضوعي كه مهم‌تر از بازديد سايت است داشتن بازديد كنندگان وفادار است اين افراد دليلي بر افزايش موفقيت شما در كسب و كار هستند.
 از ديگر نكات مهم بعد از طراحي سايت، رتبه سايت است كه با افزايش بازديد رابطه مستقيم دارد. و از اين رو با داشتن يك سايت موفق و قوي مي‌توانيد بازديدكنندگان خود را افزايش دهيد و باعث افزايش رتبه سايت شويد.
 حال براي افزايش بازديد از سايت راه‌هاي مختفي وجود دارد كه ادامه به شرح اين موارد مي‌پردازيم.

توليد محتوا

افزايش بازديد سايت با توليد محتوا طولاني و غني

طبق تحقيقات مشترك سايت‌هاي   moz و buzzsumo محتوايي كه بيشتر از 1000 كلمه داشته باشد بيشترين نرخ اشتراك گذاري و لينك‌ دهي را دارد كه به اين محتوا‌ها محتواي آسمان خراش مي‌گويند. محتوا‌هاي بلند تاثيري بيشتري در رتبه سايت شما دارند كه بعضي از اين دلايل را در زير بازگو مي‌كنيم.

گوگل از محتوا‌هاي طولاني رضايت بيشتري دارد

اگر محتوا به خوبي نوشته شده باشد به علت متن طولاني مي‌تواند تمام نياز‌‌هاي كار را پاسخ بدهد و به اين موضوع توجه كنيد كه مردم مهمترين دليل براي افزايش رتبه سايت هستند
اگر توليد محتوا با كيفيت مناسب را داشته باشد باعث مي‌شود تا افراد عادي براي محتوا شما لينك ايجاد كنند. در اين محتواهاي طولاني اين فرصت را پيدا مي‌كنيد تا از كلمه كليدي بيشتر استفاده كنيد و سئو محتواي خود را بهبود ببخشيد.

آپديت محتوا دليلي بر افزايش بازديد سايت

همه از اين موضوع مطلع هستيم كه نوشتن يك محتواي خوب در بازديد سايت اهميت دارد اما از آپديت اين مقالات غافل هستيم. جالب است بدانيد كه آپديت يك مقاله يا محتواي قديمي از توليد محتواي جديد در رتبه سايت از اهميت بيشتري برخوردار است و اگر مي‌خواهيد رتبه سايت خود را افزايش دهيد از آپديت مقالات غافل نباشيد اين آپديت‌ها در دوره‌هاي چندماهه صورت مي‌گيرد و مي‌توانيد تاثيرات مثبت آن را در دراز مدت مشاهده كنيد.

بيشتر نموندن كلمات كليدي بيشتر و قدرتمند

از مهم‌ترين الگوريتم‌هاي گوگل rank brain  است كه وظيفه آن فهميدن مفهوم عبارت جستوجو شده است كه  موضوع را بر اساس مفهوم جستوجو كند نه بر اساس كلمه كليدي.
 بر اين اساس امكان افزايش رتبه سايت بر اساس كلمات كه در محتوا وجود دارند، هست زيرا كه نياز كاربر در آن مقاله موجود است.

استفاده از كامنت

كامنتي كه در سايت گذاشته مي‌شود جز محتواي سايت محسوب مي‌شود كه افزايس كامنت‌ها و نظرات دليلي بر افزايش رتبه سايت است. براي اين منظور مي‌توانيد از زبان شخصي ديگر در كامت‌هاي خود سوال بپرسيد و با پاسخ دادن به اين سوالات تعداد كامنت‌هاي خود را بالا ببريد.

فاكتور‌هاي تاثيرگذار در هزينه طراحي سايت

هزينه هاست

هاست به فضاي گفته مي‌شود كه شما در آن اطلاعات سايت خود را بارگذاري مي‌كنيد. قيمت اين فضا بسته به ميزان آن متغيير است، هرچند هزينه هاست جدا از طراحي سايت محاسبه مي‌شود اما در برخي مواقع طراحان سايت اين هزينه را در فاكتور طراحي سايت شما مي‌آورند. در سطح وب هاستينگ‌هاي وجود دارند كه فضاي هاست رايگان در اختيار شما قرار مي‌دهند، اين مكان‌ها به هيچ عنوان براي بارگذاري سايت شما مناسب نيستند و در آينده‌اي نه چندان دور شما با مشكلات متعددي رو به رو خواهيد شد.

هزينه طراح گرافيست

بسته به قالب سايت شما، مي‌توان هزينه طراح گرافيست داشت يا به صورت كلي از گرافيست استفاده نكرد. اگر قالب شما از پيش طراحي شده باشد و نيازي به طراحي از پايه براي سايت شما نباشد، طراح گرافيست هم در اين پروژه جايي ندارد. اما اگر شما نياز به يك قالب اختصاصي داريد، لازم است كه يك طراح گرافيست طرح اوليه سايت شما را طراحي كند. معمولا در مورد وجود يا عدم وجود طراح  در ابتداي فرآيند همكاري، شركت از نياز شما به طور دقيق اطلاع مي‌يابد. نكته قابل توجه آن كه استفاده از قالب‌هاي از پيش طراحي شده و آماده بسيار ارزان‌تر از طراحي قالب به صورت اختصاصي است.

آموزش رايگان استفاده از پنل سايت

پس از اتمام پروژه طراحي سايت معمولا صاحبان سايت نياز دارد كه با پنل مديريتي سايت آشنا شود، طراح سايت بايد اين مورد را بدون دريافت هزينه براي شما انجام دهد، يعني پس از اتمام پروژه طراح بايد يا به وسيله ويديو يا با حضور در شركت، شما را با پنل مديريت آشنا كند.

هزينه طراحي قالب

يكي ديگر از مواردي كه در قيمت گذاري طراحي سايت اهميت دارد، هزينه طراحي قالب سايت است. هزينه طراحي قالب بسته به طرح شما مي‌توانيد متفاوت باشد. به دليل پيچيدگي بالا در  طراحي قالب‌هاي فروشگاهي، اين قالب‌ها از هزينه بالاتري برخوردار هستند.

هزينه دامنه

دامنه همان آدرس سايت شماست. اين دامنه‌ها انواع مختلفي دارند. پر استفاده‌ترين دامنه‌ها در ايران .ir و.com  است. اين هزينه جدا از هزينه طراحي سايت دريافت مي‌گردد و از 4 هزار تومان تا 400 هزار تومان در حال حاضر متغيير است. لازم به ذكر است كه هزينه دامنه به صورت ساليانه محاسبه مي‌شود.

امكانات سايت

مورد ديگري كه از موارد ديگر در قيمت گذاري طراحي سايت از اهميت بالاتري برخوردار است، امكانات سايت است، اگر شما خواهان امكانات زيادي در سايت خود هستيد به طبع آن، هزينه طراحي سايت شما بالا خواهد رفت.

پشتيباني سايت

اگر شما خواهان پشتيباني سايت خود باشيد، اين هزينه به هزينه اوليه طراحي سايت اضافه خواهد شد.

رعايت موارد فني سئو

امكان دارد حوزه فعاليت شما بسيار رقابتي باشد و نياز باشد كه از همان ابتداي كار فرآيند سئو و بهينه سازي سايت خود را شروع كنيد، در اين صورت نياز است كه با شركت در مورد هزينه سئو و انجام خدمات سئو تكنيكال صحبت كنيد. بسته به تجربه و حرفه‌اي بودن شركت، هزينه اين خدمات متفاوت خواهد بود.

سخن آخر

در اين مقاله سعي كرديم تا شما را با انواع روش‌هاي طراحي سايت بيشتر آشنا كنيم. در نهايت بايد بدانيد كه با پيشرفت روزافزون تكنولوژي و افزايش كسب وكارهاي مجازي، شما نيز به زودي نيازمند يك وب‌سايت براي كسب وكار خود خواهيد بود. تيم طراحي سايت ياراپلاس با مهارت و تجربه فراوان در طراحي سايت‌هاي شركتي و فروشگاهي مي‌تواند در اين زمينه به شما ياري رساند.

با تبليغات استوري اينستاگرام در 24 ساعت انقلاب كنيد

اينستاگرام در طول ماه حدود يك ميليارد كاربر فعال دارد و اين آمار در ايران بيش از 30 ميليون نفر است. تعداد بالاي مخاطباني كه در اينشبكه اجتماعيفعاليت مي كنند دليلي شده كه كسب و كار‌هاي مختلف براي معرفي محصولات و برند خود از اينستاگرام استفاده كنند. در سال‌هاي اخير قابليت قرار دادن استوري نيز در اينستاگرام به وجود آمده است. در ابتدا امر هيچكس فكر نمي‌كرد كه استوري‌هاي 24 ساعته مي‌تواند اين گونه مخاطبان را به خود جلب كند. اما اكثر كاربران وقتي اينستاگرام خود را باز مي‌كنند ابتدا استوري‌ها را چك مي‌كنند. همين موضوع دليلي شده است كه تبليغات استوري اينستاگرام يكي از شيوه‌هاي موثر تبليغاتي قلمداد شود. در ادامه مقاله توضيحات تكميلي راجع به اين شيوه‌ي تبليغاتي ارائه مي‌دهيم و همچنين مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره با ما مي‌توانيد از شماره تماس 989923140672+ و يا آيدي تلگرام @yaraplus2 استفاده كنيد.

 

لحن شما زيباست و ما در استوري اينستاگرام زيباترش مي‌كنيم!

 

 تبليغات استوري اينستاگرام

 

استوري اينستاگرام مي‌تواند در معرفي شما به جامعه هدفتان موثر باشد و هرچه اين معرفي اصولي‌تر و استانداردتر باشد قطع به يقين ميزان ارزش برند شما نيز افزايش مي‌يابد. به اين موضوع توجه كنيد كه نوع فعاليت شما در وب‌سايت‌ها يا شبكه‌هاي اجتماعي در دراز مدت شخصيت برند شما را شكل مي‌دهد. بهتر است قبل شروع فعاليت به اين نكته توجه كنيد كه جامعه هدفتان با چه نوع لحن و رفتاري ارتباط برقرار مي‌كنند و طبق آن به فعاليت بپردازيد.

 

افرادي كه در وب‌سايت‌ها و يا شبكه‌هاي اجتماعي مختلف فعاليت مي‌كنند، تفاوت هاي رفتاري زيادي با يك‌ديگر دارند. براي مثال فردي كه در توييتر پست‌ها را تماشا مي‌كند به دنبال محتواهاي طولاني و با لحني رسمي نيست و از شما انتطار دارد تا محتوايي كوتاه و با لحني دوستانه را منتشر كنيد. اين موضوع جزو كليدي ترين مسائل براي افزايش بازدهي تبليغات است و ما در ممبروان در نظر داريم تا با توجه به اين مسائل تبليغاتي اصولي را در شبكه‌هاي مختلف اجتماعي براي شما ارائه دهيم. تبليغات استوري ايستاگراماز جمله فعاليت‌هاي ما در زمينه تبليغات است كه در انتشار آن به موارد گوناگوني توجه مي‌كنيم كه در ادامه برخي از موارد را براي شما ارائه مي‌دهيم.

 

ممبروان دليلي براي تبليغات استوري اينستاگرام ثمربخش

 

تبليغات در اينستاگرامبه مدت 24 ساعت براي كاربران قابل مشاهده است و در اين ساعات شما وقت داريد كه نظر مخاطب خود را به خود جلب كنيد. داشتن ايده هاي نو براي تبليغات اينستاگرام مي‌تواند دليلي براي افزايش مخاطبان شما باشد و به همين جهت سعي كنيد در تبليغات خود خلاق باشيد. در ادامه قصد داريم تا برخي از دلايلي كه باعث شده بسياري از مديران كسب و كارها بهتبليغات استوري اينستاگرامروي بياورند را براي شما بيان مي‌كنيم.

 

تبليغات اينستاگرام ارزان مي‌خواهيد؟

 

تبليغات استوري اينستاگرام با توجه به بازخورد خوبي كه دارد، از قيمت پاييني برخوردار است و براي كسب وكار‌هاي نوپا مي‌تواند انتخابي درست و منطقي باشد. از اين رو كسب و كار‌ها مي‌توانند به راحتي براي تبليغات خود از اين قابليت اينستاگرام استفاده كنند. ما در ممبروان تلاش مي‌كنيم تا تبليغات شما را در صفحه‌هاي اينستاگرامي پر بازديد انتشار دهيم تا شاهد بازخورد مناسبي از سوي مخاطبان باشيد. نياز به توضيح نيست كه اكثر افراد در هنگامي كه اينستاگرام خود را باز مي‌كنند، در ابتدا استوري‌هاي خود را نگاه مي‌كنند و به همين دليل تبليغات در استوري مي‌تواند راهكار مناسبي براي تبليغات موثرباشد.

 

از ايده هاي ممبروان در تبليغات استوري اينستاگرام غافل نشويد

 

تبليغات استوري اينستاگرام

 

تبليغات استوري اينستاگرام همه جانبه است يعني در اين تبليغات با خلاقيت و استفاده از ايده هاي نو مي‌توان از ويديو‌، عكس نوشته و... براي انتشار تبليغي جذاب استفاده كرد. ديگر استفاده از تصاوير بي روح كه فقط بر روي آن مشخصاتي از كسب و كار نوشته شده باشد كاربر را به خود جلب نمي‌كند و نمي‌تواند تاثير مثبتي در زمينه‌ي تبليغاتي داشته باشد. از اين رو بهتر است كه در هنگام انتشار استوري به بحث محتوا و گرافيك بيش از پيش اهميت دهيد.

 

با استوري اينستاگرام، راه هزار ساله را در 24 ساعت طي كنيد!

 

جالب است بدانيد كه اينستاگرام بيش از 150 ميليون كاربر دارد كه از اين تعداد حدود 70 درصد كسب وكار‌هاي مختلف را دنبال مي‌كنند. بر اساس آخرين آمار هر كاربر از پنج استوري تبليغاتي كه مي‌بيند به يكي از تبليغات پيام مستقيم (دايركت مسيج) ارسال مي‌كند. اين امار نشان مي‌دهد كه در اينستاگرام مي‌توان ارتباط عميقي با كاربران ايجاد كرد و از اين برقراري ارتباط در سوي رسيدن به اهداف مختلف استفاده كرد. مي‌توانيد در بين استوري‌هاي كسب وكارتان نيز بخشي از فعاليت هاي روزمره خود، كه ارتباط كمي با بيزينستان دارد را به صورت استوري براي مخاطبان انتشار دهيد. از اين طريق، احساس صميميت بيشتري بين شما و مشتري ايجاد مي شود. اين صميميت در دراز مدت در افزايش اعتماد مشتريان تاثير گذار است.

تاكتيك هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد

دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد جهت افزايش فروش و ارتقا كسب و كار هاي مشهدي برگزار مي شود. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس در ابتدا نياز مديران و افراد علاقه‌مند رو شناسايي مي‌كند و پس از آن چارت آموزشي ديجيتال ماركتينگ را براي ارتقاء سطح كلي فرد يا سازمان مي‌بندد.

در مقاله آموزش ديجيتال ماركتينگ تمام نكات را به صورت جامع و كامل براي شما آماده كرديم.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ در مشهد

به فعاليت هاي تبليغاتي و خدماتي كه با استفاده از ابزارهاي ديجيتال استفاده مي شود ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود. به خاطر استفاده بسيار زياد اغلب افراد از شبكه هاي اجتماعي و ابزار ديجيتال، اين ابزار مي تواند راه خوبي براي شناساندن خدمات، محصولات و… باشد. استفاده از انواع رسانه هاي موجود مي تواند به بازاريابي ديجيتال خدمت برساند. كسب و كارهاي سنتي نيز مي توانند از طريق ديجيتال ماركتينگ در مشهد خدمات خود را به مشتريان معرفي كنند. از موارد حائز اهميت در ديجيتال ماركتينگ توان دستيابي به گستره بيشتري از مشتريان و افزايش ميزان فروش است.

در ديجيتال ماركتينگ در مشهد سعي مي شود از طريق ابزارهايي مثل طراحي سايت، ايميل، شبكه هاي اجتماعي رفتار كاربران و مخاطبان تحليل شود تا بعد از بررسي هاي انجام شده بتوان بيشترين بازدهي را از بازاريابي بر روي اين افراد كسب كرد. در حقيقت در ديجيتال ماركتينگ مهم ترين هدف ما فروش است، البته فروش بيشتر با داشتن مخاطبان هدف با دامنه وسيع تر. شايد در بازاريابي سنتي هيچگاه نتوانيد به همچين هدفي از مخاطبين دست يابيد.. دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد براي آشنايي بيشتر افراد با روش هاي تبليغات اينترنتي برگزار مي شود

ابزارهاي بازاريابي ديجيتال در مشهد

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو (SEO)

با استفاده از سئو در مشهد مي توان مشترياني كه در موتورهاي جستجوگر مانند گوگل جستجو مي كننند را با محصولات و خدمات خود آشنا كرد. با بهينه سازي سايت مي توان ميزان بازديد را افزايش داد و مخاطبين هدفمند را به سايت فرا خواند. سئو يكي از بهترين و هدفند‌ترين ابزار ها براي افزايش فروش و افزايش باديد سايت به شمار مي‌رود. يكي از بهترين سرمايه گذاري ها، سرمايه گذاري روي سئو سايت است، زيرا مخاطباني را به سمت سايت خود جذب مي‌كنيد كه خدمات، محصولات و.. شما را نياز دارند و آن را در موتور هاي جستو و جو، سرچ كرده اند.

بازاريابي محتوا  (Content Marketing)

بازاريابي محتوا يكي از بهترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد محسوب مي شود كه در آن با توليد محتوا مورد نياز براي مشتريان آن ها را به سايت خود جذب كرده و تبديل به مشتري خود مي كنيد. اين روش معمولا به اين صورت انجام مي شود كه ابتدا يك محتوا به صورت مقاله، ويديو و يا هر چيز ديگري به رايگان در اختيار افراد قرار داده مي شود تا به خدمات ارائه شده اعتماد كنند و جزو مشتريان قرار گيرند. توليد محتواي ارزشمند يكي از بهترين شيوه ها براي كسب اعتماد مخاطبان است. در اين روش شما به دنبال جذب مشتري نمي رويد بلكه مشتري به دنبال استفاده از خدمات و محصولات مي آيد. اگر قصد داريد محتواي خود را به شركت تبليغاتي اينترنتي بسپاريد، مراقب انتخاب خود باشيد و يك آژانس ديجتال ماركتينگ مطمئن را انتخاب كنيد.

شبكه هاي اجتماعي (Social Media)

در شبكه هاي اجتماعي مي توان مخاطبان بسياري را تحت تاثير قرار داد و با آن ها در ارتباط نزديك بود. از مزاياي استفاده از شبكه هاي اجتماعي نامحدود بودن ايجاد ارتباطات و افزايش مشتريان احتمالي است. البته به خاطر نداشتن امنيت كافي، اين ابزار با محدوديت ها و مسائلي نيز همراه است.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

بازاريابي ايميلي(Email Marketing)

هنوز هم تعداد قابل توجهي از افراد از ايميل خود براي كارهاي مختلف استفاده مي كنند. از طريق ايميل نيز مي توان با مشتريان احتمالي در ارتباط بود.

معمولا افراد يك ايميل معتبر دارند و از آن در همه جا مانند ثبت نام ها ، پرداخت هاي اينترنتي و… استفاده مي كنند و كمتر پيش مي آيد كه كسي ايميلش را عوض كند .
ايميل را مي توان براي اشخاص به صورت تكي يا گروهي ، براي مناسبت هاي خاص براي افراد مثلا روز تولدشان قالب سازي و ارسال كرد .

بازاريابي با ايميل بالاترين نرخ بازگشت سرمايه گذاري را داراست .

بازاريابي ويدئويي (Video Marketing)

استفاده از تيزرها و ويدئوهاي تبليغاتي در شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي مختلف و انتشار آن مي تواند تاثير به سزايي در جذب مخاطبين و مشتريان داشته باشد.

براي اشنايي كامل با اين ابزار حتما مقاله ويديو ماركتينگ را مطالعه كنيد.

دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد توسط شركت ها و موسسات مختلفي برگزار مي شود. در دوره ديجيتال ماركتينگ موارد مختلفي آموزش داده مي شود.  دوره ديجيتال ماركتينگ نسبت به توانايي هر فردي مي تواند متفاوت باشد و در سر فصل هاي مختلفي تدوين مي شود.

تدوين استراتژي

در اين قسمت مقدمات ديجيتال ماركتينگ توضيح داده شده، انواع رسانه ها معرفي مي شوند و اهميت داشتن استراتژي و تعيين مفاهيم تبيين مي گردد.

پلن ديجيتال ماركتينگ

در اين قسمت بر اساس استراتژي مورد نظر ابزار و رسانه مورد نظر انتخاب مي شود.  ارزش هاي نسبي ارزيابي مي شود و بودجه مناسب تعيين مي گردد.

از ديگر بخش هاي دوره ديجيتال ماركتينگ مي توان به بخش طراحي سايت با وردپرس و بلاگ، مباني  سئو، بازاريابي محتوا، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، تبليغات پولي، مفاهيم اثرگذار اشاره نمود.

شركت در دوره ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي اينترنتي براي تمامي شركت‌ها و كسب و كارهاي اينترنتي بسيار الزامي است. در واقع در جامعه امروزه اينترنت و تكنولوژي حرف اول و آخر را در كسب و كار مي‌زند به همين علت براي حرفه‌اي شدن بايد روش‌ها و دوره‌هاي ديجيتال ماركتينگ را بگذرانيد.

در اين دوره، مباحثي بازگو مي‌شود كه به صورت هدفمند براي شما قابل به اجرا است. با اين شرايط رقابت شما با ديگر رقيبانتان شروع مي‌شود در حالي كه بيشتر كسب و كار‌ها به جاي شركت در اين دوره‌ها به فكر فروش بيشتر هستند.

معرفي دوره‌ ديجيتال ماركتينگ

در دوره‌هاي بازاريابي اينترنتي تمامي مباحثي كه گفته مي‌شود، متناسب با بازار ايران طراحي شده است. اين مباحث به صورت كاملا كاربردي ارائه مي‌شود و شما با توجه به تحليل و استدلال خود مي‌توانيد تغييرات لازم در كسب و كار خود را اجرا نماييد.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

مزيت دوره‌هاي ديجيتال ماركتينگ براي كسب و كار چيست؟

بسياري از شركت‌هايي كه در حال حاضر از نظر شما قوي و با ثبات هستند، شركت در اين دوره‌ها را ضروري مي‌دانند. دور‌ه‌هايي كه براي انتقال نكات ريز و درشت ديجيتال ماركتينگ به شما عرضه مي‌گردد، تماما مورد استفاده شما قرار خواهند گرفت و در واقع هيچ نكته‌اي در اين دور‌ه‌ها برايتان بي اهميت نخواهد بود.

  • يكي از مزيت‌هاي اين دور‌ه، افزايش اعتماد به نفس در فرد مي‌باشد كه شما را در حين فعاليت‌هاي روزمره كسب و كار خود، وادار به فعاليت بيشتر در حوزه كاريتان مي‌كند.

 

  • در دور‌ه‌هاي ديجيتال ماركتينگ با استفاده از سيستم آموزش هوشمند و حضور اساتيد مجرب به شما نكاتي كه در زمينه كار خود نياز داريد را ارائه خواهند داد. همچنين سعي كنيد كه از لحظه به لحظه اين دور‌ه‌ها استفاده كافي را ببريد. توصيه مي‌كنيم كه به گفت‌وگو بين مخاطبان و اساتيد دوره نيز به خوبي گوش دهيد و نكات مهم را يادداشت كنيد.

 

  • ديگر مزاياي شركت در دور‌ه‌ ديجيتال ماركتينگ، ارتقا توانايي مديريت تيم ديجيتال ماركتينگ و ارزيابي عملكرد است. اين دور‌ه‌ به شما مي‌آموزد كه چه واكنشي در برابر مشكلات به وجود آمده انجام دهيد كه كمترين زيان را به شما برساند.

 

  • در اين دوره‌ توانايي شما در مهارت به كارگيري ابزارهاي مدرن مديريت افزايش پيدا خواهد كرد. زيرا يكي از مسائل مهم در كسب و كار‌هاي اينترنتي، نوع برخورد و ارتباط با مشتريان مي‌باشد. در اين دوره آموزشهايي را فرا خواهيد گرفت كه بهترين نوع برخورد با مشتري را داشته باشند و در نهايت نتيجه آن بازخورد مثبت از ناحيه مشتري به شما خواهد بود.

 

  • در اين دور‌ه شما آموزش‌هاي لازم براي انتخاب روش مناسب حضور در شبكه‌‌هاي اجتماعي و همين طور مديريت شبكه اجتماعي را فرا خواهيد گرفت.

براي اينكه در بازاريابي اينترنتي موفق شويد بايد بهترين رسانه براي تبليغات و كسب‌وكار انتخاب نماييد. مديريت شبكه‌هاي اجتماعي يكي از فعاليت‌هاي سنگين به شمار مي‌آيد كه بايد افراد در اين دور‌ه‌ها بهترين روش‌هاي ممكن را براي مديريت صفحه خود در شبكه اجتماعي به كار گيرند.

نقش استراتژي محتوا در كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ

منظور از كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ چيست؟ راه اندازي اين كمپين ها مناسب چه گروهي از افراد است؟

قبل از هرگونه پاسخي به سوال  بالا، مفهوم ديجيتال ماركتينگ را در ذهن خود مرور كنيد؛ همانطور كه ميدانيد آژانس ديجيتال ماركتينگ به زبان ساده به معناي بازاريابي ديجيتال مي باشد. براي بازاريابي و تبليغاتي كه در فضاي ديجيتال در نهايت منجر به فروش شود يكي از راه هاي موثري كه مي توانيد پيش بگيريد، راه اندازي كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ است.

كمپين ديجيتال ماركتينگ يك طرح و ايده براي ماركتينگ آنلاين است اما چه هدفي را دنبال مي كنند؟

مخاطب با شما ارتباط موثرتري برقرار مي كند و برند شما جايگاه خود را گوشه اي از ذهن مشتري تثبيت مي كند، اين كمترين اهدافيست كه يك كمپين ديجيتال ماركتينگ موفق دنبال مي كند.

طراحي layout اينستاگرام،كاربردي و زيبا

اينستاگرام از شبكه‌هاي اجتماعي محبوب در سراسر دنيا است و روزبه‌روز به مخاطبين وفادارش  اضافه مي‌شود و دليل آن اين است كه به نيازهاي كاربران توجه مي‌كند و سعي مي‌كند به‌صورت منظم به‌روزرساني كند تا براي مخاطب كسل‌كننده و يكنواخت نشوددريكي از اين به‌روزرساني ها قابليت layout  را به مخاطبين معرفي كرد.  در اين روش  ديگر مانند گذشته كاربر تصاوير را به‌صورت ساده منتشر نمي‌كند و از روش‌هاي جديد براي انتشار پست‌هايش استفاده مي‌كند كه اين روش‌ها باعث مي‌شود قالب كلي صفحه زيبا و خلاقانه ديده شودبا ما همراه باشيد تا با طراحي layout اينستاگرام در مشهد آشنا شويم. 

قابليت layout  در  اينستاگرام

اينستاگرام از شبكه‌هاي اجتماعي پرطرفدار در سراسر دنيا است كه هرروز به تعداد مخاطبين آن اضافه مي‌شود. افرادي كه در اين شبكه اجتماعي فعال هستند از قشرهاي مختلف و با هدف‌هاي مختلف هستند گاهي بعضي از افراد براي كسب درآمد و بعضي از افراد براي دنبال كردن دوستان و آشنايان خود در اين شبكه اجتماعي فعال هستند. حال هر فرد با هر هدفي كه در اينستاگرام فعال است اگر مي‌خواهد بهتر ديده شود بايد با اصول و قواعد آن آشنا باشد، يكي از اين اصول استفاده درست از layout در اينستاگرام است.

 اينستاگرام هرچند وقت يك‌بار به‌روز مي‌شود و با قابليت‌هاي جديد خود  مخاطبانش را شگفت‌زده مي‌كند چندي پيش قابليت layout  را در  استوري در   اختيار مخاطبين خود قرارداد. كاربران مي‌توانند با استفاده از اين قابليت  چندين عكس را در داخل يك استوري قرار دهند به اين صورت كه حدود 2 تا 6 عكس را مي‌توانند درون يك كلاژ گذاشته و سپس منتشر كنند.

اينستاگرام

انواع layout  ها

براي اينكه نماي كلي پيج خود را زيباتر كنيد مي‌توانيد يك نوع از  انواع layout  ها انتخاب كنيد در زير به معروف‌ترين آنها اشاره‌كرده‌ايم:

· چهارگوش

اولين مدل راحت‌ترين و كم ريسك ترين layout است كه بدون زحمت و باكمي دقت بر روي فيلترها و تركيب رنگ‌هاي عكس‌ها مي‌توانيد يك نمونه كار زيبا داشته باشيد.

· مورب

 

اين روش به اينستاگرام يك طرح جدي و قوي مي‌دهد و به همين دليل بيشتر افراد در صفحه اينستاگرام خود  از اين مدل استفاده مي‌كنند تا صفحه خود را به‌صورت حرفه‌اي نشان دهند. در اين روش بايد عكس‌هايي كه داراي موضوع و يا رنگ مشابه هستند به‌صورت مورب در كنار يكديگر قرار بگيرند. دقت داشته باشيد كه پست‌هاي مورب كنار هم نبايد يك موضوع يكسان داشته باشند.

·  كاشي وار

 

در اين مدل چهارگوش‌هاي پست‌ها را به‌عنوان  يك كاشي در نظر گرفته مي‌شود. بيشتر اين مدل براي پست‌هايي مناسب است كه براي دل نوشته و يا نقل‌قول‌ها استفاده مي‌شود.  در اين مدل از پست‌ها به مخاطب خود اجازه مي‌دهيد كه در مورد پست بعدي شما حدس بزند و تا حدودي بداند كه قرار است پست بعدي شما در چه زمينه‌اي باشد. بهتر است در اين پست‌ها تكراري عمل نكنيد و از طرح‌هاي مختلف مانند آيكون، اي موجي و يا عنواني از مطلبي كه مي‌خواهيد در كپشن بگذاريد را پست كنيد.

· شطرنجي

 

يكي از طرح‌هاي  آسان ديگر است كه يك در ميان از پستي با پس‌زمينه به هر رنگي كه مي‌خواهيد(بهتر است رنگ انتخابي رنگ قالبي باشد كه در تمامي عكس‌ها استفاده مي‌كنيد)  منتشر كنيد. دقت داشته باشيد اين طرح براي افرادي مناسب است كه يكتم ثابت در صفحه خوددارند به‌عنوان‌مثال براي  صفحات آموزشي گل و گياه به اين صورت عمل كنيد  كه سه پست اوليه به‌اين‌ترتيب كه پست اولي نوشته‌اي در مورد گل پست دوم تصويري از گل پست سوم نوشته‌اي از نحوه نگهداري گل باشد در سطر بعد دوباره سه پست به ترتيب اولي پستي از گل دوم پست دوم در مورد اطلاعاتي در مورد گل و پست سوم تصويري از گل  به همين ترتيب تا آخر كه نماي كلي صفحه را به‌صورت شطرنجي درمي‌آورد.

 

اينستاگرام

· خط‌هاي افقي

 

 يكي از طرح‌هاي زيبا  در اينستاگرام است كه بايد هر سه عكس كه در سطرهاي افقي در كنار يكديگر قرار مي‌گيرند باهم مرتبط باشند و به‌صورت همزمان منتشر شوند. به‌بيان‌ديگر بايد 9 پست كه سه سطر را تشكيل مي‌دهند سه داستان مختلف  را روايت كند.

·  خط‌هاي عمودي

اين نوع layout به نسبت layout  هاي ديگر كمي پيچيده است و شما براي طرح‌بندي بايد يك زمان‌بندي دقيقي داشته باشيد، منظور از زمان‌بندي دقيق اين نيست كه در يك زمان و ساعت مشخص پست را منتشر كنيد. در اصل بايد براي هر ستون يك موضوع را در نظر بگيريد و در هر زمان كه مي‌خواهيد پست را منتشر كنيد دقت كنيد كه پست در كدام ستون قرار مي‌گيرد و قرار است چه عكسي با چه محتوايي را منتشر كرد.

·  استفاده از layout  پازل

در اين نوع از طرح‌بندي بايد عكس‌ها را به‌صورت پازل مانند دربياوريدبه اين صورت كه يك عكس را به 9 قسمت تقسيم كرده و سپس هركدام را در پست‌هاي متفاوت منتشر مي‌كنيددليل اينكه مي‌گوييم به نه قسمت تقسيم شود اين است كه زماني كه مخاطب وارد صفحه شما مي‌شود مي‌تواند نه پست را در يك نظر نگاه كند. طراحي layout اينستاگرام در مشهد  تنها در دو صورت از اين قابليت استفاده مي‌كند، اول به افرادي توصيه مي‌شود كه تازه‌وارد اينستاگرام شده‌اند و به دنبال جذب فالوور جديد هستند و دوم براي افرادي كه مي‌خواهند يك كمپين جديد راه‌اندازي كنند. دقت داشته باشيد اگر به‌صورت مدام بخواهيد از اين طرح استفاده كنيد قطعاً مخاطب هميشگي شما خسته مي‌شود و تصميم مي‌گيرد كه شمارا آنفالو كند.

· استفاده از رنگ ثابت

 

در اين مدل بايد يك سبك و رنگ مشخص را براي صفحه خود انتخاب كنيد و تمامي پست‌هايي كه مي‌گذاريد حول همين سبك و رنگ باشد. به‌عنوان‌مثال شما مي‌خواهيد درزمينه محيط‌ زيست كاركنيد پس بهتر است رنگي كه نشان‌دهنده كار شما است را انتخاب كنيد مثلاً رنگ سبز و سفيد سپس سعي كنيد در تمامي پست‌هايي كه مي‌گذاريد از اين رنگ‌ها استفاده كنيد.

 

·  استفاده از قاب سفيد

 

اگر مي‌خواهيد تمامي پست‌هاي شما داري يك آرامش خاص باشد بهتر است اين طرح را انتخاب كنيد براي بهتر شدن عكس‌ها در اين پست‌ها بهتر است از فيلتر  VINTAGE   استفاده كنيد اين فيلتر حاشيه راكمي تيره‌تر مي‌كند.

اينستاگرام

ويژگي طراحي layout

در ويژگي طراحي LAYOUT سعي مي‌شود كه با استفاده از اين امكان ويژه اينستاگرام صفحه را از حالت بي‌نظمي درآوريم و يك ساختار مشخص و قانون‌مندي به آن بدهيم با اين روش شما مي‌توانيد به مخاطبي كه براي اولين بار به صفحه شما مي‌آيد اجازه دهيد كه به‌راحتي متوجه هدف شما از راه‌اندازي پيجتان شود و دچار سردرگمي نشود. اين مثال را در نظر بگيريد كه شما وارد يك صفحه مي‌شويد كه شايد در قسمت بي يو توضيح كاملي نوشته‌ نشده باشد  بعد يك نگاه گذرا به پست‌ها مي‌اندازيد در پست‌ها تصاوير مختلفي از نان، دل نوشته، دسر و حتي طبيعت مي‌بينيد و نمي‌توانيد دقيقاً تشخيص دهيد كه مدير اين پيج دقيق چه حرفه‌اي را پيش‌گرفته است اما اگر مدير اين پيج از قابليت layout  استفاده كند  شما مي‌توانيد به‌راحتي متوجه شويد كه يك پيج غذاهاي خانگي است كه براي تنوع گاهي از تصاوير طبيعت و دل نوشته استفاده مي‌كند.

ويژگي ديگري  كه طراحي layout  اينستاگرام  دارد اين است كه اگر شما عكاس حرفه‌اي نباشيد اما با اصول و قواعد پيش‌پاافتاده مانند انتخاب رنگ و يا فيلتر در آنها آشنا باشيد مي‌توانيد با عكس‌هاي ساده و پيش پا افتاده يك صفحه حرفه‌اي داشته باشيد فقط كافي است باقابليت layout  كاملاً آشنايي داشته باشيد.

اپليكيشني براي طراحي LAYOUT  اينستاگرام

اينستاگرام در اصل يك برنامه‌اي براي اشتراك‌گذاري تصاوير است اما ازآنجايي‌كه اينستاگرام از نرم‌افزارهايي است كه هميشه مي‌خواهد به‌روز باشد و حرفي تازه براي گفتن داشته باشد چندي پيش تصميم گرفت قابليتي  را در اختيار مخاطبين خود قرار دهد كه بتوانند تصاوير خود را به‌صورت ويژه به انتشار بگذارند به همين دليل برنامه‌اي  به نام layout  را منتشر كردند تا كاربران بتواند به‌صورت خلاقانه آنها را در صفحه خود منتشر نمايند. در گام نخست  اين  برنامه براي سيستم‌عامل  آي او اس  طراحي شد  و بعدازآن نسخه اندرويد آن توسط اينستاگرام منتشر شد.

اگر مي‌خواهيد عكس‌هاي خود براي اينستاگرام آماده كنيد مي‌توانيد از اپليكيشني هاي مخصوص براي طراحي LAYOUT  اينستاگرام استفاده كنيد.محبوب‌ترين اپليكيشني كه در اين حوزه وجود دارد Layout  from instagram  است. مي‌توان از طريق اين نرم‌افزار عكس موردنظر خود را بگيريد و يا از گالري انتخاب نماييد  و سپس حداكثر 9 عكس را كنار يكديگر قرار دهيد.  با استفاده از ابزارهايي كه در اين نر افزار وجود دارد  مي‌توان تصاوير را جابجا كرد، تغيير سايز داد و يا حتي افكت مورد نظر را بر روي آنها قرار دهيد. بعد از آماده شدن عكس‌ها مي‌توانيد يا عكس‌ها را در گالري ذخيره نماييد و يا  در شبكه‌هاي اجتماعي  به اشتراك بگذاريد.

طراحي لوگو در مشهد

روش  ساختن تصوير در layout

اگر مي‌خواهيد با نحوه طراحي LAYOUT  اينستاگرام در مشهد آشنا شويد بهتر است روش كار كردن با  اپليكيشن  layout  كه  اينستاگرام منتشر كرده  است آشنا شويد  و از اين طريق بتوانيد تصاوير كلاژ را براي اينستاگرام  خود  آماده كنيد. در اين قسمت به روش ساختن تصوير در  layout  اشاره‌كرده‌ايم:

زماني كه صفحه را باز مي‌كنيد به  صورت پيش‌فرض عكس‌هاي اخيري كه در گالري است نمايش داده مي‌شود و شما مي‌توانيد از سه گزينه كه در پايين عكس وجود دارد  عكس موردنظر را انتخاب كنيد. اين سه گزينه به اين صورت است كه:

  • Gallery: تماميعكس‌هاي داخل گالري را نمايش مي‌دهد.
  • Face: عكس‌هايي  كه داراي تصوير صورت هستند.
  • Recents: سي عكس آخري كه در اين برنامه بيشتر از آن استفاده كرده‌ايد.

در مرحله بعدي مي‌توانيد از هر روشي كه مي‌خواهيد حداكثر نه عكس را انتخاب  نماييد.

در اين گام وارد چيدمان و ويرايش عكس‌ها مي‌شويد و گزينه‌هاي زير نمايش داده مي‌شوند:

  • Replace: اگر مي‌خواهيد عكس انتخابي را با عكس ديگر عوض كنيد.
  • Mirror , flip: مي‌توانيدجهت عكس را به هر سمتي كه مي‌خواهيد تغيير دهيد.
  • Border: يكمرز با استفاده از قالب و حاشيه گذاري بين عكس‌ها  ايجاد كنيد.

سپس مي‌توانيد بر روي  هر عكسي كه مي‌خواهيد  كليك كنيد و ويرايش‌هاي موردنظر را بر روي آنها اعمال كنيد.

و در آخر  مي‌توانيد عكس را ذخيره و يا در شبكه‌هاي اجتماعي موردنظر مانند اينستاگرام و فيس‌بوك منتشر نماييد.

برنامه‌هاي جانبي اينستاگرام

اينستاگرام براي اينكه  از ديد كاربران خود تكراري نباشد  و هميشه جذاب باشد برنامه‌هاي كاربردي منتشر مي‌كند كه از آن طريق كاربران  بتوانند مديريت و آناليز خوبي بر روي پست‌هاي خود داشته باشند و همچنين پست‌ها را مطابق باسليقه  خود طراحي كنيد. در زير به مهم‌ترين برنامه‌هاي جانبي اينستاگرام اشاره‌كرده‌ايم.

طراحي خلاقانه layout و ارتباط آن با پيشرفت كسب و كار

مهم‌ترين موضوعي كه تمام بيزينس‌ها بايد به آن توجه كنند خلاقيت است. داشتن ايده‌هاي نو و خلاق مي‌تواند دليل رشد و پيشرفت هر بيزينس باشد. براي اين امر كار‌هايي متفاوتي مي‌توان در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف انجام داد. طراحي layout اينستاگرام جزو خلاقيت‌هاي است كه سبب افزايش زيبايي صفحه‌ي اينستاگرامي‌ مي‌شود.

به طور كلي همه بيزينس‌ها در نظر دارند محتوايي كه توليد مي‌كنند تماما مرتبط با بيزينسشان باشد و هنگامي كه كاربر از پيج آن‌ها بازديد كرده با نوع كسب و كار و هدف‌هاي مختلف آن آشنا شود. اين شيوه جزو شيوه هاي معمول بوده و مي‌توان گفت كه تمامي كسب و كار‌ها براي معرفي خود به جامعه هدف از اين ترفند استفاده مي‌كنند.

اما تعداد كمي بيزينس در كشور وجود دارند كه عكس‌هاي گرافيكي پست‌هاي آن‌ها، از طراحي مناسب برخوردار باشد. از اين رو با داشتن طراحي چشمگير layout در اينستاگرام مي‌توانيد بين خود و ديگر رقيبانتان تمايز ايجاد كنيد. تمايز داشتن و شبيه بقيه نبودن يكي از عوامل مهم در موفقيت در كسب و كار است. با طراحي Layout اينستاگرام بيزينس و برند خود را خاص كنيد. در ادامه برخي انواع مختلفي طراحي layout كه مي‌توانيد براي پيج اينستاگرامي مي‌توانيد استفاده كنيد را شرح مي‌دهيم.

روشهاي توليد محتوا اينستاگرام

طراحي مدل‌هاي مختلف طراحي لي اوت اينستاگرام

در گرافيك ديزاينه اين روز‌ها با واژه جديدي روبه‌رو هستيم كه به آن layout  مي‌گويند. لي اوت به نوع چيدمان المان‌هاي تصوير گفته مي‌شود كه از آن براي افزايش زيبايي ظاهري و همچنين براي ايجاد تركيب بندي جذاب استفاده مي‌ شود. در طراحي لي اوت بايد به موضوعات مختلفي توجه كرد. براي مثال براي تركيب بندي درست عكس‌ها بايد زاويه دوربين را در حالت خاصي تنظيم كرد. يا بهتر است كه براي رنگ بندي هماهنگ در تمامي عكس‌ها از تم هم‌رنگ استفاده شود.

نوع كسب و كار شما در طراحي layout نقش بسيار زيادي دارد. بايد قبل از طراحي قالب اينستاگرام بدانيم كه بيزينس مورد نظر چه نوع مخاطباني دارد؟ طراحي فانتزي براي بيزينسي كه بيشتر پرسوناي آن افراد مسن هستند نمي‌تواند بازخورد مثبتي داشته باشد. از اين رو بهتر است كه در نگاه اول مخاطبان خود را بشناسيم و سپس براي ارتباط گرفتن با آن ها از محتوا و عكس‌هاي گرافيكي مناسب استفاده كنيم.

تمامي عكس‌ها مرتبط با بيزينس باشند

اين نوع طراحي layout اينستاگرام ديگر در چشم كاربر، جديد و جذاب نيست. اين روش بدين منظور انجام مي‌شود كه وقتي كاربر وارد صفحه‌ي اينستاگرامي شده تمامي عكس‌هايي كه مي‌بيند مرتبط با نوع بيزينس باشد. براي مثال يك سايت فروشگاهي پوشاك، بهتر است در تمامي پست‌هاي خود از تصاوير كيف، كفش، لباس و… استفاده كند.

طراحي شطرنجي روشي جذاب براي طراحي layout اينستاگرام

اين روش اگر در استفاده از آن كمي خلاق باشيد مي تواند بازخورد‌هاي مثبتي را براي شما داشته باشد. در طراحي شطرنجي بايد پست‌هاي يكي در ميان تمي شبيه به هم داشته باشند. حال پيشنهاد ما به شما اين است كه براي طراحي جذاب از عكس نوشته و عكس گرفيكي جذاب استفاده كنيد. براي مثال شما اگر يك شركت تبليغاتي ديجيتال هستيد. مي‌توانيد تمي هم‌رنگ لوگو خود انتخاب كنيد و از آن در عكس نوشته‌ها بهره بگيريد. براي عكس هاي دوم يا تمامي پست‌هاي زوج به كار‌هاي خدماتي كه در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهيد، اشاره كنيد.

از طراحي دو به يك براي جذاب شدن صفحه اينستاگرامي استفاده كنيد.

يكي از روش‌هاي نو و جذابي كه مي‌توان از آن در طراحي layout اينستاگرام استفاده كرد طراحي دو به يك پست‌هاست. اما نكته‌اي كه بايد در اين روش به آن توجه كرد؛ گذاشتن سه پست به صورت همزمان است تا شكل ظاهري صفحه ناهماهنگ نشود. در طراحي دو به يك بايد تمامي عكس‌هاي وسط تمي مشابه يك‌ديگر داشته باشند و تمامي عكس‌هاي كناره نيز بايد به يكديگر شبيه شوند. تمامي بيزينس‌ها به دنبال روش‌هايي هستند كه بتوانند به وسيله‌ي آن مخاطب را به خود جذب كنند. هنگامي كه طراحي صفحه‌ي اينستاگرامي براي كاربر جذاب باشد، با آن ارتباط بيشتري برقرار مي كند و اين موضوع مي تواند سبب افزايش تعداد مشتري‌ها شود. طراحي دو به يك، از طراحي گرافيكي جذابي برخوردار است كه مي‌تواند در طولاني مدت سبب رشد و پيشرفت كسب و كاري شود.

طراحي رديف به رديف پست‌هاي اينستاگرامي جذاب است.

طراحي layout اينستاگرام را به وسيله طراحي رديف به رديف جذاب كنيد. در اين روش بايد سه  عكس آماده و سه كپشن مناسب براي آن‌ها داسته باشيد. معمولا سايت‌هاي فروشگاهي براي بهتر ديدن شدن محصولاتشان از اين روش‌ استفاده مي‌كنند. در طراحي رديف به رديف، هر سه عكس بايد در مورد يك موضوع باشند و به همين جهت كپش‌هاي آن‌ها هم بايد شبيه به هم شوند. همين مسئله كار را براي كپشن نويسي سخت مي‌كند. اما در صورتي كه مي‌توانيد محتواهايي جذاب و استانداري را براي هر عكس آماده كنيد، طراحي رديف به رديف به شما توصيه مي‌شود.

توليد محتوا اينستاگرام راهي براي افزايش درآمد

كسب‌وكارهاي اينترنتي موجب شده است تا بسياري از افراد از طريق فضاي مجازي مانند اينستاگرام به توليد محصولات پرداخته و آن را به فروش برسانند. اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين وسايل ارتباطات جمعي كشور مورد توجه بسياري از افراد قرارگرفته است. استقبال بي نظير از اين برنامه موجب شده است كه علاوه بر ابعاد سرگرمي و رسانه‌اي، داراي ابعاد اقتصادي و شغلي نيز باشد. رونق گرفتن كسب‌وكار درمحيط اينستاگرامي نيازمند توجه به برخي از موارد است. يكي از مهم‌ترين اين موارد توليد محتوا اينستاگرام است. با داشتن محتوايي مناسب، علاوه بر جذب افراد مي‌توانيد آنان را ترغيب به خريد محصولات و يا خدمات ارائه شده كنيد.

بايد توجه داشت كه بي‌رقيب شدن در فضاي اينستاگرام به‌راحتي ممكن نبوده و بايد براي آن برنامه‌ريزي خاصي داشته باشيد. بهره‌گيري از كارشناسان و متخصصين اين حوزه مي‌تواند تا حد زيادي به شما در اين مسير كمك نمايد. كارشناسان ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس آماده خدمت‌رساني به شما مي‌باشند.

توليد محتواي مناسب، راهي براي افزايش محبوبيت

توجه داشته باشيد كه اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي ارتباط جمعي در ايران شناخته مي‌شود. بسياري از افراد با استفاده از اين برنامه به خريد محصولات مورد نظر خود مي‌پردازند. ظرفيت‌هاي بالايي كه در اين برنامه وجود دارد موجب شده است تا اهميت توليد محتوايي كه مناسب با حيطه كاري شما باشد، بيش از پيش نمايان شود. محتوا سازي در اينستاگرام اهميتي فوق‌العاده دارد زيرا محتواي با كيفيت و مناسب، به نوعي نشان دهنده ارزش مخاطبين براي شماست.

به هر ميزان كه مي‌توانيد تعداد فالوور هاي خود را بالا ببريد. با افزايش فالوور مي‌توانيد اين توقع را داشته باشيد كه كسب‌وكارتان رونق گرفته و به دنبال آن با سود بيشتري مواجه خواهيد شد. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن محتوايي ناب، جذاب و مناسب از متخصصين اين امر مشاوره لازم را دريافت داريد.

يكي از نكات جالب توجه اين است كه مديريت شبكه‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان كاربرد اقتصادي و بيزينس ندارند و تنها براي ارتباط ميان افراد ساخته شده است. اما اينستاگرام از اين مقوله مستثنا است. بسياري از افراد براي پيدا كردن پيج مناسبي جهت خريد اينترنتي به اين برنامه رجوع مي‌كنند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در محتواي مناسب جستجو كرد. دادن اطلاعات مناسب، محتواي ناب و عكس‌هاي جذاب مي‌تواند پيج شما را به صفحه‌اي پر بيننده و جذاب تبديل نمايد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

1- مخاطبين مشخص، هدف اصلي توليد محتوا اينستاگرام

قبل از توليد هر گونه محتوا بايد مخاطبين خود را مشخص كنيد. قصد شما از توليد محتوا در مشهد براي اينستاگرام، جلب نظر چه كساني است؟ اگر شما پيج عمومي را مديريت مي‌كنيد، محتواي توليد شده توسط شما كاملاً متفاوت از پيج پزشكي خواهد بود. در صورتي كه مخاطبين هدف شما بانوان هستند، بايد محتوايي متفاوت از زماني كه مخاطبين شما مردان هستند، توليد كنيد. توجه به تمامي اين مسائل مي‌تواند شما را در توليد محتوايي مناسب و مخاطب پسند ياري نمايد.

قبل از توليد هر محتوايي بايد از خود بپرسيد:

  1. جنسيت مخاطبين من چيست؟
  2. ميانگين سني مخاطبين من چند سال است؟
  3. مخاطبين مدنظر من در كدام منطقه زندگي مي‌كنند؟
  4. مخاطبين من به چه چيزهايي علاقمندند؟
  5. هدف مخاطبين از فالوو كردن پيج من چيست؟

شما نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه در يك پيج پزشكي، افراد به قرار دادن مطالب طنز، عكس‌العمل مثبتي نشان دهند. آنان شما را به اين دليل دنبال مي‌كنند كه از مطالب علمي به روز استفاده كنند. در صورتي كه شما مدير پيج فروش لباس مردانه هستيد، مخاطبين شما از فروش لوازم آشپزخانه خوشحال نخواهند شد. به همين دليل بهتر است حوزه تخصصي خود را مشخص كرده و در همان راستا به فعاليت بپردازيد. توليد محتوا اينستاگرام مرتبط مي‌تواند پيج شما را به يكي از بهترين صفحات در حيطه‌اي مشخص تبديل كند.

پكيج توليد محتوا

2- كيفيت، راز مهم توليد محتوا اينستاگرام

بسياري از افراد با داشتن محصولات باكيفيت و قيمت مناسب، نمي‌توانند به خوبي پيج خود را معرفي كنند و از اين طريق بر ميزان فروش خود بيفزايند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در كيفيت مطالب ارسالي و محتواهاي توليد شده دانست. توجه كنيد كه وقت و زمان براي تمامي افراد با ارزش است. در نتيجه اگر محتواي شما از كيفيت قابل قبولي برخوردار نباشد، افراد رغبتي به دنبال كردن شما نخواهند داشت.

3- عكس‌ها، خلاقيتي انكار ناشدني در توليد محتوا اينستاگرام

بهتر است براي نشان دادن كيفيت كار خود حتماً از عكس استفاده كنيد. عكس‌ها بهتر از صدها صفحه مطلب مي‌تواند نشان دهنده مفهوم كلام شما باشد. از عكس‌هاي با كيفيت براي توليد محتواي اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينستاگرام بر پايه تصوير بنا شده است به همين دليل نيز قرار دادن عكس و ويدئو مناسب و با كيفيت مي‌تواند نظر بسياري از افراد را به سمت شما جلب نمايد. بهتر است تمامي محتواهاي شما جنبه بصري داشته باشد. براي توليد محتوا اينستاگرام از قرار دادن عكس‌ها غافل نشويد. مطمئن باشيد كه با وجود عكس‌ها، محتواي بهتر و موفق‌تري خواهيد داشت.

ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه خود مديريت پيج اينستاگرام را به عهده داريد، حتماً از دوربين حرفه‌اي و يا يك عكاس تبليغاتي استفاده نماييد. وجود عكس‌هاي خلاقانه و زيبا با كيفيت عالي مي‌تواند مدت زمان بيشتري، مخاطبين را در صفحه شما نگاه دارد. به هر روش ممكن سعي كنيد مدت زمان بيشتري را از افراد بگيريد بدين روش شما مي‌توانيد اميد داشته باشيد كه در ذهن آن‌ها باقي بمانيد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

4- فالوور بيشتر، اعتباري بالاتر

دقت داشته باشيد كه تعداد فالوورها ارتباطي مستقيم با ميزان اعتبار شما در فضاي اينستاگرام دارد. شما مي‌توانيد با روش‌هاي مختلف به تعداد دنبال كنندگان خود بيفزاييد. استفاده از تبليغات، ربات‌هاي جذب فالوور و تبادل‌نظر مي‌تواند در اين امر مؤثر باشد. اما بهترين، منطقي‌ترين و حقيقي‌ترين روش جذب فالوور، توليد محتواي مناسب مي‌باشد.

اگر مطالب ارسالي شما به اندازه كافي مفيد و جديد باشد پيج شما پس از گذشت مدت زماني كوتاه، به بالاترين ميزان فالوور خواهد رسيد. در اين صورت افرادي كه شما را دنبال مي‌كنند، مخاطبين حقيقي شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند. به همين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه براي افزايش ميزان فالوور خود از توليد محتوا بهره بريد. در نظر داشته باشيد كه افزايش فالوور، نشان‌دهنده اعتبار كار شماست. چنانچه افراد بيشتري شما را دنبال كنند، شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزايش پيدا خواهد كرد. در نتيجه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه به هيچ عنوان اين موضوع را فراموش نكنيد.

3 عنصر كليدي براي توليد محتوا در اينستاگرام

اينستاگرام كه امروزه به عنوان يكي از شبكه هاي محبوب و محتوا محور شناخته شده فضاي مناسبي براي در بر گرفتن محتواي شماست اما چگونه عمل كنيد تا در اينستاگرام زمين نخورديد و رقبا را پشت سر بگذاريد؟

1️⃣ قبل از هرگونه اقدامي فهرستي از ايده هايتان تهيه كنيد؛فراموش نكنيد كه تعداد صفحه هاي شخصي و يا كاري كه براي هدف خاصي راه اندازي شده و بعد از مدتي با كمبود ايده براي اجرايي شدن آن هدف مواجه شدند، بي شمارند.

2️⃣ انتخاب كنيد كه در چه حوزه اي مي خواهيد توليد محتوا كنيد؛ اگر يك صفحه ي شخصي داريد و قصد داريد روزمرگي هايتان را با مخاطبانتان به اشتراك بگذاريد، به ياد داشته باشيد كه اينگونه صفحات در اينستاگرام كم نيستند بنابراين شما بايد محتوايي جذاب و قابل توجه به مخاطب ارائه دهيد تا نظر آن ها را به خود جلب كند اما اگر يك صفحه كاري متناسب با بيزينس خود راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد از اين طريق به سوددهي برسد، بايد بدانيد مردم از حوزه ي كسب و كار شما و خدماتتان چه انتظاري دارند تا بتوانيد اطلاعاتي جامع و مفيد در اختيارشان بگذاريد.

3️⃣ با داشتن استراتژي توليد محتوا در اينستاگرام هرگز شكست نمي خوريد؛ اگر همواره اقدام به توليد محتوايي بي كيفيت و ناكارآمد مي كنيد، به شما تبريك مي گوييم! شما اكنون يك صفحه ي اينستاگرامي داريد كه قرار نيست سود چنداني به شما و كسب و كارتان برساند!

ه

طراحي پست اينستاگرام

هزينه توليد محتوا در اينستاگرام

مسلما يكي از گزينه هايي كه تعيين استراتژي براي يك بازاريابي محتوايي را تحت الشعاع قرار ميدهد، بحث بودجه و هزينه هاست.

اگر به دنبال توليد محتوا در اينستاگرام باشيد حتما به هزينه توليد محتوا در اينستاگرام هم فكر كرده ايد . براي اينكه بتوانيد در اينستاگرام موفق عمل كنيد ابتدا بايد بدانيد ميخواهيد در اينستاگرام دقيقا چه كاري انجام دهيد، در اين صورت مي توانيد هزينه ها را تا حدودي محاسبه كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه ممكن است برندي با آپلود كردن تنها 5 عدد پست در هفته بتواند مخاطب خود را جذاب كند، اما شما براي جذب مخاطب جديد و حفظ مخاطبان سابقتان به حجمي بيشتر از اين نياز داشته باشيد.

توليد محتواي تخصصي براي اينستاگرام در مشهد چه تاثيري بر بيزينس هاي اين شهر گذاشته است؟

كثر افراد با واژه ي محتوا آشنا هستند و تاثير زياد توليد محتواي خوب بر رونق كسب و كارها بر كسي پوشيده نيست. اگر كسب و كاري اينترنتي داريد ولي از درآمدي كه داريد راضي نيستيد و يا نميدانيد چطور مي توانيد به فروش و سود بيشتر برسيد كافيست روش هاي بازاريابي قديمي را به فراموشي بسپاريد، همانطور كه ميدانيد بازاريابي اينترنتي يكي از مهمترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ است  و شما براي موفقيت در اين زمينه به يك تيم توليد محتواي تخصصي نياز داريد.

بازاريابي و توليد محتوا در مشهد و ساير شهرها امروزه جايگاه خود را ميان برند ها حسابي بالا كشيده و تقريبا تمامي افراد متوجه شده اند با يك توليد محتواي تخصصي توسط يك تيم قوي مي توانند شاهد افزايش رتبه سايت و جايگاه خود در ميان رقيبان شان باشند.

توليد محتواي اينستاگرامي

اگرشما هم يكي از افراد علاقه‌مند به فضاي مجازي هستيد و جزء افرادي هستيد كه تلاش مي‌كنند دراين فضا فعال باشند ، حتما مي‌دانيد كه اينستاگرام يكي از برنامه‌هاي پرطرف‌دار مردمي است. روزانه افراد زيادي در اين عرصه اطلاعات شخصي خود را به اشتراك مي‌گذارند و حتي تعدادي از افراد در اينستاگرام به كسب‌و‌كار مي‌پردازند. با توليد محتوا‌هاي متفاوت و جمع‌آوري فالوور مي‌توانيد از افراد فعال اينستاگرام باشيد. اگر مي‌خواهيد طريقه‌ي توليد محتوا اينستاگرام را براي صفحه ي اينستاگرامي خود ياد بگيريد با ما همراه باشيد.

اگربخواهيم تعريف دقيقي براي توليد محتوا در اينستاگرام بگوييم؛ بايد بگوييم كه انتشار هدفمندانه ي هرگونه محتوايي از قبيل عكس، فيلم، موسيقي و … كه به منظور ارائه به مخاطبان و جذب كردن آن‌ها طراحي مي‌شوند را توليد محتواي اينستاگرامي مي‌گوييم. نكته ي مهم حائز اهميت اين است كه بايد قبل از نشر و توليد بدانيد كه چه محتوايي با چه مضموني را قرار است براي مخاطبان خود ارائه دهيد.

 

اصول توليد محتواي اينستاگرامي

توليد محتوا در اينستاگرام و محتواسازي بايد با هدف سرگرمي و لذت بردن مخاطب باشد. پس اول ايده ي مناسب خود براي ساخت صفحه را پيدا كنيد وسپس با رعايت اصول زير صفحه ي خود را ارتقا بدهيد.

– كيفيت در محتواسازي حرف اول را مي‌زند. پس متن، عكس، فيلم و هرچيزي  كه قرار است نشر دهيد بايد از كيفيت عالي برخوردار باشد.

– محتواي شما بايد جنبه بصري داشته‌باشد.

– باتوجه به شخصيت كلي مخاطبانتان محتوا را توليد كنيد.

– از عكس نوشته ها و جملات انگيزشي حتما استفاده كنيد.

– از پشت صحنه كار‌هاي خود توسط استوري به مخاطبان اطلاعات دهيد.

– از نظر مشتريانتان براي باقي مخاطبان سند قرار دهيد.

توليد محتواي درست وپربازده

براي اينكه صفحه ي پربازديد و جذابي داشته‌باشيد بايد نكاتي را در باب نحوه عكس گذاشتن، انتخاب عكس خوب با چه كيفيت و چه اندازه‌، چگونگي تبليغ و …بدانيد و آن‌ها را رعايت كنيد كه تعدادي از اين نكات را براي شما توضيح مي‌دهيم.

1.استفاده از نرم افزار توليد‌محتواي اينستاگرام

نرم افزار‌هايي مانند  Canva و   Venngage  در دسترس هستند كه به مديريت محتواي اينستاگرامي و توليد محتوا در اينستاگرام كمك مي‌كنند. اين برنامه‌ها مخصوص افرادي كه فتوشاپ بلد نيستند كار مي‌كند. عكس هارا تغيير مي‌دهد. افكت و متن‌هايي با فونت‌هاي جذاب روي عكس‌ها مي‌گذارد و كمك مي‌كند محتوا را براساس حرفه‌ي خودتان تنظيم كنيد.

2.استفاده از قالب‌ها و فرم‌هاي محتوا

علاوه‌بر عكس و متن‌هاي جذاب از قابليت‌هاي ديگر اينستاگرام استفاده كنيد. فيلم، گيف، IG TV، بوم‌رنگ و… از ديگر قابليت‌ها هستند كه صفحه شما را جذاب مي‌كنند.

اينستاگرام

3.راه اندازي كمپين تبليغاتي

اين راه يكي از راه‌هاي سرگرم كننده و پربازده براي جذب كابر و جذاب‌تر كردن پيج است. شما مي‌توانيد يك مسابقه و سرگرمي براي فالوران خود راه اندازي كنيد و آن‌ها براي بالابردن راي‌هاي خود در مسابقه راه اندازي شده پيج شما را به دوست و آشنايان خود معرفي مي‌كنند.

4.همكاري با اينفلوئنسر‌ها

فرقي نمي‌كند كه شما برند كوچك يا بزرگي هستيد. هرچه باشد همكاري با برند‌هاي پربازديد و معروف بايد يكي از كار‌هاي اصلي شما باشد. با همكاري با اينفلوئنسر‌ها موج جديد و پر جمعيتي از مخاطبان اينفلوئنسر مورد نظر از صفحه‌ي شما بازديد خواهند كرد.

5.انتخاب عكس‌هاي مناسب

در عكس مورد نظر روي هدفتان تمركز كنيد. از قانون يك سوم عكاسي در عكس انتخابي خود استفاده كنيد. از زمينه‌هاي سفيد و كادربندي شده عكستان استفاده درست كنيد.

6. استفاده از هشتك

در پايان محتواي خود از هشتك‌هاي هوشمندانه استفاده كنيد. قبل از نشر از صحت و خوب بودن هشتك‌هايتان مطمئن شويد و سپس محتوا را نشر دهيد. از استفاده ي زياد از هشتك خودداري كنيد و تعداد هشتك‌هايتان بين 5 تا 10 عدد باشد.

با رعايت اين نكات و علاقه بسياري كه مسلما هر فرد علاقه‌مند به اين حرفه از خودش بروز مي‌دهد مي‌توانيد تعداد بازديدكنندگان خود را بالا ببريد و از توليد محتوا در اينستاگرام بهترين بازده‌ها را دريافت كنيد.

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

توليد محتواي اينستاگرام

توليد محتوا مناسب و ارتباط آن با جذب فالوور واقعي

محتوا را مي‌توان يكي از اصلي‌ترين بخش‌هاي استراتژيك هر صفحه اينستاگرام دانست. صفحه اينستاگرامي كه از محتواي مناسب برخوردار نباشد به راحتي نخواهد توانست فالوور واقعي جذب كند؛ از همين رو داشتن تقويم توليد محتوا اينستاگرام يكي از ضروري‌ترين و مهم‌ترين موارد براي اين شبكه اجتماعي به حساب مي‌آيد. در ادامه اين مقاله به بررسي نكاتي خواهيم پرداخت كه باعث آسان شدن توليد محتوا در اين شبكه اجتماعي خواهد شد.

عكس‌هاي با كيفيت، معجزه در اينستاگرام

اينستاگرام از جمله شبكه‌هاي اجتماعي تصوير محور است؛ در نگاه اول كاربران نه كپشني را مي‌بينند و نه لايك و كامنتي، آنچه كاربر در لحظات اول با آن درگير مي‌شود، تصاوير است. سعي كنيد تا حد ممكن اين عكس‌ها با كيفيت باشند. استفاده از تكنيك ابهام در عكس‌ها مي‌تواند معجزه كند؛ كافي است از زاويه‌اي عكاسي را انجام دهيد كه تمام جزئيات در نگاه اول قابل شناسايي نباشد، اين كار باعث خواهد شد مخاطب براي فهم تصوير مقدار زمان بيشتري روي تصوير تمركز كند. استفاده بيش از حد و زياد شدن بخش مبهم در تصوير باعث خواهد شد مخاطبان نيازي به بررسي بيشتر تصوير پيدا نكنند.

محتواي آموزشي و جذب فالوور واقعي

شايد بتوان گفت اينستاگرام براي آموزش و فضاي آموزشي ساخته نشده است؛ اين حرف تا حدودي درست است اما نبايد اين نكته را فراموش كرد كه بر اساس آمار 8 درصد از كاربران موجود در اينستاگرام به دنبال آموزش‌اند. شما در هر زمينه‌اي كه فعاليت مي‌كنيد امكان فعاليت آموزشي براي شما فراهم است كافي است كمي برنامه ريزي داشته باشيد تا به اين مهم دست يابيد. فرض كنيم شما يك مغازه پرده فروشي داريد مي‌توانيد محتوايي در رابطه با معرفي انواع پرده داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آموزش نصب كردن پرده را براي كاربران خود شرح دهيد. در هر كسب و كاري كه هستيد سعي كنيد سوالات مشتريان خود را يادداشت كنيد؛ اين سوالات مي‌تواند منبعي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد.

از درون كسب و كار خود بگوييد

گفتن از درون كسب و كار به اين معنا است كه شما مي‌توانيد با نشان دادن فرآيندهاي انجام كار به كاربران، احساس اعتماد را در آن‌ها زنده كنيد. به عنوان مثال اگر يك تيم برنامه نويسي هستيد مي‌توانيد با معرفي تك به تك افراد و شرح وظايف آن‌ها، يك پشت صحنه عالي از كسب و كار خود ايجاد نماييد. اگر در همايشي با تيم خود شركت كرده‌ايد يك عكس يا ويديو از اين همايش مي‌تواند به خوبي ميزان صميميت شما با كاربرانتان را به نمايش بگذارد. اين نمايش پشت صحنه مي‌تواند ايده‌اي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد و همچنين تاثير بسيار زيادي در افزايش اعتماد مخاطب به صفحه شما خواهد داشت.

نظرات مشتريان را به مخاطبان نشان دهيد

از جمله كارهاي جالب براي صفحه‌هاي فروشگاهي نشان دادن نظرات خريداران به ديگر مخاطبان خواهد بود. همچنين مي‌توانيد پيام‌هاي جذاب و مناسب كاربران كه در كامنت‌ها و دايركت‌ها براي شما ارسال مي‌كنند را به عنوان منبعي براي توليد محتوا اينستاگرام در نظر گرفت. لازم به توضيح است كه شما هر محتواي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك مي‌گذاريد بايد داراي هدف و برنامه ريزي باشد؛ گذاشتن محتوا از روي احساس رفع تكليف هيچ نتيجه‌اي براي شما نخواهد داشت.

اينستاگرام خود را به اسپوك تبديل كنيد

در برنامه ريزي براي توليد محتواي يك كسب و كار، اصولا با يك هاب و چندين اسپوك مواجه هستيم. به صورت معمول هاب همان وب سايت شما خواهد بود و اسپوك‌ها شبكه‌هاي اجتماعي، شما به عنوان مدير يك كسب و كار بايد در مرحله اول هاب كسب و كار خود را مشخص كنيد، از آنجايي كه هاب بايد قابليت ماندگاري دائمي داشته و در تملك ما باشد، عموما وب سايت انتخاب مي‌شود.

روش انجام كار به اين صورت خواهد بود كه شما محتواي اصلي را در هاب (وب سايت) انتشار مي‌دهيد و پس از آن براي ترويج و جذب مخاطب از اين محتوا در شبكه اجتماعي خود استفاده مي‌كنيد. لازم به توضيح است كه در اين روش به هيچ عنوان نبايد تمام محتواي توليد شده در اسپوك‌ها پخش شود چرا كه كاربر ديگر نيازي نمي‌بيند كه به هاب سر بزند.

تبليغات در اينستاگرام

محتواي مناسب كاربران را شناسايي كنيد

يكي از اساسي‌ترين كارهايي كه باعث خواهد شد كسب و كار شما در اين شبكه اجتماعي به رونق برسد و شما برنامه مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام خود داشته باشيد، شناسايي مخاطبان است. ما اصولا در توليد محتوا براي اينستاگرام با سه نوع محتوا مواجه هستيم

محتواي خوب در اينستاگرام

محتواي خوب به محتواي گفته مي‌شود كه از لحاظ نگارشي و موارد فني مناسب باشد و از آن نتوان هيچگونه اشكالي گرفت؛ اما مناسب كسب و كار ما نباشد. به عنوان مثال فرض كنيد ما يك صفحه سرگرمي داريم آيا توليد محتوا در رابطه با سياست‌هاي كشور جيبوتي محتواي مناسب براي ما است؟ اگر همين محتوا را در يك صفحه سياسي انتشار دهيم اين محتوا مي‌شود محتواي درست آن صفحه.

محتواي بد در اينستاگرام

محتواي بد به محتواي گفته مي‌شود كه در توليد آن كوتاهي انجام شده است و نمي‌توان از آن در هيچ جايي استفاده كرد. محتواي كه علائم نگارشي در آن رعايت نشده است. اطلاعاتي را به كاربر ارائه نمي‌دهد و هدف از توليد آن مشخص نيست. اين محتوا را در هر كجا انتشار دهيد مناسب نخواهد بود.

محتواي درست در اينستاگرام

محتواي درست به محتواي گفته مي‌شود كه علاوه بر رعايت نكات فني، نگارشي و … مناسب حال و هواي صفحه استفاده شده باشد. به عنوان مثال محتواي درست يك صفحه فروش زيورآلات مي‌تواند اطلاع رساني در رابطه با جديدترين دستبندهاي موجود در بازار باشد.

ادامه توضيحات درباره اينستاگرام ماركتينگ را در صفحه مربوطه به آن ملاحظه كنيد.

اينستاگرام ماركتينگ و همه‌ي نكات جالب درباره‌ي آن

در اين مقاله مي خواهيم در مورد يكي از بسترهاي بازاريابي صحبت كنيم. اين بستر اينستاگرام نام دارد و مي‌خواهيم پيرامون اينستاگرام صحبت كنيم و ببينيم اينستاگرام ماركتينگ چيست؟ بيشتر صحبت كنيم و با آن بيشتر آشنا شويم. تا قبل از اين واژه‌ي ايميل ماركتينگ را هميشه مي‌شنيديم. اما امروز مي خواهيم اين مبحث را گسترش داده و به بحث  اينستاگرام ماركتينگ بپردازيم . با ياراپلاس همراه باشيد!

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

ابزارهاي اينستاگرام

حضور روز افزون اين قبيل از شبكه‌هاي اجتماعي باعث شده كه بحث­‌هاي مالي مانند تبليغات نيز مورد توجه قرار بگيرد؛ به طور مثال، اينستاگرام ماركتينگ يكي از روش­هاي درآمد زايي جديد و پربازده است كه امروزه از طريق كاربران پر فالوئر پيگيري مي ­شود. همچنين شركت­هاي مختلف توليدي، خدماتي و بازرگاني براي فروش محصولات خود از اين شبكه­‌ها چه در صفحه­ مربوط به شركت خود يا ثبت سفارش در صفحات افراد مشهور در اينستاگرام، استفاده مي­ كنند.اينستاگرام با وجود ابزارهاي مختلفي كه دارد، مي­‌تواند به خوبي در مبحث ماركتينگ مورد استفاده قرار گيرد؛ برخي از اين ويژگي­ها شامل استوري، ويديوي زنده، هشتگ و … مي­ شوند كه بستر لازم را براي بازاريابي و تجارت آنلاين را فراهم مي­ كنند. اين ابزارها نيازمند معرفي صحيح و كاربردي مي‌ باشند تا اينستاگرام ماركتينگ به خوبي مورد استفاده قرار گيرد.

اولين ابزار اينستاگرام ماركتينگ،هشتگ

هشتگ (نوشتن متن بعد از علامت هشتگ #) را مي­توان با هدف بازاريابي استفاده كرد. بدين ترتيب، با در نظر گرفتن سلايق جستجوي مخاطبان و راه اندازي كمپين­هاي تبليغاتي، هشتگ درستي را انتخاب و آن را به عنوان برندي در اينستاگرام ثبت كرد. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال موضوعاتي در حوزه‌­ي مُد و لباس هستيد، برخي از هشتگ­هاي معروف در اين حوزه شامل #فشن، #استايل، #زيبايي، #مد، #طراحي_لباس و …  هستند.

حال فرض كنيد كه در زمينه اينستاگرام ماركتينگ (چه به عنوان يك اينفلوئنسر يا يك شركت جهت فروش محصولات خود) مي­ خواهيد فعاليت كنيد. براي آنكه محصول مورد نظر خود را به خوبي براي مخاطبان خود جذاب كنيد و حتي افرادي كه شما را فالو نمي ­كنند، به ديدن پست شما ترغيب شوند؛ بايد در متن پست خود از هشتگ­هاي مناسب و درستي استفاده كنيد. بدين منظور دو نوع هشتگ را مي­ توان استفاده كرد كه شامل هشتگ اجتماعي و برندينگ مي ­شوند.

۱-برند دار

۲-اجتماعي

هشتگ هاي برند شده سبب مي شود پست هاي اينستاگرامتان اغلب توسط افرادي كه شما را مي شناسند شناسايي شود و شما را راحت بيابند .هشتگ هاي اجتماعي نيز توسط كاربران اينستاگرام توليد مي شوند تا بتوانند روي يك موضوع تمركز كرده و به راحتي آن را دنبال نمايند .

هشتگ در اينستاگرام ماركتينگ

در اينستاگرام مي توان از ۳۰ هشتگ استفاده كرد . اما توصيه اي كه براي بازاريابي به شما مي شود اين است كه هشتگ هاي برند دار و هشتگ هاي اجتماعي را كنار يكديگر استفاده كنيد تا محبوبيت بيشتري ميان كاربران بيابيد و مشتريان هم راحت تر شما را بيابند .

استوري

اين بخش اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه به صورت مستقيم با مخاطبان و كاربران خود ارتباط داشته باشيد . نكته اي كه در مورد اين استوري ها مي توان ذكر كرد اين است كه اين استوري ها تا مدت زمان زيادي فعال هستند و حذف نمي شوند .

استوري ها به شما كمك مي كنند كه مخاطب ها و فالوور هاي شما افزايش بيابد و بحث برندينگ شما هميشه پر تكاپو باشد چرا كه  به واسطه استوري مي توانيد به ميزان زيادي در فيد هاي فالوور هايتان ديده شويد .همچنين قبلا برايتان مقاله اي عالي در جهت چگونگي برندسازي آماده كرده ايم كه پيشنهاد مي كنيم آن را از دست ندهيد.

ميزان استوري ها اگر بيشتر باشند مي توانيد بيشتر مخاطبانتان را جذب كنيد .

نمايش ويدئوهاي زنده

اينستاگرام محلي براي پخش ويدئوهاي زنده است . همه افراد تمايل دارند ويدئوهاي زنده را در شبكه اي با دسترسي آسان مثل اينستاگرام ببينند . اينستاگرام اصولا مكاني براي دسترسي به لحظات خاص است حال اگر شما به جاي يك تصوير بتوانيد يك ويديو زنده با كيفيت بالا در مورد محصولات خود به گونه به اشتراك بگذاريد كه افراد بسياري جذب شوند و با خدمات شما آشنا شوند مي تواند تاثير فوق العاده اي براي شما داشته باشد .

Biography (بيو)

در زير نام پروفايل صفحه­‌ اينستاگرام هر شخص، مي­ توان متني را به عنوان بيوگرافي (بيو) نوشت كه براي شناخت بهتر صفحه­‌ تجاري شما خواهد بود. اگر در نوشتن بيو دقت كنيد و تعريف خوبي از خود و محصولات ارائه شونده در آن داشته باشيد، آنگاه مي­ توانيد به موفقيت در اينستاگرام ماركتينگ نزديك شويد.

تگ لوكيشن

اگر مي­ خواهيد شناخت بهتري نسبت به عكس يا فيلم بارگذاري شده به مخاطب دست پيدا كند؛ مي­ توانيد از ابزار تگ لوكيشين استفاده كنيد؛ بدين ترتيب عكس­ها و ويديوهايي كه محصولات مربوط با موقعيت جغرافيايي خاص را تبليغ مي­ كنند، مي ­شود با مشخص كردن مكان آن در قسمت لوكيشن، براي مخاطبان معرفي كرد. اين راه سبب مي ­شود كه دنبال كنندگان صفحه­ شما، اعتماد بيشتري به آن پيدا كرده و حس بهتري نسبت به عكس­ها و ويديوهاي شما پيدا كنند.

كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام ماركتينگ

تبليغ در استوري

يكي از روش‌هايي كه مي‌توانيد از آن كسب درآمد داشته باشد، گرفتن تبليغات از ديگر برند‌ها مي‌باشد. زماني كه پيج شما بازديد بالايي داشته باشد و همين طور اكثر فالوورهاي پيجتان واقعي باشند، برندهاي معروف براي تبليغ كارشان از پيج شما استفاده خواهد كرد. شما هم در قبال تبليغ كردن اين برندها در قسمت استوري وجهي دريافت خواهيد كرد.

دريافت پورسانت از فروش محصولات

يكي ديگر از روش‌هايي كه برايتان درآمدزا مي‌باشد، فروش محصولات به صورت اينترنتي است. در اين باره قابل به ذكر است كه حتي شما مي‌توانيد با يكي از برند‌هاي معروف كه محصولاتي خوبي ارائه مي‌دهند، همكاري كنيد و در قبال هر فروش، پورسانت دريافت كنيد.

براي اين كار شما نيازمند پيج خوب مربوط با كار داريد كه بايد با توليد محتواي مناسب، انتشار تصاوير با كيفيت، پست كردن ويدئو كوتاه از محصولات و ديگر روش‌ها، فروش محصولات را افزايش داده و در نهايت پورسانت بيشتري خواهيد گرفت.

مديريت پيج‌ برندهاي معروف

پشت هر پيج پر بازديدي،  وقت زيادي صرف شده تا به اين مرحله رسيده است. براي اينكه پيج خوبي داشته باشيد ابتدا بايد بخش مديريتي خود را افزايش دهيد. بسيار از پيج‌هاي اينستاگرام هستند كه در حيطه كاري خود نيازمند فردي براي اداره خوب پيج اينستاگرام دارند. پس بهترين بازه زماني براي كسب درآمد در اين زمينه برايتان فراهم مي‌باشد.

البته توجه داشته باشيد كه اينگونه پيج‌ها به دنبال فردي مي‌گردند كه به صورت حرفه‌اي پيجشان را مديريت كند. پس زماني در اين مسير قدم برداريد كه به مهارت‌هاي لازم را به خوبي كسب كرده باشيد.

الگوريتم و نظم توليد محتواي اينستاگرام

براي اينكه در بازاريابي خود موفق باشيد بايد نظم خاصي را براي پست گذاري خود رعايت كنيد. نه تنها محتواي بارگذاري شده توسط شما بايد آنقدر جذاب باشد كه مخاطب را براي ديدن آن ترغيب كند؛ بلكه بايد نظم و پيوستگي در مطالب شما رعايت شود. هر چقدر صفحه شما جذاب ­تر باشد، تعداد افراد دنبال كننده زياد شده و شانس شما براي موفقيت آميز بودن بازاريابي بيشتر است.

 اگر شما بتوانيد براي كسب و كار خود محتواهايي مرتبط و پيوسته توليد نماييد در جذاب نگه داشتن پيج خود گام مثبتي برداشته ايد. امروزه كه شبكه هاي مجازي از اطلاعات فراواني برخوردار است اگر بتوانيد در اين ميان خاص باشيد و خاص رفتار كنيد مي توانيد گوي سبقت را به راحتي دريابيد .

گفتني است كه امروزه هر كس اين امكان را دارد كه در شبكه‌­هاي اجتماعي يك صفحه­‌ شخصي ايجاد كرده و افرادي نيز آن­ها را دنبال مي­ كنند؛ اما چيزي كه باعث مي­ شود مخاطبان افزايش يافته و به عنوان يك اينفلوئنسر يا شركت، صفحه ­اي پر بازديد و درآمدزا داشته باشيد، جذاب و خاص بودن محتواي توليدي است. هر چقدر در توليد محتوا خاص ­تر عمل كنيد؛ سهم شما از بازار اينستاگرام ماركتينگ بيشتر خواهد بود.

علاوه بر داشتن محتواي خاص، بايد يك نوع برنامه­ زمانبندي مشخص نيز داشته باشيد كه مخاطبان را به نحوي به صفحه­ شما معتاد كند؛ به طور مثال، يك روز خاص در هفته براي معرفي محصول جديد انتخاب كنيد و هر هفته در اين روز مخاطبان را شگفت زده كنيد، يا حتي مي­ شود در روزي به خصوص تخقيف­‌هاي خاصي روي محصولات خود اعمال كنيد.

محتواي خاص براي مشتري خاص

گاهي در اينستاگرام محتواهايي قرار داده مي شود كه صرفا مخصوص افرادي خاص است . از اين شيوه مي توانيد براي تعيين جامعه هدف كسب و كارتان استفاده كنيد .

اكسپلور اينستاگرام

اكسپلور اينستاگرام كه گاهي به اصطلاح سئو اينستاگرام خوانده مي شود به معني استفاده از ترفند هايي براي بيشتر ديده شدن در اينستاگرام است كه از جمله ابزار هاي آن افزايش فالوور است  .

بازاريابي در اينستاگرام اغلب در قسمت اكسپلور اينستاگرام انجام مي شود .

اكسپلور اينستاگرام قسمتي است كه پست ها را پيشنهادي را به كاربر نشان مي دهد . نشان دادن پست هاي اينستاگرام بر اساس علايق كاربران انجام مي شود  محتوايي كه در اكسپلور اينستاگرام به نمايش در مي آيد اغلب شبيه به پست هايي است كه شما نگاه مي كنيد.

در نهايت براي اينكه بتوانيد از اكسپلور اينستاگرام استفاده مفيدي داشته باشيد بهتر است كه رفتار كاربران جامعه هدف خود را شناسايي كنيد و زماني كه رفتار هاي وي را شناسايي كرديد مي توانيد محتوايي را توليد كنيد كه آن ها دوست دارند و به يكديگر معرفي مي كنند. در نهايت اين امكان براي شما افزايش مي يابد كه در اكسپلور اينستاگرام بيشتر مشاهده بشويد كه خود نوعي بازاريابي است .

ويژگي هايي كه در اين قسمت ذكر شده كمك مي كند كه اينستاگرام ماركتينگ عالي داشته باشيد . اينستاگرام ماركتينگ ابزاري جهت فروش و بازاريابي بيشتر است .  تا حد امكان سعي كنيد محتوا و مطالبي را كه در اينستاگرام سازمان خود قرار مي دهيد در شبكه هاي ديگر قرار ندهيد . اين روش به شما كمك مي كند تا بتوانيد فالوور هاي بيشتري جذب كنيد و محتواهاي خاص صرفا براي مخاطبان اينستاگرام باشد كه خود نوعي ارزش گذاري بر اينستاگرام ماركتينگ است .

بهترين روش‌هاي تبليغات اينستاگرام

بازاريابي محتوا

يكي ديگر از رو‌ش‌هاي مرسوم اينستاگرام ماركتينگ، فعاليت در بخش توليد محتوا است. تبليغات چه در فضاي مجازي و چه در فضاي حقيقي، بايد به صورت هدفمند انجام شود. بنابراين حتما قبل از ساخت بنر يا تيزر هاي تبليغاتي با مشاوران متخصص در اين زمينه مشورت كنيد تا تبليغاتي طوفاني داشته باشيد و هزينه ي تبليغاتي خود را به خوبي صرف كنيد. محتواي تبليغات مهم ترين بخش آماده سازي آن است. بايد با توجه به پرسوناي مخاطبيني كه مد نظرشما هستند، بازاريابي محتوا انجام دهيد و عنوان محتوايي هدفمند و با كيفيت خلق كنيد تا كاربرانتان با يك نگاه شيفته آن شوند، توجهشان را جلب كند و ادامه مطلب را مطالعه كنند.

بنابراين روي عنوان تبليغ تمركز كنيد تا بهترين و جذاب ترين عنوان را استفاده نماييد. اينستاگرام به عنوان يك شبكه­ ي اجتماعي تصوير محور تمركز زيادي روي محتواي تصويري شما دارد. پس سعي كنيد از بهترين تصاوير با كيفيت و ناب براي تبليغات خود استفاده كنيد.

برنامه ريزي براي استراتژي تبليغاتي

اين مسئله كه چه زماني اقدام به تبليغات اينستاگرام كنيد يا محتواي خود را چگونه ارسال كنيد تا بيشترين بازخورد از سمت كاربرانتان را داشته باشد، نياز به برنامه ريزي و هدفمند بودن برنامه ي تبليغاتي دارد. بنابراين پس از اينكه محتواي تبليغاتي خود را آماده نموديد براي بهترين روش و زمان ارسال آن تحقيق كنيد تا بيشترين بازخورد از مخاطبيني كه مد نظرتان هستند را دريافت كنيد. حتما زمان بندي مناسبي براي ارسال پست ها و تبليغاتتان در نظر بگيريد. به طور مثال اگر چندين پست تبليغاتي آماده نموديد همه ي آن ها را به طور همزمان ارسال نكنيد و فاصله زماني مناسبي را در نظر بگيريد. سعي كنيد زمان هايي را كه مخاطبينتان فعال هستند را پيدا كنيد و تا مدتي پيگير آن باشيد تا بهترين نتيجه را به دست آوريد .

 

توليد محتوا

استراتژي بازاريابي و ويرايش محتوا

همانطور كه ميدانيد كاربران فقط به عنوان هاي جذاب و تصاوير با كيفيت اهميت مي دهند و اگر پست هاي تبليغاتي شما جذاب نباشند به سادگي از آن مي گذرند چرا كه مجبور نيستند زمان و هزينه ي خود را صرف محتوايي بي­ كيفيت و بي ارزش كنند. بنابراين شما بايد براي جذب مخاطبينتان موارد زير را در نظر بگيريد:

  • كيفيت كپشن و عنوان ها:

اگر به دنبال فروش محصولاتتان در تبليغات اينستاگرام هستيد بايد از موثر بودن محتواي كپشن خود مطمئن باشيد و تمام تلاش خود را براي انتخاب بهترين عنوان و جذاب ترين كپشن انجام دهيد تا بتوانيد از تبليغات خود كسب درآمد داشته باشيد.

  • ويرايش تصاوير:

ارسال تصاوير با كيفيت و ناب براي پست هاي تبليغاتي ارزش آفريني زيادي دارد اين طور كه مي توان گفت، اگر تصاوير زيبا نباشند كاربران به راحتي از مطالعه كپشن آن مي گذرند. پس بهتر است كه از يك نرم افزار ويرايش تصوير خوب براي خلق تصاوير زيبا و جذاب استفاده كنيد. همچنين سعي كنيد با امكاناتي كه در اختيار داريد تصاوير مناسبي با رنگ و نور كافي تهيه كنيد.

  • استفاده از هشتگ هاي تبليغاتي:

هشتگ هاي اينستاگرامي براي تبليغات بسيار موثر عمل مي كنند. آن دسته از مشترياني كه با هشتگ ها به دنبال محتواي مورد نظرشان هستند مي توانند به شما دسترسي پيدا كنند. مي توانيد با استفاده از هشتگ هاي شخصي سازي شده، هشتگ هاي مرتبط با كسب و كارتان و همچنين هشتگ هاي محبوب تعداد بازديد كنندگان­تان را افزايش دهيد. اما دقت كنيد كه در ابتدا براي استفاده از هشتگ زياده روي نكنيد.

  • تبليغات در استوري:

با بروزرساني اينستاگرام و افزوده شدن قابليت استوري، فضاي بسيار مناسبي براي رشد و معرفي كسب و كارها ايجاد گرديد. طبق تحقيقاتي كه انجام گرديده است حدود ۷۰ درصد كاربران اينستاگرام قبل از بازديد از پست ها، استوري هايشان را بررسي مي­‌كنند و همين امر موجب شده تا تبليغات در استوري بسيار پر بازديد و پر بازده باشد. شما مي توانيد در استوري با مخاطبينتان كمي خودماني تر و واقعي تر ارتباط برقرار كنيد و شايد آن قدر به تشريفات ارسال پست و نوشتن كپشن نيازي نباشد. تنها يك عنوان خوب و تصوير جذاب مي تواند مخاطب شما را به صفحه اينستاگرام­تان هدايت كند.

بررسي تغييرات اخير اينستاگرام

اينستاگرام ماركتينگ چيست

۱.افزايش طول زماني تمامي ويديو ها در اينستاگرام

آيا آماده ايد كه ويديوهايي با زمان بيشتر در اينستاگرام اپلود (بارگذاري) نماييد ؟

اين نكته اي مهم براي اينستاگرام ماركتينگ بسيار مهم مي باشد.

به احتمال زياد از تغييرات زماني اينستاگرام با خبر هستيد؛ زمان اين ويديو ها در محدوديت زماني ۱۵ تا ۶۰ ثانيه قرار گرفته است. تمامي كاربرهاي اين نرم افزار با آخرين اپديت، از اين قابليت با خبر و قادر به اين كار هستند.

شما مي توانيد مستقيما با استفاده از اينستاگرام ويديو هاي خود را فيلم گيري نماييد؛ و يا از گالري و كتابخانه ويديويي خود براي اين امر استفاده كنيد.

در اين ورژن از اينستاگرام، مي توانيد فيلتر هاي مختلف براي پست هاي خود استفاده نماييد و آنها را زيبايي سازي نماييد، صداي ويديو را قطع و وصل نماييد و حتي براي پست هاي عكس مناسب براي كاور پست هاي خود ايجاد نماييد.

با اين تغييرات، مي توانيد ويديو هايي با محتواي بيشتر به انتشار بگذاريد و مطالب بيشتري را در ويديوهاي خود جاي دهيد. به خصوص اگر شما جزء افرادي هستيد ويديو هاي تبليغاتي توليد مي نماييد و نياز به اين داريد كه ويديويي با زماني بيشتري را آپلود مي نماييد.

۲.نمايش تعداد تماشاهاي (ويوها) ويديوي شما و كسب اگاهي درباره ي تماشاگران

با اين بروزرساني، شما مي توانيد تمامي افرادي كه ويديو هاي شما را تماشا كردند را به سادگي با نگاه كردن به بخش بالايي كامنت ويديويي خود، مي توانيد تعداد افرادي ويديوي شما را تماشا نمودند را ببينيد.

زماني كه بر روي شماره اي كه ميبينيد كليك كنيد، مي توانيد افرادي كه ويديو شما را را تماشا كردند، تعداد لايك ها و افرادي كه شما فالو مي كنيد و ويديو شما را تماشا كردند ببينيد.

اين قابليت شما را قادر مي سازد كه ببينيد چه مقدار اشتغال در اين پست ايجاد نموديد. پس اگر ديديد كه تعداد زيادي اين ويديو را تماشا كرده اند ولي تعداد زيادي ان را لايك نكرده ايد متوجه خواهيد شد كه به اندازه اي كه شايد و بايد اين ويديو مورد پسند قرار نگرفته است و پستي جذاب نبوده است.

سعي كنيد براي تقويت اينستاگرام ماركتينگ خود اين موضوع را حتما به ياد داشته باشيد.

۳.هنگامي كه بر روي عكس تبليغاتي كليك مي كنيد، فورا قابليت نياز به عمل (CTA) نمايان خواهد شد.

هنگامي كه كسي بر روي پست تبليغاتي شما كليك مي كند قابليت CTA (قابليت نياز به عمل فوري) كه به پست خود اضافه كرده ايد نمايان خواهد شد. شما مي توانيد به مخاطبين خود اجازه ي ورود به وب سايت و نرم افزار خود را ممكن سازيد البته مربوط به لينكي كه وارد نموديد.

و اما به خاطر داشته باشيد كه اين قضيه درباره ي ويديوها متفاوت است و با كليك بر روي ويديو ها شما تنها قابليت صدا را روشن و خاموش خواهيد كرد و با دو بار كليك كردن ويديو ي مورد نظر خود را لايك خواهيد كرد و اين قابليت فقط براي عكس ها صدق مي كند و با دوبار كليك آنها عكس مورد نظر را لايك خواهيد كرد.

۴.با كليك كردن بر روي پروفايل از پست هاي تبليغاتي، قابليت نياز به عمل دارد.

اگر شما پست هاي تبليغاتي را متصل به پروفايل خود نماييد، و در بخش پروفايل خود قابليت (CTA) را بيافزاييد، اين قابليت بعد از كليك مخاطب شما بر روي پروفايل شما ظاهر خواهد شد و آنها نيز مي توانند انتخاب كنند كه بر روي آن كليك كنند و اين كار را انجام ندهند.

هنگامي كه در حال انتخاب قابليت نياز به عمل خود هستيد متني مناسب را براي آن در بالا و يا پايين لينك خود در نظر بگيريد و بنويسيد. با اين امر شما بايد سعي كنيد كه لينك (CTA) كمپين خود را بهتر و جذاب تر بيان و نمايان نماييد.

اين نكته را تمامي پست هاي تبليغاتي خود به ياد داشته باشيد.

۵.نمايان كردن خوراك (feed) وب سايت با الگوريتم منظم

هنگامي كه مردم بر تغيير لوگو ها و تغيير رنگ ها آنها تمركز مي كنند، بزرگترين و مهم ترين امر اينستاگرام كه الگوريتم آن مي باشد فراموش مي شود.  اگر خوب به حساب كاربري اينستاگرام خود توجه كنيد متوجه اين خواهيد شد كه پست هاي شما در نظم درست و مطلوبي قرار ندارند و بايد بايد مرتب شوند. و اگر نزديك تر دقت نماييد ميبينيد كه لايك ها و كامنت هاي شما در نظم مناسبي قرار ندارند براي مثال پست شما ۱۰ لايك دارد و هيچ كامنتي در ان وجود ندارد پس به مشتاق كردن و اشتغال زايي براي ايجاد كامنت و لايك ها ي بيشتر باشيد تا قادر به رعايت الگوريتم اينستاگرام باشيد.اينستاگرام ماركتينگ يكي از بهترين راه هاي ديجيتال ماركتينگ به حساب مي آيد.

نقش اينستاگرام در سئو

اينستاگرام ماركتينگ چه تاثيري در سئو سايت دارد؟

يكي از رايج‌ترين راه‌هاي فروش محصولات كه هنوز هم طرفداران خود را دارد داشتن وبسايت مي‌باشد؛ البته لازم به توضيح است شبكه‌هاي اجتماعي در اين زمينه از وبسايت‌ها پيشي گرفته‌اند زيرا تأسيس سايت مخصوصاً وبسايت‌هاي فروشگاهي هزينه‌ي دارد در حالي كه شما بدون پرداخت هزينه مي‌توانيد در اينستاگرام صفحه‌اي را راه اندازي كرده و در آن مشغول به فروش محصولات خود شويد. از اين رو بسياري از كسب و كارها براي فروش كالاهاي خود و كسب درآمد بيشتر در كنار داشتن وبسايت داراي پيج اينستاگرام يا كانال تلگرام نيز هستند.

اما ممكن است براي برخي اين سؤال به وجود آيد كه قرار دادن لينك وبسايت در بيو صفحه‌ي اينستاگرام چگونه موجب بهبود سئو سايت خواهد شد؟ همانطور كه مي‌دانيد يكي از معيارهاي گوگل جهت رتبه بندي وبسايت‌ها بر اساس تعداد بازديدها و زماني است كه كاربران در يك سايت مي‌مانند. در صورتي كه شما پيج فعال و پرمخاطبي در اينستاگرام داشته باشيد و لينك وبسايت خود را در  قسمت بيو آن قرار دهيد مشخصاً افراد زيادي براي ثبت سفارش و آگاهي از قيمت كالاها از سايت‌تان بازديد خواهند كرد. با افزايش تعداد بازديدكنندگان از وبسايت‌تان گوگل اينگونه برداشت خواهد كرد كه حتماً سايت شما براي كاربران مفيد بوده و محتواي جذابي دارد كه از آن بازديد مي‌شود؛ پس رتبه‌ي سايت شما بهبود مي‌يابد تا افراد بيشتري بتوانند با سايت‌تان آشنا شوند و از محتواي آن استفاده نمايند.

نتيجه گيري به منظور اينستاگرام ماركتينگ

تمام ويژگي­‌ها و توصيه‌­هايي كه در اين مقاله از ياراپلاس ارائه شد براي اينستاگرام ماركتينگ مفيد هستند كه از طريق آن مي ‌توانيد به درآمدي بيش از آنچه كه در ذهن داريد برسيد. علاوه بر رعايت نكات گفته شده، بهتر است كه در هنگام توليد محتوا اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مطلب خود را مختص اينستاگرام (و نه ديگر شبكه­‌هاي اجتماعي) توليد كنيد؛ اگر اين نكته را رعايت كنيد مطمئن باشيد كه مخاطب خاص شبكه­‌ اجتماعي اينستاگرام براي خود پيدا كرده‌­ايد و شما در بحث اينستاگرام ماركتينگ توانسته ايد به نوعي برند دسته يابيد.

شركت تبليغاتي

تبليغات يكي از راه‌هاي مهم براي معرفي و رشد برند در هر كسب و كاري است. شما در هر جايگاهي كه باشيد به تبليغات و ديجيتال ماركتينگ نياز خواهيد داشت. اين تصور كه تبليغات فقط مربوط به شركت‌هاي تازه تاسيس است، كاملا اشتباهه. مثلا برند هاي مطرحي مانند اپل، سامسونگ، نوشابه پپسي يا كوكاكولا و حتي فروشگاه آمازون با تمام معروفيت و محبوبيتي كه دارد بودجه زيادي را به اين امر اختصاص مي‌دهند.
يكي از دغدغه‌هاي اساسي مديران انتخاب شركت تبليغاتي حرفه اي و مناسب براي رشد برند و فروش كسب و كارشان است. شما كه در حال مطالعه اين مقاله هستيد احتمالا به دنبال يك شركت تبليغاتي در مشهد براي سپردن تبليغات خود هستيد.
در اين مقاله از ياراپلاس به بررسي فاكتورهاي مهم براي انتخاب يك شركت تبليغاتي حرفه‌اي مي‌پردازيم، همچنين خلاصه اي از آنچه يك آژانس ديجيتال ماركتينگ ارائه مي‌دهد را مي‌خوانيم.

معيارهاي انتخاب بهترين شركت تبليغاتي در مشهد

در انتخاب شركت تبليغاتي بايد بسيار دقت كرد چرا كه يك شركت تبليغاتي حرفه‌اي نقش مهمي را در ايجاد برند موثر و افزايش فروش ايفا مي‌كند. بسياري از شركت‌ها در ابتدا وعده‌هاي بزرگي را به مشتري مي‌دهند و آن ها را براي عقد قرارداد ترغيب و تشويق مي‌كنند. اما در پايان نمي‌توانند وعده‌هاي خود را عملي كنند و چيزي جز سردرگمي، نارضايتي و اتلاف وقت براي مشتريان باقي نمي‌گذارند.
در ادامه به 7 ويژگي اساسي يك شركت تبليغاتي موفق اشاره مي كنيم كه پيروزي در اين صنعت بايد در يك مجموعه قوي وجود داشته باشد. اين ويژگي ها موفقيت شما را تضمين مي‌كنند. با ما همراه باشيد.

شركت تبليغاتي در مشهد

۱.داشتن تيم حرفه اي

مهارت هاي كاركنان يك شركت، نقش بسيار مهمي را در موفقيت و رشد شركت ايفا مي‌كند. يك شركت تبليغاتي از افراد حرفه‌اي كه در حوزه هاي متفاوت اما مرتبط با تبليغات فعاليت مي‌كنند، تشكيل شده است.
اعضاي تيم شامل متخصصان مجرب در حوزه طراحي گرافيك، طراحي وب، كارشناس سئو و توليد محتوا ساير حرفه‌ها هستند. اين افراد به خوبي مي‌توانند به نيازهاي مشتريان پاسخ دهند و مشتري را راضي نگه دارند.
اعضاي تيم بايد خلاق، با انگيزه، علاقه‌مند و ريسك‌پذير باشند. يكي ديگر از مواردي كه شركت هاي تبليغاتي امروزه به شدت به آن نياز دارند، بكارگيري متخصصان حوزه ديجيتال است. به دليل اينكه امروزه افراد، بيشتر وقت خود در فضاي مجازي و اينترنت مي گذرانند بايد در اين فضا فعال‌تر بود و استراتژي هاي مناسبي براي حضور در حوزه ديجيتال داشته باشند.

۲.ارتباطات اثربخش

بدون شك ارتباطات خوب و قوي لازمه‌ي موفقيت هر كسب و كاري است. عدم وجود ارتباطات خوب در بلندمدت مانع رشد تيم مي‌شود به نحوي كه نمي‌توانند يك كمپين تبليغاتي خوب و موثر را راه‌اندازي كنند. اين ارتباطات صحيح بايد بين اعضاي تيم و همچنين كاركنان با مشتريان وجود داشته باشد. ارتباطات موثر و عالي با مشتري باعث مي‌شود كه او هميشه به برند شما وفادار بماند.

۳.خلاقيت

يكي از عوامل بسيار مهمي كه باعث مي‌شود يك كسب و كار از ساير رقبايش متمايز شود، وجود خلاقيت در تبليغات است. يك تيم حرفه‌اي از افرادي خلاق تشكيل شده است كه با ارائه‌ي ايده‌هاي خلاقانه و متفاوت، بهترين روش هاي تبليغات اينترنتي را به شما معرفي كنند.
اين فاكتور برگ برنده شما در بازار رقابتي موجود است. پس مي توانيد با بررسي نمونه كارهاي شركت تبليغاتي، به خلاقيت آن‌ها در تدوين استراتژي‌هاي تبليغاتي پي ببريد.
اگر براي دگرگون كردن كسب و كار خود به دنبال ايده‌هاي نو و خلاقانه هستيد، بدنبال مجموعه هايي باشيد كه از خودشان سبك خاص و خلاقيت بلقوه اي را نشان داده اند.

۴.قابليت اجرا

همانطور كه مي‌دانيد يك ايده‌ي متفاوت، مشتري را سر ذوق مي‌آورد و  كمك مي‌كند تا برند شما در ذهنش تثبيت شود. اما اين پايان كار نيست. يك ايده‌ي خوب بايد در عمل خوب اجرا شود و قابليت پياده‌سازي داشته باشد. يك شركت تبليغاتي موثر بايد بتواند به درستي ايده‌هايي كه در ذهن دارد و همچنين ايده‌هايي كه در ذهن مشتري است را اجرا كند و به مرحله انجام برساند.
گاهي اوقات شركت‌ها در ابتدا وعده‌هاي بسيار عالي مي‌دهند اما در پايان، كاري تحويل مي‌دهند كه بسيار متفاوت از ايده اوليه است. پس هميشه به دنبال يك تيم اجرايي موفق كه سابقه ي اجراي طرح هاي بزرگ و استفاده از روش هاي تبليغاتي اينترنتي موثر را داشته است، باشيد. در اين صورت مطمئن باشيد كه در موعد مقرر كار خود را با كيفيت بالا تحويل مي‌گيريد.

تبليغات در مشهد

۵.مهارت‌هاي حل مسئله

هيچ كسب و كار بدون مشكلي وجود ندارد و آژانس‌هاي ديجيتال ماركتينگ هم از اين قاعده مستثني نيستند و امري بسيار طبيعي است. مساله‌اي كه حائز اهميت است، توانايي حل مساله در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. اعضاي يك تيم حرفه اي بايد بتوانند به سرعت مشكلات را تشخيص دهند و در كوتاه‌ترين زمان آن‌ها را برطرف كنند تا در اجراي كار مشكلي پيش نيايد و در زمان مقرر كار تحويل داده شود.

۶.حضور آنلاين قوي

يك از معيارهاي مهم براي انتخاب شركت تبليغاتي كه قصد معرفي محصول يا خدمت را دارد اين است كه بتواند پس از ارائه و معرفي محصول، آن را به فروش برساند. به اين نكته دقت كنيد كه آژانس بازاريابي مورد نظر شما حضور آنلاين قوي داشته باشد. حضور آنلاين قوي به اين معناست كه سايت خوبي داشته باشد و در نتايج گوگل از جايگاه مناسبي برخوردار باشد. شبكه‌هاي اجتماعي شركت را مانند اينستاگرام و تلگرام را بررسي كنيد تا متوجه ميزان محبوبيت شركت تبليغاتي شويد.
امروزه ديگر اهميت ديجيتال ماركتينگ بر كسي پوشيده نيست. اين موارد به شما كمك خواهد كرد تا به اعتبار سايت پي ببريد و بتوانيد به آن‌ها براي تدوين استراتژي اعتماد كنيد و از يك شركت تبليغات در مشهد كمك بگيريد.

۷.بانك اطلاعاتي قوي

شركت‌هاي تبليغاتي بزرگ بايد داده‌هاي قوي و معتبري داشته باشند. اين داده ها به آن‌ها در آناليز مشتريان و رقيبان شما كمك خواهد كرد. با تجزيه و تحليل داده‌ها باعث مي‌شود يك استراتژي خوب براي ديجيتال ماركتينگ شما ارائه كنند. گاهي از طريق تحقيقات جامع و گاهي به رسانه هايي كه خود شركت تبليغات آن ها را هدايت و مديريت مي‌كند اين آمار و اطلاعات سودمند بدست مي‌آيند.

شركت تبليغاتي در مشهد

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس

ياراپلاس با هدف جهت دهي به پيشرفت مجموعه هاي مراجعه كننده و آماده سازي بستري براي رشد در دنياي ديجيتال، به افزايش فروش و برندينگ در فضاي آنلاين و هوشمند سازي كسب و كار ياري مي‌رساند. دنياي ديجيتال امروز نيازمند تفكري پويا تر و خلاق تر است و ما اين فرهنگ كاري را ابتدا در خانواده‌ي خود اجرا و سپس به مشتريان انتقال مي‌دهيم.

در اين مسير ديجيتالي شدن زندگي مردم و كسب و كار ها چيزي كه همواره پر اهميت است داشتن يك شناخت كامل از محيط و انتخاب هوشمدانه ي مخاطب هدف است. همانگونه كه ما در تمام خدماتمان برنامه ريزي و تبيين استراتژي مناسب را در اولويت كارهايمان قرار داده ايم، در مواردي مثل توليد محتوا و فرآيند خلق محتوا نيز آناليز بازار و محيط و شناخت از مخاطب هدف قسمت مهمي ار كار است و بعد از انتخاب مخاطب هدف، نوبت برنامه ريزي براي توليد محتوا مناسب و انتخاب استراتژي صحيح براي شروع گفتوگوي هدفمند و موثر با اوست.

خلاصه خدمات ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس

  • نياز سنجي و انتخاب اهداف قابل اندازه گيري
  • شناخت مخاطب هدف جمع آوري بانك اطلاعاتي مشتريان
  • تحليل رقبا و بازار
  • شناسايي و انتخاب بهترين رسانه ها با توج به نياز و بودجه
  • طراحي شعار و سناريو اجرايي كمپين
  • توليد محتواي مرتبط
  • طراحي فرم هاي گزارشدهي
  • اجرا و پياده سازي عمليات
  • مديريت رسانه ها و مديريت محتوا
  • آناليز فعاليت ها و بازخورد گيري
  • هدف گذاري بعدي
  • پشتيباني و بهبود مستمر
  • بازاريابي موتور هاي جستوجو
  • سئو و بهينه سازي براي موتور هي جستوجو
  • تبليغات كليكلي
  • تبليغات بنري
  • اينفلوئنسر ماركتينگ
  • بازاريابي پيامكي
  • بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  • بازريابي موبايلي
  • تبليغات در اپليكيشن هاي موبايل
  • ايميل ماركتينگ
  • بازاريابي از طريق همكاري در فروش
  • بازاريابي ويروسي
  • كلوپ مشتريان
  • فروش جشنواره اي و مسابقه اي
  • استراتژي محتوا
  • بازاريابي محتوايي
  • توليد محتواي شبكه هاي اجتماعي و وبسايت
  • توليد محتواي گرافيكي، ويديويي، متني و …
  • آناليز محتوا
  • گزارشگيري از وبسايت و شبكه هاي اجتماعي
  • ريپورتاژ آگهي
  • تبليغات اسپانسري
  • كمپين هاي 360 درجه تبليغاتي
  • ارتباطات مجازي
  • رويداد ها و سمينار هاي آنلاين
  • پوشش خبري و خبرنامه ها

شركت تبليغاتي در مشهد

ياراپلاس، بهانه اي براي شروع گفت و گو با مشتري

داد و فرياد در بلندگو؟ يا گپ و گفت با مشتري؟  انتخاب شما كدام است؟

ياراپلاس براي شما مي‌تواند بهانه اي باشد براي آغاز يك گفتوگوي صميمانه با مشتري؛ و به شما ياري مي‌رساند تا با هوشمند سازي كسب و كار و استفاده از تكنيك هاي نوين بازاريابي ديجيتال به گونه اي موثر تر و جذاب تر پيام خود را در ذهن مخاطب ماندگار كنيد.

مخاطب امروزي كمتر از هر موقع حوصله خواندن و نوشتن داشته و هيچ كس ديگر تمايلي براي گوش دادن به تبليغات ندارد؛ پس چطور بايد خدماتي كه مي‌تواند راه حلي براي مشكلات مشتريانتان است را به آنها معرفي كنيد؟

شكل درست اين كار را با استراتژي حضور در دنياي مجازي و دانش و تكنيك هاي بازاريابي محتوايي مي‌توانيد اجرا كنيد كه كافيست برنامه ديجيتال مارتينگ كسب و كار خود را به يك آژانس ديجيتال ماركتينگ متخصص و متمركز بسپاريد.

كارگروه طراحي، گرافيك، سناريونويسي تبليغات، مهندسي اجتماعي و كارشناسان بازاريابي در كنار هم سبب توليد خلاقانه ترين آثار شده كه بي ترديد شما در همكاري با ياراپلاس از كار حرفه اي با استفاده از فناوري هاي روز دنيا، نهايت لذت را خواهيد برد.

اين اعتماد ارزش امتحان كردن را دارد.

اصلي‌ترين بخش‌هاي يك شركت تبليغاتي در مشهد

يك شركت تبليغاتي در مشهد اگر بخواهد در توليد تبليغات موثر واقع شود بايد از 6 بخش اصلي كه براي همه‌ي شركت‌هاي تبليغاتي يكسان است، تشكيل شده باشد.

  1.     خدمات پروژه/ اجرايي؛ اين خدمات شامل برقراري ارتباط با مشتريان و توليد گزارشات و طرح‌هاي اوليه توسط مديران پروژه و دريافت هزينه‌هاي پرداختي از سوي مشتريان است كه به نوعي مي‌توان گفت كه اين بخش به عنوان يك پل ارتباطي عمل مي‌كند تا ارتباط مشتريان را با بخش‌هاي مختلف شركت برقرار كنند.
  2.     برنامه ريزي پروژه؛ همانطور كه از نام آن پيداست، در اين بخش مديران و متخصصان پروژه به انجام تحقيقات و بررسي نيازمندي‌هاي مشتري مي‌پردازند و در نهايت استراتژي‌ها و تفكرات راهبردي را با تحقيقات تلفيق مي‌كنند تا براي اجرا در اختيار تيم‌هاي اجرايي قرار دهند.
  3.     دپارتمان خلاقيت؛ در معرفي ويژگي‌هاي يك شركت تبليغاتي گفتيم كه خلاقيت مهم‌ترين ركن در اجراي تبليغات است. پس اگر يك شركت تبليغاتي فاقد اين بخش باشد، هيچ شهرت و موفقيتي نمي‌تواند به دست بياورد. نيروهايي كه در اين بخش كار مي‌كنند فعاليت‌هاي متنوعي را انجام مي‌دهند  تا به اين واسطه تبليغات معنا و مفهوم پيدا كند.
  4.     امور مالي و حسابداري؛ در راستاي تمامي فعاليت‌هايي كه كاركنان يك شركت انجام مي‌هند، هدف به دست آوردن پول است كه امور مالي و حسابداري به عنوان يك مركز براي انجام مبادلات پولي در اين شركت‌ها مشغول به فعاليت هستند.
  5.     خريد رسانه؛ براي اجرا و به نمايش درآوردن تبليغات، شركت‌هاي تبليغاتي بايد فضاهاي رسانه‌اي همچون تلويزيون، راديو، پوسترها، مجلات، روزنامه‌ها را براي مدت زماني معلوم خريداري نمايند.
  6.     توليد؛ يك شركت تبليغاتي هر چقدر هم براي به وجود آوردن ايده‌هاي خلاقانه تلاش كند باز نتيجه‌اي بدست نمي‌آورد مگر اينكه ايده‌ها توسط بخش توليد وارد مرحله عمل و سپس اجرايي شوند.

شركت تبليغاتي در مشهد

تاثير تبليغات در پيشرفت كسب و كار شما

پس از بيان نكاتي در خصوص انتخاب شركت تبليغاتي در مشهد و آشنايي با ويژگي‌هاي حرفه‌اي ترين‌هاي اين حوزه، نياز است تا در اين ميان به اين نكته توجه كنيد كه كار شركت‌هاي تبليغاتي، انجام تبليغات براي شركت‌ها و سازمان‌هاي مهم با شركت‌هاي بزرگي مي‌باشد كه براي ارزش بخشيدن به برند و محصولاتشان و جذب مشتريان بيشتر، به كمك شركت‌هاي تبليغاتي نياز پيدا مي‌كنند و به هيچ عنوان روش‌هاي سنتي و قديمي را براي تبليغات برند خود مناسب نمي‌بينند. از اين رو ياراپلاس اينجاست تا با تيمي مجرب و حرفه‌اي در زمينه انجام تبليغات كارآمد با به‌روزترين متدها و اجراي ايده‌هاي ناب و خلاقانه به شما در پيشرفت و گسترش كسب و كارتان كمك كند.

شركت تبليغاتي در مشهد

شركت هاي تبليغاتي برتر جهان

تبليغات فقط براي شركت‌هاي تازه تاسيس شده نيست كه فكر كنيد هر كسب و كاري كه تازه راه‌اندازي مي‌شود نياز دارد تا با تبليغات خود را به سطوح بالاتر برساند. اين تفكر كاملا اشتباه است چرا كه شركت‌هاي بزرگ با وجود محبوبيت بسياري كه در بين طرفداران خود دارند باز هم به تبليغات روي مي‌آورند تا با اين كار علاوه بر حفظ مشتريان قبلي، مشتريان و كاربران بيشتري را جذب فعاليت‌هاي خود كنند.

تبليغات به نوعي اولين و تنها راه‌حلي است كه مديران كسب و كارها روي پيش خود دارند تا بتوانند از آن به عنواني پلي براي رسيدن به اهدافشان استفاده كنند.

تبليغات جز مهمي از هر كسب و كار است يعني در واقع اگر فرد يا شركتي بخواهد در كسب و كار خودش موفق شود بايد حتما يك كمپين تبليغاتي براي خود راه بيندازد. به جرات مي توان گفت هر فرد عادي نمي تواند بسيار خوب و در سطح بالا به كار تبليغاتي بپردازد و شما نياز به دانش منحصر به فردي در اين زمينه داريد. اكنون مي خواهيم شما را با چند شركت تبليغاتي موفق آشنا نماييم. با ما همراه باشيد.

Ogilvy

يكي از شركت هاي تبليغاتي موفق دنيا را مي توان Ogilvyمعرفي نمود. اين آژانسي تبليغاتي واقع در نيويورك مي باشد كه فعاليت هاي بازاريابي و روابط عمومي زيادي دارد. در ابتدا اين آژانس به نام لندن در سال 1850 توسط ادموند ماتر شروع به كار كرد و  بعدها در سال 1964 با آژانس ديويد اگيلوي كه در سال 1948 تاسيس شده بود، ادغام گرديد. بايد بدانيد اين شركت بخشي از گروه WPP مي باشد كه درآمد آن از يكي از بزرگترين شركت هاي بازاريابي و آژانس هاي تبليغاتي در جهان حاصل مي گردد.

شركت تبليغاتي در مشهد

McCann Worldgroup

مك كن يكي ديگر از آژانس هاي تبليغاتي برتر جهان است كه در بيش از 120 كشور شعبه دارد. مك كن را گروهي از “گروه شركت هاي اينترپابليك” شكل داده اند كه يكي از 4 شركت بزرگ تبليغاتي در اين صنعت مي باشند. گروه جهاني McCannيكي از سرويس هاي جهاني بازاريابي مي باشد كه از McCann گروه تبليغاتي MRM/ Mccan   بازاريابي ديجيتال و مديريت روابط  Momentom worldwide ( آزمايش تجربه برند در بازار)، مركز سلامت McCann  حرفه اي / ارتباطات DTC) ، CRAFTبومي سازي جهاني و توليدUM مديريت رسانه  Weber Shandwick روابط عمومي Future Brand مشاوره/ طراحي و PMK_BNC  سرگرمي، برند، فرهنگ عمومي تشكيل شده است.

Mullen

مي خواهيم يكي از بهترين آژانس هاي تبليغاتي آمريكايي يعني  Mullen را به شما معرفي كنيم. اين شركت در سال 1970 توسط جيم مالن در بوستون تاسيس شد و از همان جا فعاليت خود را در اين عرصه آغاز نمود. يكي از دلايل موفقيت شركت Mullen اين اين است كه استفاده از رسانه هاي اجتماعي را از همان ابندا شروع نمود و توانست مشتريان وفاداري را براي خود ايجاد كند. اين شركت در سطوح عالي توليد محتوا، برنامه ريزي براي برند، طراحي براي تجربه مصرف كنندگان، تحليل كارايي، و تحليل اثرات فناوري و توليدات ديجيتال قرار دارد. اين شركت سومين شركت در رده بندي بهترين شركت هاي كشور آمريكا قرار دارد. Mullenيكي از 10 آژانس تبليغاتي برتر در زمينه بازاريابي هاي نوآورانه و شركت هاي تبليغاتي مي باشد. در سال 2017 اين آژانس توانست به عنوان خلاقانه ترين آژانس روابط عمومي سال را به خود اختصاص دهد. شركت Mullenدر اين سال در دو كمپين خارق العاده با شبكه نتفليكس همكاري نمود.

شركت تبليغاتي در مشهد

Dentsu

يكي از موفق ترين شركت هاي دنيا را مي توان Dentsu معرفي كرد اين بازار در دنياي تبليغات غوغايي به پا نموده كه نه تنها ژاپن بلكه كشورهاي ديگر جهان را هم تحت تاثير خود قرار داده است. هم چنين اين شركت يك رسانه چند مليتي و يك شركت ارتباطات ديجيتال نيز مي باشد كه دفتر آن در لندن توسط جرين بالمن تاسيس شد. جالب است بدانيد، اين شركت توانايي بر عهده گرفتن بيش از 30 درصد از تبليغات عمده ژاپن را دارد. در سال هاي اخير اين شركت به گونه اي شهرت يافت كه پاي خود را حتي فراتر از آسيا نيز گذاشت. اولين موفقيت بزرگ اين شركت خريد آژانس تبليغاتي McGarry Bowen در نيويورك بود. اين موفقيت ها با خريد شركت Ageis كه تحت مالكيت شبكه جهاني رسانه اي ” Carat and Vizeum ” بود نيز ادامه يافت.

خدمات ياراپلاس به عنوان شركت تبليغاتي در مشهد

فيلم و عكس

كلام و متن كارايي خود را از دسته داده‌اند و آن قدرت و اهميت سابق را ندارند و محتواهاي بصري از قبيل فيلم و عكس جاگزين كلام و متن شده زيرا كه عموم افراد جامعه به چشم‌هايشان اعتماد مي‌كنند.
حال براي معرفي برند خود به عموم مردم نيازمند تبليغات بصري هستيد تا با تبليغ موفق، در كسب‌وكارتان نيز موفق شويد.
در عصر حاضر، تبليغات بيشتر از اينكه صنعت باشد يك نوع هنر است و ياراپلاس با دراختيار داشتن نيرو‌هاي متخصص و ماهر به دنبال جلب رضايت مشتري است و سعي كرده تا براي داشتن تبليغات موفق‌تر از ويژگي‌هاي هنري نيز استفاده كند.

سئو در سايت فروشگاهي

سئو

برخي از كسب‌وكار‌هاي نوپا، با توجه به هزينه و زماني كه براي تبليغات صرف كرده‌اند اما بازخورد مناسبي از مردم دريافت نكرده‌اند.
تمام تلاش شركت‌ها و سازمان‌ها در تبليغات ديده شدن تبليغ است و هزينه‌هاي زيادي را براي طراحي بروشور و تيزر‌هاي تبليغاتي صرف مي‌كنند در صورتي كه مي‌توان با داشتن يك سايت با كيفيت و رتبه بالا  در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرد و مقداري از مششتريان  را از طريق اينترنت و موتور‌هاي جستوجو جذب كرد.
سئو با قابليت معرفي بهتر سايت به موتور‌هاي جستوجو باعث ديده شدن محصول و خدمات يك شركت يا سازمان مي‌شود.
تيم سئو ياراپلاس در تلاش است تا با بهره‌گيري از نيرو‌هاي خبره و ماهر، شما را در زمينه تبليغات اينترنتي همراهي كند و باعث بهبود رتبه سايت شود. لازم به ذكر است كه سايتي كه سئو نشود فقط خرج اضافي براي شركت داشته و نمي‌توان از آن هيچ بازخورد مثبتي دريافت كرد.

تبليغات محيطي

تبليغات محيطي براي آشناي بيشتر مردم با برند‌هاي مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. بسياري از افراد جامعه به اينترنت و فضاي ديجيتال دسترسي ندارند و شركت‌ها با انجام تبليغات مجازي بخشي از مخاطبان خود را از دست مي‌دهند. ياراپلاس با صرف وقت به فكر نياز‌هاي مشتريان خود بوده و در انواع مختلف تبليغات محيطي در كنار شماست. براي آشنايي با تبليغات محيطي و انواع آن مي‌توانيد مقاله مربوطه را بخوانيد.

طراحي سايت در مشهد

طراحي سايت

از ديگر خدمات  ياراپلاس مي‌توان به طراحي سايت بر اساس نياز مشتري اشاره كرد. طراح وب سايت در تلاش است تا يك پايگاه اينترنتي براي معرفي و آشنايي مردم با خدمات و محصولات شركت ايجاد كند. در طراحي سايت به تيم دونفري نياز است تا در بخش‌هاي back-end و front-end  فعاليت كنند.
نوشتن كد‌هاي متنوع براي ايجاد ساختار اصلي سايت توسط متخصص طراحي back-end انجام مي‌شود و همچنين از متخصص طراحي front-end براي بهبود وضعيت سايت استفاده مي‌شود.

كمپين تبليغاتي

كمپين تبليغاتي ارزيابي دقيقي در مورد اثربخشي آن وجود ندارد. شركت تبليغاتي با گسترش برنامه‌هاي تبليغاتي خود به مرور با اثر بخشي نسبي رسانه‌ها و روش مختلف تكنيك‌هاي تبليغاتي آشنا مي‌شوند و مي‌تواند برنامه مناسب براي مشتريان طراحي كنند.
شركت تبليغاتي ياراپلاس باسابقه كاري بالا و كسب تجارب گوناكون در زمينه تبليغات توانسته باعث بهبود كسب‌وكار بسياري از شركت‌ها و سازمان‌ها شود.
شركت‌هاي تبليغاتي نامعتر به دليل عدم علم و آگاهي در  زمينه تبليغات مي‌تواند تحديد جدي براي كسب‌وكارها باشند و چه بسيار كسب‌وكار‌هاي كه به دليل اعتماد به اين شركت‌ها باعث هدررفت هزينه خود شده‌اند.

در اينجا مقاله شركت تبليغاتي در مشهد به پايان رسيد و اميدوارم كه مطالب ذكر شده به شما در انتخاب شركت تبليغاتي در مشهد كمك كند. همراهان عزيز در نظر داشته باشيد براي سپردن پلن هاي بازاريابي خود منطقه جغرافيايي مطرح نيست و شما در هر شهري از كشور عزيزمان كه باشيد مي‌توانيد روي خدمات ياراپلاس حساب كنيد. ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس تمام سعي خود را كرده‌ايم تا تمام موارد بالا را در مجموعه‌ي خود اجرا كنيم و شما را به اهدافتان برسانيم. منتظر تماس شما هستيم.

همه‌ي آنچه كه بايد درباره طراحي لوگو در مشهد بدانيد

از ابتداي زندگي بشر تا كنون انسان براي رفع نياز و رساندن منظور و هدف خود به ديگران، از اشكال و طرح‎‌هاي مختلفي استفاده كرده است. همانطوركه انسان‌هاي اوليه با طراحي روي سنگ و ديوار غارها، ارتباط برقرار كرده و مفاهيم را به يكديگر انتقال مي‌داده‌اند، امروزه نيز نوع جديدي از اين برقراري ارتباط و انتقال مفهوم در سطح جهاني، انجام مي‌شود. شركت‌ها، مشاغل، كسب‌وكار‌هاي كوچك و بزرگ، سازمان‌ها، نهاد‌ها، ارگان‌ها و حتي مغازه‌ها و بوتيك‌هاي كوچك سطح شهر، براي شناساندن خود و كسب‌وكارهايشان به مردم و مخاطبان هدفشان، به طراحي لوگو روي آورده‌اند. و همين امر باعث شده است تا بازار طراحان گرافيك براي طراحي لوگو در مشهد ،بسيار پر رونق باشد. اما آيا مي‌توان طراحي لوگو را به هر كسي سپرد؟ آيا لوگو فقط يك نشان و لوگو ساده است؟ يا در كسب‌وكارها نقشي بيش ‌از اين بازي مي‌كند؟

باتوجه به اينكه متقاضيان طراحي لوگو در مشهد بالا رفته است، بر آن شديم تا نكاتي در رابطه با لوگو، انواع آن و لزوم داشتن لوگوي مخصوص را براي شما متقاضيان عزيز شرح دهيم. اگر متقاضي طراحي لوگو در مشهد هستيد، با ياراپلاس همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي درباره سفارش طراحي لوگو، كسب كنيد.

لوگو چيست و چه انواعي دارد؟

لوگو يا آرم، طرحي گرافيكي است كه از علائم، حروف و گاه تصوير تشكيل شده است. طراح لوگو، با چينش ويژه اين موارد در كنار هم، طرحي گاه خوانا و گاه ناخوانا براي نام‌هاي تجاري ايجاد مي‌كند و ويژگي اصلي لوگوي طراحي شده اين است كه كاملا متمايز از لوگوهاي ديگر و داراي مشخصه‌اي مخصوص به نام تجاري مورد نظر است.

لوگو در واقع طرحي جذاب و متمايز است كه هويت يك مجموعه، كالا يا خدمات مشخصي را بازنمايي مي‌كند. به هر جا كه نگاه كنيد، بي‌شك يك لوگو به چشم خواهد خورد. از لباس‌ها و اشيا گرفته تا پرچم‌ها و ارگان‌هاي نظامي، همه و همه داراي نشان خاصي هستند كه معرف كاربري و هويت آن‌ها است. لوگو بايد منحصر به فرد باشد و اين همان جيزي است كه هر نام تجاري از لوگوي خود انتظار دارد. طراحان گرافيگ ياراپلاس، براي طراحي لوگو در مشهد از سه ساختار استفاده مي‌كنند كه در ادامه هر كدام را شرح مي‌دهيم.

مزاياي طراحي كارت ويزيت در مشهد

مونوگرام

مونوگرام به روشي در طراحي لوگو گفته مي‌شود كه به دليل طولاني بودن نام تجاري مورد نظر، از حروف اول كلمات نام تجاري، براي طراحي لوگو استفاده مي‌شود. معمولا از اين حروف، با رعايت ترتيب قرارگيري آن‌ها در نام تجاري، استفاده مي‌كنند. از نمونه طراحي‌ به روش مونوگرام مي‌توان به لوگوي گوچي و ال جي اشار كرد. طراحان گروه ياراپلاس كه خدمات طراحي لوگو در مشهد را ارائه مي‌كنند، با ذوق هنري خود به اين حروف شكل و ظاهر هنري و جذاب خواهند بخشيد.

پيكتوگرام

اين نوع لوگو، شكلي است كه به نام، عرصه فعاليت و يا مفاهيم مرتبط با نام تجاري اشاره دارد. اين سبك لوگو تقريبا پرطرفدار‌ترين سبك طراحي لوگو در مشهد است. دليل آن نيز مشخص است، هميشه يك شكل ساده، راحت‌تر در ذهن ثبت مي‌شود و هر كسي با هر زباني، با نگاه كردن به لوگوي پيكتوگرام مي‌تواند با آن ارتباط برقرار كند. در اين روش ممكن است طراح، از نام برند در كنار شكل استفاده كند. اما تمركز بر روي طراحي شكل است و نه نام و حروف. نمونه‌اي از اين نوع طراحي لوگوي اپل، اينستاگرام، پوما و نايك است.

لوگوتايپ

اين نوع لوگو طرحي نوشتاري است. به اين صورت كه طراحان گرافيك در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس براي طراحي لوگو در مشهد ،لوگوي مورد نظر را با استفاده از فونت‌هاي مرسوم طراحي مي‌كنند. در واقع اين نوع لوگو، تركيبي از حروف يا كلمه‌ي مخفف شده‌اي است كه مرتبط با برند است. براي مثال مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي گوگل و ياهو اشاره كرد. نوع ديگري از طراحي لوگو وجود دارد كه در اين دسته قرار مي‌گيرد. كه در آن، يك يا چند حرف از لوگو تغيير شكل داده مي‌شوند. به اين طراحي Letterform مي‌گويند. مثالي از اين نوع طراحي مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي ناسا، آي بي ام يا شبكه اچ بي او اشاره كرد.

لوگوي تركيبي

اين نوع طراحي گرافيكي همانطور كه از اسمش پيدا است، تركيبي از روش‌هاي ديگر است و دست طراح در طراحي لوگو باز است و مي‌توان از هر روشي كه مناسب و جذاب به نظر برسد، استفاده كند. براي نمونه مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي آديداس، بيك يا لوگوي باشگاه‌هاي فوتبال اشاره كرد.

چرا بايد براي نام تجاري برند خودمان لوگو داشته باشيم؟

وقتي همه عواملي ضروري در ايجاد يك تجارت در شهرمان را در نظر مي‌گيريد، طراحي لوگو در مشهد ،ممكن است به عنوان اولويت اصلي به نظر نرسد. اما در اصل بايد اينطور باشد! ممكن است اين زمزمه در ذهنتان تكرار شود كه «شايد اصلاً به لوگو احتياج نداريم». اما اين درست نيست. بي‌شك لوگو، يكي از بخش‌هاي جدايي ناپذير در مراحل ساخت نام تجاري موفق است. بنابراين، اگر نمي‌دانيد چرا يك لوگو اينقدر مهم است دلايلي كه ياراپلاس، بهترين تيم طراحي لوگو در مشهد، در ادامه توضيح مي‌دهد را به خوبي مطالعه كنيد.

جلب توجه

اين روزها با اين بازار رقابتي نفس گير، شما فقط چند ثانيه وقت داريد تا توجه مخاطبان را جلب كنيد. يك لوگوي جذاب مي‌تواند به سرعت توجه بينندگان را جلب كند و هويت اصلي شركت را با روشي جالب انتقال دهد.

تاثير اوليه قوي روي مخاطب

لوگو اولين معرف يك شركت براي مصرف‌كنندگان است و اگر به خوبي طراحي شود، مي‌تواند علاقه عموم را جلب كرده و آن‌ها را دعوت كند تا درباره شركت اطلاعات بيش‌تري كسب كنند. اگر اينطور نباشد، شما مشتريان را از دست خواهيد داد. لوگو، شركت شما را به عنوان يك برند قوي در فضايي حرفه‌اي معرفي مي‌كند.

طراحي لوگو

لوگو هويت برند شما است

واقعيت اين است كه طراحي لوگو، نه تنها بخشي از برندسازي شركت است، بلكه به عنوان پايه و اساس شركت نيز محسوب مي‌شود. رنگ ها، شكل‌‌ها و فونت‌ها با داستان شركت شما همخواني خواهند داشت، و لوگو مانند صحنه‌اي، اين داستان را روايت خواهد كرد. بعدها نيز از اين لوگو براي برندسازي استفاده خواهد شد. به طوري كه بر روي سربرگ‌ها، كارت‌ ويزيت ها، صفحات فرود، بسته بندي‌ها و فراخوان‌ها،بروشورها و … چاپ خواهد شد.

  • شما را به يادماندني مي‌كند: لوگوها نقطه شناسايي كسب‌وكارها هستند؛ آن‌ها نمادي هستند كه مشتريان براي شناختن نام تجاري شركتتان، استفاده مي‌كنند. در حالت ايده آل، همه مي‌خواهند كه مردم فوراً با نگاه كردن به لوگو، كاربري شركت را در ذهن خود ثبت كنند. از آنجايي كه يك لوگوي خوب، عنصري بصري و زيبايي‌شناختي است، باعث مي‌شود كه تصوير مثبتي از مارك شما، در ذهن مخاطب نقش ببندد. ياراپلاس متخصص طراحي لوگو در مشهد، با طراحي لوگوي جذاب براي كسب‌وكار شما، باعث خواهد شد، مخاطبان نام كسب‌وكار شما را هرگز فراموش نكنند.
  • رقابت بهتر: جراتكنيد با لوگوي جذاب، متفاوت به نظر برسيد، زيرا لوگوي شركت به مصرف‌كنندگان نشان مي‌دهد كه چرا تجارت شما بي‌نظير است. براي مثال: مطمئناً، ممكن است تعداد زيادي رقيب ديگر در شهر مشهد وجود داشته باشد، اما شما تنها شركتي خواهيد بود كه با طراحي لوگوي متفاوت و جذاب، افراد زيادي را به خود جذب مي‌كنيد. لوگو دريچه‌اي براي انتقال ارزش‌هاي شما است و به مصرف‌كنندگان نشان مي دهد كه چرا از رقبايتان بهتر هستيد. براي طراحي لوگو در مشهد، ياراپلاس مي‌تواند تمام انتظارات شما از يك لوگو در سطح رقابتي بالا را برطرف كند.
  • وفاداريبه برند را تقويت مي كند: با رشد برند، لوگوي شركت براي طيف گسترده‌اي از مصرف‌كنندگان آشنا خواهد بود، و اين آشنايي باعث مي‌شود، شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر بياييد. براي مثال: وقتي قصد خريد وسايل تمرين را داريد و ناگهان شلوار پياده‌روي نايك را مشاهده مي‌كنيد، فوراً آماده خريد هستيد. چرا؟ زيرا نايك برندي است كه به آن اعتماد داريد. اين اعتماد بر پايه همان لوگو ايجاد شده است و وفاداري به برند را در پي داشته است.

ويژگي‌هاي لوگوي جذاب

اينكه لوگو چقدر مهم است را با هم بررسي كرديم، قطعا اگر طراحي لوگو با خلاقيت همراه باشد، تاثير بيش‌تري بر روي اعتبار و محبوبيت برند خواهد گذاشت. در زير پنج ويژگي يك لوگوي عالي آورده شده است.

  1. ساده: لوگوهاي ساده همان‌هايي هستند كه افراد به محض ديدن، به راحتي آن‌ها را تشخيص مي‌دهند. برند‌هايي كه  مردم به راحتي آنان را به خاطر مي‌آورند. همان‌هايي هستند كه ساده‌ترين لوگوها را دارند.
  2. قابليت ارتقا: يك لوگوي عالي بايد به اندازه كافي منعطف باشد تا بتوان در صورت به روز رساني و يا تغيير با گذشت زمان، باز هم به نظر خوب برسد. اين تغييرات توسط اكثر شركت‌هاي بزرگ مانند گوگل انجام گرفته است.
  3. بهياد ماندني: يك لوگوي خوب بايد تأثيرگذار باشد. شما مي‌خواهيد توجه بيننده خود را جلب كنيد و تصويري از خود در ذهنش بجا بگذاريد. پس لوگو بايد به جذاب و تاثيرگذار باشد تا در يادها ثبت شود.
  4. همهكاره: از ويژگي‌هاي مهم يك لوگوي خوب اين است كه  در هر رسانه‌اي و با هر نوع مواد چاپي، خوب به نظر برسد.
  5. مرتبط: لوگو بايد مربوط به كسب‌وكار و هدف شما باشد. اين ويژگي مربوط به خدمات و يا محصولاتي مي‌شود كه شما به مشتريان ارايه مي‌دهيد.

لوگوي قديمي خود را بروز رساني كنيم يا اينكه لوگوي جديد سفارش دهيم؟

لوگو قوي مي‌تواند تأثير بزرگي در تجارت شما داشته باشد. بعضي اوقات شركت‌ها در همان بار اول انتخاب و طراحي دقيقي را براي لوگوي خود در نظر مي‌گيرند (مانند نايك) و هرگز مجبور نيستند كه دوباره لوگو خود را بازطراحي كنند. اما بيش‌تر اوقات، يك لوگو بايد جوري تنظيم شود كه با تغيير و تحولات شركت (يا دنياي طراحي) همگام باشد. اين امر مخصوصا براي مشاغلي با طول عمر زياد، ضروري است. طراحي مجدد لوگو، ممكن است دلهره‌آور به نظر برسد. بهتر است قبل از كنار گذاشتن لوگو فعلي، مدتي وقت بگذاريد تا اطمينان حاصل كنيد كه طراحي مجدد واقعاً همان چيزي است كه لازم داريد. پرسيدن 4 سوال اصلي به شما كمك مي‌كند درك كنيد كه آيا وقت آن رسيده است تا لوگوي خود را تغيير دهيد يا نه؟

طراحي لوگو

  • آيا لوگوشما براي دوران سنتي بازاريابي بوده است؟ اين يك سوال ساده و واضح است، اما سوالي است كه ارزش پرسيدن دارد. اگر لوگوي شما در دهه 50 طراحي شده است. احتمالا الان ديگر زمان ورود شما به دوره مدرن است. لوگوي قديمي نه تنها از نظر زيبايي‌شناسي خسته‌كننده است،  بلكه ممكن است با تكنولوژي عصر جديد مانند رسانه‌هاي اجتماعي، تلفن‌ها، تبلت‌ها و غيره سازگار نباشد.
  • آياتجارت شما گسترش يافته يا تغيير كرده است؟ آيا به تازگي يك سري محصولات جديد را اضافه كرده‌ايد؟ يا دفتر مركزي خود را گسترش داده‌ايد؟ يا كارمندان جديدي را استخدام كرده‌ايد؟ اگر تجارت شما به هر روشي گسترش يافته يا تغيير كرده است، ممكن است زمان آن رسيده باشد كه به فكر تغيير لوگوي خود باشيد.
  • آياوارد رقابت و بازار جديدي شده‌ايد؟ مدت زمان طولاني در صدر صنعت خود بوديد و اكنون، به طور ناگهاني يك رقابت جدي را تجربه كرده‌ايد؟ مي‌توانيد احساس ترس كنيد و يا اينكه بلند شويد و براي جايگاه خود بجنگيد. بازطراحي لوگو مي‌تواند به مشتريان نشان دهد كه شما يك شركت مدرن و به روز و آينده‌نگر هستيد كه شايستگي اعتماد آن‌ها را داريد.
  • آيابا مخاطبان جديدي بروبرو شده‌ايد؟ شما يك تعداد مشتري دائمي داريد كه به شركت شما وفادارند، اما هر شركتي با مصرف‌كنندگان جديد روبرو مي‌شودكه سلايق مدرن و جديدي دارند. طراحي مجدد لوگو
  • به شما كمك مي‌كند با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد و همچنان مشتريان دائمي خود را حفظ كنيد.

طراحي لوگو در مشهد

اگر به يك يا چند سوال فوق پاسخ مثبت داده‌ايد، ممكن است زمان طراحي مجدد لوگو شما فرا رسيده باشد، اما راه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه شما را از كنار گذاشتن لوگو منصرف كند. شما مي‌توانيد به سادگي لوگو خود را به روز رساني كنيد. به روز رساني لوگو، رويكردي با كمترين تغييرات در طراحي است. در طي به روز رساني لوگو، يك طراح با افزودن پيام، به روزرساني رنگ‌ها يا ساده كردن كل ظاهر، تغييراتي را متناسب با كاربري كنوني، ايجاد مي‌كند.

نكاتي در باره طراحي لوگو

  • در طراحي لوگو هميشه خلاق باشيد و تقليد نكنيد ، سعي كنيد طراحي تان منحصر بفرد باشد.
  • اگر ايده اي براي طراحي لوگو نداريد مي توانيد يكسري كلمات مربوط به آن كار و برند را يادداشت كنيد و ارتباطي بين آنها پيدا كنيد . اين كار مي تواند كمك خوبي براي طراحي يك لوگو باشد .
  • براي يك لوگو خوب سعي نكنيد دنبال چيزهاي خيلي پيچيده باشيد گاهي يك ايده ساده و البته و البته يك طراحي خوب مي تواند كافي باشد .
  • ايده هايتان را طراحي كنيد بهترين و عالي ترين را انتخاب كنيد . اگر در عمل نتوانستيد به نتيجه رضايت بخشي دست پيدا كنيد سراغ ديگر ايده هايتان برويد و هميشه به يك ايده تكيه نكنيد .
  • لوگو بايد معرف و امضا شركت شما باشد پس ساده و زيبا طراحي كنيد.
  • يك روش قديمي براي طراحي لوگو كه بيشتر كساني كه به صورت پيشرفته و خيلي حرفه اي كار مي كنند استفاده از كاغذ رديابي است كه روي يك كاغذ معمولي قرار مي گيرد . با اين كار به سرعت طرح اوليه را ايجاد مي كنيد و فقط تغييرات را اضافه و اصلاح مي كنيد .
  • با داشتن يك دفتر كوچك كه هميشه همراه تان باشد ، مي توانيد هر زمان كه ايده اي هر چند ساده و جزئي كه به ذهنتان رسيد را طراحي كنيد .
  • لوگو در عين سادگي بايد بتواند پيام و هويت برندتان را هم برساند ، اما لزومي ندارد كه شامل همه پيام ها و كارهاي شما باشد و بتواند تمام ارتباطات را با مخاطب برقرار كند .
  • لوگو حتما نبايد نمادي از كار و برند را داشته باشد مانند اپل كه يك سيب است و ربطي به گوشي هاي همراه و كامپيوتر ندارد .
  • بهترين لوگوها توسط دست طراحي شده اند مانند : اپل ، نايك ، كوكاكولا . پس حتما لوگوهايتان را با دست روي كاغذ طراحي كنيد و در ابتدا نيازي به نرم افزارهاي طراحي نداريد و مي توانيد بعد از اتمام طراحي اين كار را انجام دهيد .( طراحي با دست راحت تر و سريعتر است و آسانتر ايده هاي آني كه به ذهن مي رسد را مي شود رسم كرد )
  • از آنجايي كه لوگو ممكن است در ابعاد و اندازه هاي متفاوتي مورد استفاده قرار بگيريد ، در زماني كه با نرم افزار آن را طراحي مي كنيد بايد به گونه اي باشد كه در ابعاد مختلف كيفيت آن كاهش پيدا نكند به همين خاطر استفاده از نرم افزار وكتور كه از نقاط دقيقي تشكيل شده و مي تواند تصاوير را بدون كاهش كيفيت و در هر مقياسي ارائه كند گزينه مناسبي است .

طراحي لوگو

  • اگر براي طراحي از نرم افزار استفاده مي كنيد بهتر است فايل هاي قديمي كه آنها را اصلاح و ويرايش كرده ايد را نگهداريد و چنان چه نياز داشتيد به عقب برگرديد و از آنها استفاده كنيد .
  • كار شما در جايگاه يك طراح بايد به گونه اي باشد كه قابل مقايسه با كار طراح هاي بزرگ باشد و با گشت در سايت ها و ديدن كارهاي باكيفيت طراحان ديگر مي توانيد در كار خود بيشتر مفيد باشيد و از ايده هاي آن ها الهام بگيريد .
  • در طراحي لوگو خود از گريد ها و راهنماها استفاده كنيد . لوگوي شما نبايد مختص به يك زمان باشد در طراحي سعي كنيد از تصاوير هندسي هم استفاده داشته باشيد .
  • اگر مي توانيد طرح خود را با چشم تان بسنجديد و اصلاح كنيد و يا از گريدها هم كمك بگيرد به اين نوع طراحي كرد تايپوگرافي مي گويند .
  • در طراحي لوگو شما بايد ابتدا بدانيد كه چه مي خواهيد ، نوع كار و برندتان را بشناسيد نوع فونت هايي كه در طراحي استفاده مي كنيد مي تواند همه چيز را درباره برندتان به مخاطب شما نشان دهد .
  • بهتر است در طراحي لوگو خود را يك رنگ استفاده كنيد چرا كه بسته به موقعيت و مكاني كه از آن استفاده مي كنيد راحت تر و انعطاف پذير تر است .
  • اگر اين امكان را داريد كه يك فونت منحصر بفرد داشته باشيد نترسيد و اين كار را انجام دهيد و فونت ها را اصلاح كنيد.
  • اگر اين امكان برايتان فراهم است فونت هاي مناسب را خريداري كنيد و در طراحي هايتان از آن ها استفاده كنيد.
  • افزونه هايي هستند كه مي توانيد لوگوي خود را در آنجا تست كنيد . البته اين افزونه ها داراي هزينه هاي ماهانه هستند و رايگان نيستند .
  • در طراحي كردن به خود زمان استراحت بدهيد و از طراحي كردن بي وقفه و با خستگي پرهيز كنيد .
  • با اعتماد به نفس كامل ، طرح نهايي را به صاحب طرح نمايش دهيد و سعي كنيد از آنها نظر خواهي نكنيد چرا كه در اين مواقع آنها به دنبال نقطه ضعف و قوت طرح مي گردند و اين كار شما را سخت مي كند .
  • فايل هاي خروجي خود را به صورت كامل تحويل دهيد فايل به صورت فايل هاي وكتوري ، نسخه CMYK ، نسخه رنگ پنتون ، نسخه تك رنگ سياه و تك رنگ سفيد ، فايل رستر ، JPEG و PNG.
  • لوگوي خود را Outline كنيد چرا كه ممكن است لوگوي خود را بروي زمينه سياه قرار دهيد و متوجه توهم نوري شويد و براي اين كار بايد وزن كلي لوگو كاهش پيدا كند .
  • استفاده از -UpLock در طراحي لوگو : براي توصيف طرح لوگو ، آيكون ، فونت و متن است و از آنجا كه لوگو بايد تطبيق پذير باشد بايد از-UpLock استفاده كنيد .
  • فايل ها را با پسوندهاي مختلف تهيه كنيد چرا كه بسته به اين كه كجا مورد استفاده قرار مي گيرند پسوند و كيفيت آنها ممكن است فرق داشته باشد .مثلا در وب رنگ RGB و پسوند JPEG و اگر شفافيت مد نظر باشد PNG استفاده مي شود . در نسخه هاي چاپي بايد رنگ CMYK مورد استفاده قرار بگيرد .
  • شما فرايند يك طراحي را به مشتري خود مي فروشيد نه يك لوگو ، مشتري بايد بداند كه چه آفريندي را شما طي مي كنيد و او بر چه اساسي دارد هزينه پرداخت مي كند و ارزش كار شما را بداند .
  • تا حالا شده كه بخواهيد لوگو را به طور مثال بر روي يك خود كار يا شي كوچكي چاپ كنيد و مي بينيد كه اصل مطلب كه لوگو آن را مي تواند نشان دهد كوچك وناخوانا مي شود .پس سعي كنيد كه Tag Line ( اصل مطلب ) را در جاهايي كه فضاي بيشتري براي آن وجود دارد قرار دهيد مانند سربرگ ها .
  • با طراحي دقيق و كاربردي شما مي توانيد از لوگو خود در ويديو هاي آموزشي، ويديو معرفي كسب وكار و همچنين در ساخت تيزر تبليغاتي و موشن گرافي استفاده قابل توجهي كنيد.

    اگر كار هميشگي شما طراحي لوگو است يا قصد گسترش و بهبود كار خود را داريد يكسري موارد را مد نظر داشته باشيد

    درباره طرحي كه قبول كرده ايد تحقيق كنيد .

    سعي كنيد توليد ايده داشته باشد .

    طرح هاي اوليه را كه به ذهنتان مي رسد را رسم كنيد .

    طرح را به متشري نشان دهيد و آنچه را كه مي خواهد اصلاح كنيد .

    طرح نهايي را آماده كنيد و در فايل هاي مختلف به مشتري تحويل دهيد .

    در طراحي لوگو سادگي را فراموش نكنيد .

طراحي لوگو

نكته

يكي از مهم ترين ويژگي لوگوها اين است كه كاملا منحصل به فرد مي‌باشد، يعني فقط يك مدل و يك نوع لوگو براي كسب و كار شما وجود دارد كه از آن هيج كسب و كار ديگري استفاده نمي‌كنند.

در برخي لوگوها فقط نام ‌آن‌ها نوشته مي‌شود و كمتر بر روي طراحي لوگو كار مي‌شود، اما به نوبه خود خوب از كار در مي‌آيد به عنوان مثال لوگو شركت سوني اريكسون فقط با لوگو و آرم sony معروف است.

در ادامه چند نمونه از نرم افزارهاي حرفه‌اي به شما معرفي خواهد شد كه براي طراحي لوگو گزينه‌هاي مناسبي هستند.

نرم افزار GIMP

اين نرم افزار مشابه با نرم افزار فتوشاپ است كه امكانات فوق العاده‌اي را به صورت رايگان نيز دارد.

شما مي‌توانيد با استفاده از اين نرم افزار هم مانند نرم افزار فتوشاپ صفحه‌اي را باز كنيد و با ابزار‌هايي كه داخل نرم افزار براي كاربران تهيه شده است شروع به طراحي لوگو كنيد.

با توجه به شكل‌هايي كه در اين نرم افزار وحود دارد، اين امكان را به شما خواهد داد تا به ساخت لوگو به صورت خلاقانه‌تر بپردازيد،همچنين مي‌توانيد براي طراحي لوگو حرفه‌اي، ايده‌هاي خود را روي صفحه GIMP پياده سازي كنيد.

حجم اين نرم افزار در مقايسه با نرم افزار  فتوشاپ كمتر بوده است و فضاي مشابهي راب راي طراحي لوگو برايتان ايجاد كرده است.

در نتيجه اكثر افرادي كه از اين نرم افزار استفاده مي‌كنند، خوشايند و راضي هستند همچنين در ميان بسياري از كاربران كه به دنبال خريد نرم افزار‌هاي حرفه‌اي تر نيستند، محبوب است.

نرم افزار ايلاستريتور

نرم افزار Adobe Illustrator

نرم افزار ادوبي ايلوستريتور را مي‌توان به عنوان يكي از بهترين نرم افزارها براي طراحي لوگو و فتوشاپ، معرفي كرد. اين نرم افزار جز اندك نرم افزارهايي مي‌باشد كه به راحتي مي‌توانيد داخل آن به طراحي لوگو به صورت حرفه‌اي اقدام كنيد.

شما به راحتي مي‌توانيد با پياده سازي ايده‌هاي خود بر روي اين نرم افزار قدرتمند، و يا هر آنچه كه به صورت لوگو مي‌خواهيد بسازيد، را روي صفحه نرم افزار ايجاد كنيد. در نتيجه تمام ايده‌هاي شما براي طراحي در اين نرم افزار قابل اجرا هستند.

يكي از مزيت‌هاي استفاده از اين نرم افزار اين است كه شما مي‌توانيد در هر ابعاد و اشكالي لوگوي خود را در آورديد، همچنين در هر سايز دلخواهي مي‌توانيد لوگوي منحصل با فردي را بسازيد.

در واقع جمله بالا به اين معناست كه شما از لوگوي طراحي شده، در سايزهاي مختلف بسيار كوچك يا بسيار بزرگ بدون هيچ تغييري در كيفيت آن مي‌توانيد استفاده كنيد.

نرم افزار ادوبي ايلوستريتور داراي ابزارك‌هاي فوق العاده‌اي مي‌باشد كه داخل ميزكار هود مي‌توانيد از طراحي لوگوهاي مختلف لذت كافي را ببريد.

نرم افزار Krita

يكي از حرفه‌اي ترين نرم افزارهاي عصر جديد براي نقاشي‌هاي ديجيتالي را مي‌توان از نرم افزار  Krita نام برد. اگر به طراحي لوگو به سبك‌هاي نقاشي  و كاتالوگي علاقمند هستيد، نرم افزار Krita مي‌تواند گزينه مناسبي براي شما باشد.

پيشنهاد مي‌شود كه شما با استفاده از اين نرم افزار، ايده‌هاي و مدل اوليه خود را به راحتي با ابزارهاي موجود داخل نرم افزار و قلم‌هاي متنوع آن پياده سازي كنيد و در نهايت طرح نهايي را براي طراحي به صورت حرفه‌اي به نرم افزار ديگري انتقال دهيد.

شما تنها با استفاده از يك قلم نوري مي‌توانيد طرح‌هاي بسيار جالبي را در اين نرم افزار طراحي كنيد و سپس  با استفاده از تنوع رنگ بندي‌هاي مختلف بر لوگو روي لوگو آن را تست كنيد و پس از تكميل نهايي از نرم افزار درخواست خروجي لوگو را بگيريد.

طراحي لوگو در مشهد

طراحي لوگو در مشهد توسط ياراپلاس

لوگو شما اولين چيزي است كه مخاطبان با ديدين آن، با برند شما ارتباط برقرار مي‌كنند. اين بايد اولويت و مركز تمام فعاليت‌هاي بازاريابي شما باشد. اگر لوگو نداريد، ياراپلاس با گروهي حرفه‌اي براي طراحي لوگو در مشهد، فرصتي را براي شما فراهم مي‌كند كه تجارت خود را در ذهن مخاطبان خود ثبت كنيد. طراحان لوگوي ما، مي‌توانند به شما كمك كنند تا با طراحي لوگو در مشهد، تصويري منحصر به فرد و مؤثر براي برند خود ايجاد كنيد كه نشانگركيفيت شركتتان باشد.

خلاقيت و رابطه ي آن با طراحي لوگو

امروزه طراحي لوگو و آرم يكي از دغدغه‌هاي ذهني صاحبان شركت‌ها و مديران كسب‌وكار قرار گرفته‌است. اين مسئله كاملا طبيعي است چرا كه طراحي لوگو يكي از مراحل اوليه راه‌اندازي يك كسب‌وكار است. لوگو‌ي هر كسب‌وكار يك داستان سازگار است كه شما از طريق گرافيك منحصر‌ به فرد خودتان آن‌ را تعريف مي‌كنيد.

اين داستان وارد ذهن مشتريانتان مي‌شود و اگر در كارتان خلاقيت و استراتژي‌هاي فوق‌العاده به‌كار برده‌ باشيد اين داستان براي هميشه در ذهن مشتريانتان باقي مي‌ماند. حال بايد به ايده و سپس مهم‌ترين اصل طراحي لوگو يني خلاقيت بپردازيم. خلاقيت همان چيزي است كه همه طراحان گرافيك به‌دنبال آن هستند چرا كه اين پارامتر قرار است از پارامتر‌هاي ديگر تمايز بيشتري ايجاد كند. خلاقيت و رابطه‌ي آن با طراحي لوگو بحثي است كه هر گرافيست و طراحي بايد به آن بپردازد. پس بايد كمي راه‌هاي به‌كار بردن خلاقيت در طراحي يك آرم و لوگو را ياد بگيريم.  اما قبل از آن اجازه دهيد به يك اصل مهم بپردازيم.

يك لوگو‌ي استاندارد چه خصوصياتي دارد؟

بحث خلاقيت و رابطه‌ي آن با طراحي لوگو براي پيشرفت بيزينس و ديده شدن بيشتر كسب و كار شما يك اصل انكار ناپذير است. اما در طراحي يك لوگوي استاندارد علاوه بر خلاقيت بايد پارامتر‌هاي ديگري نيز رعايت شود. به خاطر داشته باشيد كه لوگو‌ي شما معرف و هويت كسب و كار شما است و بايد متناسب با حوزه‌اي كه در آن فعاليت مي‌كنيد طراحي شود. اكثر افراد هزينه كردن براي طراحي لوگو را امري غير ضروري مي‌پندارند.

اما اگر مي‌خواهيد بيزينس شما هميشه جايي در ذهن مخاطب داشته باشد و بين رقيبان و هم‌سويان خود شاخص باشد بايد براي طراحي لوگو هزينه كنيد! چرا كه شما در كسب و كار خود قادر هستيد هر زمان كه اراده كنيد طراحي پوستر، بيلبورد و بروشور‌هاي خود را مطابق ميلتان تغيير دهيد. اما همان‌طور كه گفتيم لوگو‌ي كسب و كار شما قرار است.

روايت‌كننده‌ي داستان شما باشد بنابراين نمي‌توان دائما آن را تغيير داد چرا كه همه‌ي هدف ما در اين راستا حك شدن برند شما در ذهن مخاطبان است. بنابراين اگر برنامه‌اي طولاني مدت براي كسب و كار خود داريد، هزينه كردن براي طراحي لوگو اولين گامي است كه بايد برداريد. در ادامه به بررسي ويژگي‌هاي يك لوگو‌ي خلاقانه و استاندارد مي‌پردازيم.

توليد محتوا

1.سادگي در عين زيبايي

هر چقدر لوگوي شما طراحي ساده‌تري داشته باشد، ميزان اثر‌گذاري آن بر مخاطب بيشتر است. مي‌توان به اين مورد به عنوان يك اصل نگاه كرد كه زيبايي در سادگي نهفته است. تنها كافي‌ست لوگوي شما زبان برند شما باشد و همه‌ي آن چيزي كه مخاطب بايد از اسم و رسم برند شما بداند را به صورت خلاقانه در خود جاي دهد. به يك لوگوي شلوغ و پر‌كار فكر نكنيد!

2.لوگويي طراحي كنيد كه منعطف باشد

طراحي لوگو‌ براي يك بيزينس بايد به گونه‌اي باشد كه بتوان بدون تغيير ماهيت، از آن در پلتفرم‌هاي مختلفي نظير وب‌سايت، تابلوهاي تبليغاتي، كارت ويزيت، محصولات چاپي و… استفاده كرد. اينجا‌ست كه موضوع خلاقيت در طراحي لوگو اهميت بيشتري پيدا مي‌كند چرا كه سبك طراحي اين لوگو بايد براي جاي گرفتن در اين رسانه‌هاي مختلف مناسب باشد.

دانستن اهميت خلاقيت و رابطه‌ي آن با طراحي لوگو به شما كمك مي‌كند با يك لوگو‌ي خلاقانه و قوي يك هويت انحصاري براي برند خود بسازيد. در واقع نقطه تمايز بين شما و رقيبانتان درست همينجا است! جايي كه شما از خلاقيت بهره مي‌گيريد و لوگويي طراحي مي‌كنيد كه منجر به انتقال حس اعتماد به مشتري و ترغيب او به خريد محصول يا خدمات شما مي‌شود.

كمپين ديجيتال ماركتينگ همان استراتژي ديجيتال ماركتينگ است؟! خير؛ كمپين ديجيتال ماركتينگ شما پايه و بناي استراتژي شماست!!

براي درك جمله ي بالا، بايد مفهوم هر كدام از دو واژه ي كمپين و استراتژي را به خوبي درك كنيد؛ استراتژي به معناي وجود يك نقشه ي راه براي رسيدن به يك هدف مطلوب است، لزوما قرار نيست حتما استراتژي هاي پرهزينه و دشوار را براي كار خود تعريف كنيد، همين كه استراتژي قدرتمند و كارآمدي را براي ادامه ي راه پيش گرفتيد، شما نيمي از مسير را طي كرده ايد و اما كمپين ديجيتال ماركتينگ چيست!؟

كمپين ديجيتال ماركتينگ شما اقداماتي در استراتژي شماست كه به شما كمك كند تا سريع تر به آن هدف مطلوب دست يابيد.

طراحي پست اينستاگرام در كسب‌وكارهاي آنلاين چه نقشي دارد؟

طراحي پست اينستاگرام امروزه به يكي از دغدغه‌هاي مهم افراد در زمينه كسب‌وكارهاي آنلاين تبديل شده است. هر روز بعد از بيدار شدن از خواب اولين كاري كه انجام مي‌دهيم چك كردن شبكه‌هاي اجتماعي و گردشي در ميان صفحات آن است. يكي از اين شبكه‌هاي اجتماعي پرطرفدار اينستاگرام است كه در بين همه‌ي اقشار جامعه براي خود جا باز كرده است. اينستاگرام به دليل اينكه يك اپليكيشن بصري است كاربردهاي زيادي در حوزه‌ي كسب و كار پيدا كرده است. بيشتر برندها از محبوبيت اين اپليكيشن استفاده كرده و محصولات خود را در معرض ديد مليون‌ها كاربر ايراني اينستاگرام قرار مي‌دهند.

قرار دادن پست‌ها به شيوه‌اي درست و جذاب و طراحي پست اينستاگرام اولين قدم براي داشتن يك كسب‌وكار موفق است. اما چطور؟ چه چيزي لازم است تا يك تبليغ به درستي شكل بگيرد؟ چه چيزي در جذب مخاطب اينستاگرام نقش دارد؟ چه مواردي قبل از هر چيزي در چشم مخاطب جلب توجه مي‌كند و او را وادار به درخواست اطلاعات بيشتر از پست كرده و در نهايت به خواندن كپشن مي‌كند؟ هدف شما در تبليغ يك برند و رسيدن به سوددهي در كسب و كارتان پيدا كردن پاسخ اين سوالات است. ياراپلاس در اين مقاله با پاسخ به اين سوالات مسير شما براي رسيدن به هدفتان را روشن مي‌كند.

نقش پست‌هاي اينستاگرامي در رونق كسب‌وكار

اينستاگرام يك اپليكيشن جذاب است كه فضاي مناسبي را براي تبليغات هدفمند شما فراهم كرده است. اين شبكه اجتماعي تصوير محور بوده و شما با قرار دادن چند پست و استوري مي‌توانيد فروش خود را به مقدار قابل توجهي افزايش دهيد. برند و محصولات خود را تبليغ كنيد و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفي به مخاطب قرار دهيد. استفاده از يك شيوه‌ي منحصر به فرد و خاص، به شهرت و محبوبيت صفحه‌ي كاري شما مي‌افزايد.

نكات طراحي پست اينستاگرام

اگر فكر مي‌كنيد با گرفتن يك عكس از محصولتان بدون توجه به جذابيت تصوير و صرفا جهت نمايش كالا مي‌توانيد به فروش و رونق كسب و كار خود بيفزاييد سخت در اشتباه هستيد و از همين حالا بدانيد كه بازده چنداني نخواهيد داشت. قرار دادن يك عكس به صورت ساده و خام در اينستاگرام، محصول شما را به يك عكس گذرا از نگاه بيننده تبديل مي‌كند. عكسي كه شما براي تبليغ محصول خود استفاده مي‌كنيد بايد بسيار جذاب و زيبا باشد تا بتواند مشتري را به خريد آن تشويق كند.

طراحي پست اينستاگرام چيست؟

يك پست تبليغاتي را تصور كنيد كه دوستتان براي شما مي‌فرستد. بيشتر آن‌ها تصاوير اديت شده‌اي هستند كه نگاه بيننده را نوازش مي‌كند. در واقع يك طراحي زيبا هم بيننده‌ را به خريد محصول شما تشويق مي‌كند و هم او را ترغيب به فرستادن پست براي ديگران و معرفي آن مي‌كند.

به عبارتي يك طراحي مناسب موجب تبليغات غير مستقيم و پنهاني براي محصول شما خواهد شد. بايد اعتراف كنيم اولين چيزي كه مخاطب را جذب مي‌كند يك پست شكيل و چشم نواز است. طراحي پست اينستاگرام با توجه به اصول آن، همان چيزي است كه مخاطب را به سمت محصول شما مي‌كشد. به محصول فرصت معرفي خود را مي‌دهد و در نتيجه موجب افزايش فروشي چشمگير در حوزه‌ي كاري شما خواهد بود.

هر محصول، شيوه‌ي طراحي پست اينستاگرام مخصوص به خود را مي‌طلبد ولي در نهايت هدف اين است كه محصول شما در ديد مخاطب برجسته شود. اين طراحي‌ها براي عكس، ويدئو، استوري و … متفاوت انجام مي‌شود.

طراحي عكس براي اينستاگرام

عكس‌هايي كه براي پست يا استوري در اينستاگرام طراحي مي‌شوند بايد هدف شما را در ديد بيننده برجسته‌تر از ساير محتويات موجود در عكس نشان دهند. به عبارتي عكس نبايد توجه مخاطب را از اصل موضوع و هدف شما منحرف كند. به تصوير كشيدن هدف و ارائه‌ي اطلاعات لازم و كافي در يك عكس مخاطب را بيشتر جذب مي‌كند. اين به اين معني است كه تبليغ محصولات و خدمات در قالب عكس بازخورد بيشتري داشته و از طريق آن بهتر مي‌توان با مخاطب ارتباط برقرار كرد.

طراحي ويدئو براي اينستاگرام

ويدئوهايي كه در اينستاگرام قرار مي‌گيرند 60 ثانيه هستند. قابليتي كه اينستاگرام در اختيار شما قرار داده اين است كه مي‌توانيد فيلم‌هايي كه بيش از 60 ثانيه هستند را به چند قسمت تبديل كرده و هر كدام را در 60 ثانيه برش دهيد. سپس همه‌ي قسمت‌ها را در يك پست در اختيار مخاطب قرار دهيد.

در قرار دادن پست‌هاي ويدئويي دست شما براي ارائه‌ي هدف بازتر است و فرصت بسيار بيشتري را براي القاي منظور خود به مخاطب داريد. اما نكته‌ي قابل توجه در اينجا اين است كه عكس بيننده‌‎ي بسيار بيشتري نسبت به فيلم دارد. فيلم به دليل تاخير در ارائه‌ي مفهوم و نياز به صرفِ وقت بيشتر بيننده‌ي كمتري مي‌گيرد. اما از طرف ديگر اگر پيج شما داراي محتواهاي آموزشي است، مي‌‍توانيد از آپشن ديگر اينستاگرام به نام IGTV استفاده كنيد كه قابليت به اشتراك گذاري فيلم‌هاي طولاني به صورت يكپارچه بدون نياز به كراپ و برش است.

روش‌هاي طراحي پست اينستاگرام

طراحي ويدئو با عكس هم مي‌تواند روش خوبي براي جذب مخاطب باشد. در اين روش عكس‌ها با استفاده از موشن‌ گرافيك و با توجه با المان ‌هاي جذابيت‌بخشي به تصاوير، در قالب يك فيلم به مخاطب ارائه مي‌گردند.

طراحي استوري براي اينستاگرام

در استوري علاوه بر طراحي عكس مي‌توان يك فيلم 15 ثانيه‌اي نيز براي ارائه مفهوم طراحي كرد. استوري در ديد بعضي مخاطبان اولويت دارد و بسياري از افراد قبل از ديدن پست‌، استوري‌هاي خود را چك مي‌كنند. بنابراين توجه به استوري مي‌تواند شما را در گامي جلوتر از رقيبانتان قرار دهد.

هدف طراحي پست اينستاگرام چيست؟

طراحي پست اينستاگرام با هدف افزايش مخاطب و ترغيب مخاطب براي خواندن بقيه‌ي مطلب انجام مي‌شود. استفاده از اصول بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، شما را راحت‌تر به اين هدف مي‌رساند. يكي از فوايد طراحي پست اينستاگرام افزايش دنبال كننده است.اين بخش و توضيحات يكي از قسمت ها و زير مجموعه هاي مديريت پيج اينستاگرام است.

نكته‌اي كه در اين قسمت مي‌توان به آن اشاره كرد اين است كه گاهي ميان فعاليت‌هاي روتين پيج، يك كار  هم چالشي قرار دهيد. در كارهاي چالشي طراحي پست به صورتي انجام مي‌گيرد كه مخاطب هم خود درگير پست مي‌شود و هم با تگ افراد ديگر و به چالش كشيدن آن‌ها ميزان بازديد پيج را افزايش مي‌دهد. بنابراين مي‌توان گفت طراحي زيبا مي‌تواند علاوه بر ارائه موضوع و انتقال هدف، به گسترش صفحه‌ي شما نيز كمك مي‌كند.

پست اينساگرام

چند نكته براي آموزش طراحي پست اينستاگرام

تا زماني كه وارد حوزه‌ي ارائه‌ي خدمات به وسيله‌ي اينستاگرام نشده‌ايد متوجه رقابت شديد پيج‌ها در جذب مخاطب نخواهيد شد. طراحي مناسب يك پست، گام اول در جذب مخاطب است و برگ برنده‌ي شما خواهد بود. در اين قسمت ياراپلاس نكاتي را در مورد يك طراحي هوشمندانه و جذاب براي توليد محتوا اينستاگرام در اختيار شما قرار مي‌دهد.

يك پست اينستاگرامي بايد اغوا كننده باشد و احساساتي همچون حس تحسين، كنجكاوي، لذت، صميميت، آرامش و … را برانگيزد. براي اينكار در پست مي‌توان از مبالغه و نوآوري نيز استفاده كرد.

شما مي‌توانيد با استفاده از خلاقيت خود يك سبك خاص را براي پيج خود اتخاذ كنيد. اين روند مستلزم مجموعه‌اي ايده است كه شما در ميان آن‌ها زيباترين را انتخاب كنيد. براي نمونه پست‌هاي شما از نظر شكل هندسي مي‌تواند متفاوت باشد يعني عكس مورد نظر را در يك قاب قرار دهيد و كل عكسهاي پيج در اين قالب قرار گيرد. براي نمونه مي‌توانيد از يك قاب دايره‌اي، مثلث و … بهره گيريد.

رنگ پست‌هاي شما مي‌تواند نشاني از پيج شما را در خود داشته باشد. براي مثال پست‌ها مي‌تواند سفيد، سياه، سياه_سفيد و يا رنگي باشد. يا اطراف قاب را به اين رنگ‌ها مزين كنيد. اين نكات مي‌تواند مانند مهر پيج شما عمل كند و پست‌هاي شما شناخته شده شوند و نشاني از كار شما باشند. اين موضوع بر جذابيت كار شما و انحصاري بودن پيج شما مي‌افزايد.

قدرت استفاده از پرسش و پاسخ در دل يك تصوير اينستاگرامي پست شده باعث به چالش كشيدن ذهن مخاطب شده و همين درگيري ذهني مخاطب را به سمت خواندن و توجه كردن به مطلب نوشته‌ي شده‌ي شما در كپشن سوق مي‌دهد. در واقع قدرت طراحي شما در تصاوير است كه تعداد مخاطبين اينستاگرام را افزايش داده و آنها را بر پست شما ميخكوب كرده و وادار به توجه مي‌كند.

تركيب كردن عكس و نوشته يكي از راه‌هاي جذب كننده و همينطور در صورتي كه شما بخواهيد چالشي خواهد بود. يك جمله‌ي جذاب روي تصوير مخاطب را براي دانستن باقي ماجرا مصر مي‌كند و ادامه‌ي مسير را با شما همراه خواهد بود.

لوگو و آدرس سايت و يا پيج خود را مي‌توانيد در گوشه‌ي تصوير طراحي كنيد چون در صورت كپي شدن مطلب، مي‌توانيد مخاطب را به سمت پيج خود هدايت كنيد.

در متوني كه كپشن مي‌شوند استفاده‌ از ايموجي است كه مطلب شما را دوست‌داشتني ‌تر مي‌كند. در متنها صرفا نوشتن كلمات خارج از حوصله‌ي مخاطب است و مطلب نوشته شده‌ي شما خوانده نشده يا نيمه خوانده شده رها مي‌شود. استفاده از زبان ايموجي صميميت با مخاطب را حفظ كرده و جَوي دوستانه به مطلب مي‌بخشد.

استفاده از ويدئو با حك كردن لوگوي طراحي شده خودتان در گوشه‌ي تصويربه اين خاطر است كه اين ويدئو مطمئنن كپي يا ريپست خواهد شد و اين لوگو با آدرس پيج مسير مخاطب را به سمت صفحه‌ي شما هموار مي‌كند، يك برگ برنده براي پيج شما خواهد بود.

چگونگي يادگيري طراحي پست اينستاگرام

شما مي‌توانيد با يادگيري كامل فوتوشاپ جلوه‌هاي زيبايي را براي پست‌هاي خود خلق كنيد. يادگيري فوتوشاپ شايد نيازمند هزينه‌ي وقت باشد ولي يك شانس خوب براي موفقيت در ارائه محصولتان را به شما ارائه مي‌دهد.

پست اينستاگرام

ايده‌هاي خلاقانه در طراحي پست اينستاگرام

نظرسنجي در قالب يك ستوري طراحي شده بسيار بيشتر از يك استوري ساده جلب توجه مي‌كند و در فالوور شما اين احساس را ايجاد خواهد كرد كه براي جلب رضايت او و اهميت نظر اوست كه وقت گذاشته‌ايد و يك طراحي زيبا را ارائه داده‌ايد، به جاي يك ستوري ساده و خسته كننده!

نشان دادن پشت صحنه‌ي كاري در طراحي يك پست سرگرم كننده و جلب رضايت مخاطب كمك مي‌كند. در هر كسب و كاري كه هستيد سعي كنيد در طراحي پست‌هايتان مخاطب را از پشت صحنه‌ي كاري خود مطلع سازيد و با اين كار اعتماد مخاطب را گرفته و فضايي صميمي را ايجاد كنيد.

طراحي پست‌هاي مناسبتي را با رنگ‌هاي شاد و تصويرهايي به اشتراك بگذاريد كه حداقل لبخندي را به مخاطب هديه كرده باشيد و اين تصوير در جاهاي ديگر و توسط كاربران استفاده شده و در مقياس بزرگتري به اشتراك گذاشته شود.

همانطور كه گفتيم عكس محصولات بايد به شيوه‌اي به اشتراك گذاشته شود كه برجسته‌تر از ساير محتويات موجود در تصوير جلوه كند.  مات كردن زمينه‌ي تصوير به نسبت محصول مد نظر ما مي‌تواند اين هدف را براي ما به انجام برساند. ايجاد كردن يك تضاد رنگي بين محصول و محتويات قرار داده شده در تصوير نيز تاثير مثبتي به همراه خواهد داشت.

بعضي مواقع طراحي يك پست بي‌ربط به موضوع پيج مي‌تواند پيج را از يكنواختي خارج كند. اگر اين پست در حوزه‌ي علايقتان طراحي شود صميميت و اعتماد مخاطب را به خود معطوف مي‌كنيد.

تم منحصر به فرد در شناخته شدن شما خيلي موثر است چند تم را به عنوان نمونه  به شما معرفي مي‌كنيم:

طراحي پست اينستاگرام

تم موزاييكي پست‌ها:

در اين روش پست‌ها را در دو رنگ يا به هر شيوه‌ي خلاقانه‌ي ديگري مي‌چينيد. براي نمونه ارائه پست به صورت يك در ميان آبي و زرد تم موزاييكي به پيج داده و در اولين بار ورود جذابيت خود را به نمايش ميگذارد.

تم رنگين‌كماني پست‌ها:

رنگ پست‌هايي را كه براي مخاطب ارائه ميدهيد در هر رديف متفاوت كنيد. يعني هر سه پست يك رنگ داشته و در كل اين رنگها طيف رنگين‌كماني را به پيج دهند.اين كار در ابتداي ورود مخاطب، خوش‌سليقگي شما را براي مخاطب نمايش مي‌دهد.

محتواي پست

محتواي يك پست اينستاگرامي بايد اغواكننده باشد و احساساتي همچون حس تحسين، كنجكاوي، لذت، صميميت، آرامش و … را در مخاطب برانگيزد. براي اينكار مي‌توان از مبالغه و نوآوري نيز استفاده كرد. اين بخش از اصلي ترين فعاليت هايي است كه آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ در پكيج هاي مديريت شبكه هاي مجازي براي مديران كسب و كارها ارائه ميكنند.

به طور كلي با رعايت اصول ذكر شده در اين مقاله صفحات مخصوص كسب و كار خود را به روز و هدف مند تر كنيد كه اصطلاحا به اين نوع از خدمات، مديريت پيج ايسنتاگرام گفته ميشود. تاثير رعايت تك تك اين موارد را در رونق كسب وكار خود مي توانيد به طور مشهود ببينيد.

زير سقف آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ مشهد چه خبره!؟

قبل از اين كه بگيم يك آژانس ديجيتال ماركتينگ چطور شد كه به يك آژانس ديجيتال ماركتينگ تبديل شد بايد بدانيم واژه ي ديجيتال ماركتينگ اصلا از كجا آمده؟

فضاي ديجيتال، فضايي با پتانسيل بالا براي جذب فرصت هاي بي شماريست، از اين فرصت ها مي توانيم براي تبديل مخاطب به مشتري، افزايش فروش، سود بيشتر و در نهايت رشد چشمگير كسب و كارمان استفاده كنيم، اما لازمه موفقيت در اين مسير علم و آگاهي به حوزه ي خاصي است كه به آن اصطلاحا “ديجيتال ماركتينگ” گفته مي شود.

شماري از آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد با اين اهداف و نتيجه محور در حال فعاليت اند.

هزينه طراحي پست اينستاگرام

امروزه اينستاگرام به يكي از معروف‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا تبديل شده است كه كشور ما نيز از اين قائده مستثني نيست و ايرانيان بسياري اينستاگرام را بهترين شبكه اجتماعي حال حاضر مي‌دانند. به دليل استقبال بسيار مردم ايران از اينستاگرام، كسب و كارهاي زيادي از اين موقعيت استفاده كرده و محصولات و يا خدمات خود را در پيج‌هاي اينستاگرامي عرضه مي‌كنند.

به همين دليل طراحي پست اينستاگرام در بين افراد اهميت بسياري پيدا كرده است. پست‌هاي اينستاگرامي به صورت عكس و ويديو هستند كه در ادامه توضيحي در رابطه با آن‌ها آورده شده است.

طراحي پست اينستاگرام

طراحي پست اينستاگرام به صورت عكس

همان‌طور كه مي‌دانيد، اينستاگرام شبكه اجتماعي بر پايه تصوير است و بيشتر از آن كه محتواي متني توجه مردم را به خود جلب كند، تصاوير در جلب توجه مردم نقش دارند. با استفاده از همين نكته مي‌توان تصاويري خلق كرد كه داستان مورد نظر شما را بيان كرده و مطلبي كه در ذهن داريد را به شيوه‌اي مناسب به بيننده منتقل كند.

به طور مثال استفاده از عكس نوشته ها در اين شبكه اجتماعي به بيشتر ديده شدن مطالب شما كمك بسياري خواهد كرد. به كمك اين روش مي‌توان به صورت يك‌جا هر چه در ذهن خود داريد را به مخاطب منتقل كنيد. از ويژگي‌هاي استفاده از عكس نوشته‌ها مي‌توان صرفه‌جويي در وقت مخاطب را نام برد زيرا تنها با ديدن عكس و خواندن متن كوتاه نوشته شده در آن مطلب را فرا گرفته و نيازي به خواندن كپشن كه در بسياري از موارد طولاني هستند نخواهد بود.

راه‌هاي بسياري براي طراحي پست‌ها وجود دارد كه شايد خود فرد هم با استفاده از اين روش‌ها بتواند از پس طراحي پست‌هاي اينستاگرام بربيايد ولي در بيشتر موارد اين امر، امري تخصصي محسوب شده و هر كس قادر به طراحي پست‌هاي جذاب براي اينستاگرام نخواهد بود.

از آن جايي كه عكس‌ها در بهتر ديده شدن پيج اهميت بسياري دارند، سپردن طراحي چنين پست‌هايي به افرادي كه در اين زمينه تخصص دارند، مناسب‌تر از انجام آن‌ها توسط خود فرد خواهد بود. ياراپلاس با چندين سال تجربه در زمينه مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، به بهترين نحو محصولات و خدمات شما را در قابل پست‌هاي اينستاگرامي در اختيار مخاطب قرار داده و با رعايت اصول در زمينه طراحي پست اينستاگرام و همچنين داشتن خلاقيت‌هاي منحصر به فرد در جذب مخاطب بيشتر به پيج شما كمك خواهد كرد.

ساخت ويدئو از ساخت عكس پر زحمت‌تر بوده و در همين راستا نياز به تجربه بيشتر و همچنين مهارت بيشتر خواهد داشت؛ به همين منظور براي داشتن ويدئوهاي باكيفيت نيازمند فردي خواهيد بود كه قادر به ساخت ويدئوهايي مناسب با موضوع كاري شما باشد. ياراپلاس در اين زمينه نيز مي‌تواند كمك خوبي براي شما و پيج شما باشد. با سپردن پيج خود به كارشناسان آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، موفقيت در زمينه كاري خود را به دست آوريد.

هزينه طراحي پست اينستاگرام

به مانند تمامي كارها استفاده از فرد با مهارت براي طراحي پست‌هاي اينستاگرام نيز نيازمند پرداخت هزينه است. تعرفه پست‌هاي اينستاگرامي براي هر كسب و كار متغير خواهد بود زيرا توليد عكس و ويدئو براي هر كسب و كاري بايد بر اساس محصولات و يا خدمات ارائه شده آن كسب و كار باشد؛ از اين رو تفاوت‌هايي در اين مورد به وجود خواهد آمد. به جز اين مورد، حجم توليد محتواي خواسته شده توسط مشتري و ميزان تعامل مخاطبان با پيج در محاسبه هزينه نقش خواهد داشت. توجه به اين نكته نيز حائز اهميت است كه توليد محتوا به صورت ويدئو هزينه بالاتري نسبت به عكس دارد؛ زيرا زمان بيشتر و همچنين هزينه بيشتري طلبيده و ممكن است براي انجام آن نيازمند به استفاده از چندين نيروي انساني باشد.

سخن پاياني

شيوه قرار دادن پست‌هاي اينستاگرامي از اهميت بالايي برخوردار است و بايد به صورتي باشد كه مخاطب را جذب كند. به طور مثال نمي توان تنها با گرفتن يك عكس و آپلود آن در پيج توقع فروش محصولات را داشته باشيد بلكه موارد بسياري در اين زمينه اهميت دارد كه توجه به آن‌ها شما را در اين راه موفق‌تر خواهد كرد. ياراپلاس با درنظر گرفتن تمامي موارد گفته شده سعي در ارائه معقول‌ترين هزينه‌ها در كنار كار با كيفيت داشته تا مخاطب را از كار ارائه شده راضي نگه دارد.

اينستاگرام به عنوان برنامه‌اي بصري و اپليكيشني در دسترس كه از قضا بستر بسيار مناسبي براي ارائه مطالب، محصولات و كسب و كار شده است و همچنين اپليكيشني مناسب براي بسياري از اينفلوئنسرهاي موجود در آن شده است. ورود به اين دنياي مجازي پر كاربر براي بيزينس شما شروع يك پيشرفت است. اما خلاقيت در ارائه مطلب و طراحي تصاوير و فيلم و … مي‌تواند در سبقت شما از رقيبانتان نقش اساسي را خواهد داشت. ياراپلاس در اين مسير با ارائه‌ي راهنمايي‌هاي خود كمك كننده‌ي شماست.

رونق كسب وكار با خريد ممبر تلگرام

چگونه با افزايش اعضاي يك كانال تلگرامي و خريد ممبر واقعي تلگرام مي‌توانيم مسير حركت كسب و كارمان را تغيير دهيم؟ با پيشرفت تكنولوژي و افزايش ابزار و راه‌هاي ارتباطي تبليغات شكل جديدي به خود گرفته است. يكي از بهترين روش‌هاي فروش و تبليغات موبايل ماركتينگ است كه تلگرام توانسته است سهم بسزايي را در اين تبليغات آنلاين از آن خود كند. كانال‌هاي تلگرامي روز به روز در حال افزايش‌اند اما آيا همه آن‌ها مي‌توانند موفق عمل كنند؟ ممبر‌هاي تلگرام جند درصد در اين موفقيت سهيم هستند؟ براي مشاوره رايگان و خريدانواع ممبر واقعي و فيك براي تلگرام با شماره ۰۹۹۲۳۱۴۰۶۷۲  و آيدي yaraplus2@ در ارتباط باشيد.

 خريد ممبر تلگرام

تلگرام؛ غول پيام‌رسان‌ و راهي براي كسب درآمد

تلگرام يكي از محبوب‌ترين و در عين حال پر سرعت‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در نگاه كاربران است. اين پيام‌رسان به دليل امكانات و قابليت‌هاي فراواني كه دارد به سرعت از ديگر پيام رسان‌هاي مشابه پيشي گرفت و توانست جاي پاي خود را در دنياي اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان كه بعضا عمر زيادي ندارند، محكم كند.اين روز‌ها ديگر استفاده از تلگرام و امكانات آن كار سختي نيست! تنها يك گوشي هوشمند و اينترنت كافي است تا همه به راحتي به اين پيام‌رسان دسترسي داشته باشند. همين موضوع باعث شده تا اين پيام‌رسان محبوب به بستري مناسب براي بيزينس‌هاي آنلاين و تبليغات آن‌ها تبديل شود.

امروزه تبليغات به واسطه‌ي موبايل و ديگر ابزار‌هاي ديجيتال نسبت به گذشته پيشرفت چشمگيري داشته است. صاحبان كسب و كار و افرادي كه به فكر راه‌اندازي يك بيزينس آنلاين هستند به خوبي مي‌دانند كه تبليغات به شيوه‌هايي كه در گذشته انجام مي‌شد ديگر پاسخگو نيست! چرا كه مخاطب ديگر آن مخاطب سابق نيست؛ بنابراين نبايد انتظار داشت كه شيوه‌هاي سنتي تبليغات و كلك‌هاي قديمي بر روي آن‌ها اثرگذار باشد. صاحب هر كسب و كاري كه باشيد و هر محصول و خدماتي كه براي ارائه به مخاطب داشته باشيد بايد آن را ببريد جايي تبليغ كنيد كه مخاطب آن‌جا حضور دارد. اين روز‌ها حضور مخاطبان در كجا پررنگ‌تر از شبكه‌هاي اجتماعي و اينترنت است؟!

كسب درآمد از تلگرام با خريد ممبر واقعي تلگرام؛ مگه ممكنه؟!

همان‌طور كه در قسمت قبل عنوان كرديم، شما نمي‌توانيد كالا و محصول خودتان را به راحتي بفروشيد مگر آنكه آن را همان‌جايي تبليغ كنيد كه مخاطب محصول شما آنجا حضور دارد. موبايل ماركتينگ و تبليغات با كمك موبايل نه تنها داستان برند شما را گوش به گوش به همه مي‌رساند؛ بلكه در وقت و هزينه‌ي شما نيز صرفه جويي مي‌كند. به نظر شما چرا تعداد كانال‌هاي تلگرامي كه با هدف فروش كالا و يا معرفي خدماتي راه‌اندازي مي‌شوند روز به روز در حال افزايش‌اند؟ خريد ممبر واقعي تلگرام براي يك كانال يا گروه تلگرامي چگونه مي‌تواند به افزايش فروش و رشد و توسعه‌ي كسب و كار شما كمك كند؟

ممبر تلگرام بخر و پول پارو كن!

 خريد ممبر تلگرام

شايد عنوان بالا كمي اغراق‌آميز به نظر برسد ولي اگر با استراتژي‌هاي درستي گام برداريد، حتما مي‌توانيد در تلگرام به سادگي آب خوردن درآمد كسب كنيد! حضور ميليوني كاربران ايراني در تلگرام آن‌را به يك پلتفرم ايده‌آل براي تبليغات و فروش تبديل كرده است. از طرفي اين موضوع كه دسترسي به تلگرام براي كاربران چندان كار سختي نيست و مي‌توان هر قشر و سن كاربري را در آن مشاهده كرد كار شما را براي فروش در تلگرام راحت‌تر مي‌كند.

 تصور كنيد مي‌خواهيد حرفه و كسب و كار خود را از حالت سنتي خارج كنيد و به فكر راه‌هايي كم‌هزينه اما موثر براي شناساندن برندتان به مخاطب هستيد؛ بهتر نيست به فكر راه‌اندازي بخش آنلاين كسب و كار خود نيز باشيد؟! تبليغات آنلاين نسبت به تبليغات سنتي مزيت‌هاي قابل ملاحظه‌اي دارد كه به عنوان مثال مي‌توان به قيمت كم‌تر و مخاطب بيش‌تر آن اشاره كرد. مي‌دانيد براي اجاره كردن يك بيلبورد تبليغاتي بايد چقدر هزينه كنيد؟

اجاره‌ي بيلبورد تبليغاتي و پخش كردن تراكت رو فراموش كن!

براي اجاره‌ي هر متر مربع  بيلبورد تبليغاتي در سطح شهر بايد ميليوني هزينه كنيد و مسلما پخش كردن تراكت تبليغاتي هم وقت و انرژي زيادي از شما مي‌گيرد. با اين تفاسير بهتر نيست براي فروش محصولات خود به فكر داشتن يك كانال در تلگرام و خريد ممبر واقعي تلگرام باشيد؟ شمار كانال‌هاي تلگرامي هر روز در حال افزايش است و همين موضوع اثبات محكمي بر پربازده بودن اين روش براي تبليغات و فروش است. علاوه بر اينكه راه‌اندازي يك كانال در تلگرام هزينه‌اي ندارد مزاياي ديگري نيز دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

  • مي‌توانيد تبليغات و محصول خود را شخصي‌سازي كنيد

اگر محصولي كه مي‌خواهيد به فروش برسانيد فقط قابل استفاده براي يك قشر خاص و يا رده‌ي سني خاصي باشد چگونه مي‌خواهيد با بيلبورد تبليغاتي و يا تبليغات تلويزيوني فقط اين گروه خاص را جذب كنيد؟ ممكن است مخاطبان هدف شما اصلا اين تبليغ را در سطح شهر نبينند در حالي كه شما براي آن هزينه و انرژي زيادي صرف كرده‌ايد. از اين‌رو تلگرام و خريد ممبر تلگرام به داد شما مي‌رسد.

  • با تلگرام مي‎توايند با مخاطب و مشتري خود در تعامل باشيد

تلگرام و كانال‌هاي فروش به سادگي اين امكان را در اختيار شما قرار مي‌دهند كه با مشتري خود در تعامل باشيد و نظرات و انتقادات او را نسبت به محصول خود بشنويد

  • صداي برند شما به گوش همه مي‌رسد

با روش‌هاي قديمي تبليغات فقط يك قشر و گروه خاص امكان ديدن بيزينس شما را دارند در حالي كه داشتن ممبر‌هاي زياد براي يك كانال تلگرامي باعث مي‌شود تا برند شما در سطح وسيع‌تري تبليغ شود و تعداد افراد بيشتري آن را ببينند.

 خريد ممبر تلگرام

يك كانال تلگرامي با تعداد بالاي ممبر حتما نتيجه مي‌ده!

با تمام مواردي كه در قسمت‌هاي قبل گفتيم، بهترين و راحت‌ترين راه براي رسيدن به سود بيشتر و ديده شدن بيشتر بيزينس شما در بين مشتريان تبليغات و فروش از طريق تلگرام است. اما فراموش نكنيد كه يك كانال و يا گروه تلگرامي خالي با تعداد اعضاي كم نمي‌تواند كمك زيادي به افزايش فروش و توسعه كسب و كار شما كند. پا گرفتن يك كانال تازه تاسيس زمان‌بر است و صبر زيادي مي‌طلبد اما نگران نباشيد چرا كه راه ميان‌بري هم براي پيشرفت سريع‌تر وجود دارد.

 خريد ممبر واقعي تلگرام براي كانال شما مي‌تواند به روند رشد و پيشرفت كانال سرعت ببخشد و به شما در راستاي پيدا كردن مخاطبان هدف خود كمك شاياني بكند. حتما بارها اصطلاح خريد ممبر تلگرام را شنيده‌ايد؛ اين ممبر‌ها انواع گوناگوني دارند كه هر كدام بسته به ويژگي كه دارد مي‌تواند مزيت‌هايي براي رشد و ديده شدن يك كانال تلگرامي داشته باشند.

خريد ممبر ضروريه چون …

شايد برايتان سوال شود چرا بايد براي كانال خود ممبر بخريم ؟! آيا هزينه كردن براي خريد ممبر تلگرام ضرورت دارد؟ تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي مثل تلگرام هر چند كار ساده‌اي به نظر مي‌رسد اما اصول و قواعد خاص خود را نيز دارد. بيزينس و محصول شما در تلگرام بين هزاران كانال تلگرامي كه هر كدام به گونه‌اي در حال فعاليت‌اند ديده نمي‌شود مگر اين‌كه افراد زيادي عضو كانال شما باشند. اين اعضا نه تنها خود مي‌توانند به مشتريان شما تبديل شوند بلكه با فرستادن پست‌هاي كانال شما براي ديگران مي‌توانند آن‌ها را نيز به كانال و يا گروه شما دعوت كرده و تعداد اعضاي شما را افزايش دهند. با انواع ممبر تلگرام و كاربرد‌هاي آن‌ها آشنايي داريد؟ علاوه بر خريد ممبر واقعي تلگرام، امكان خريد ممبر‌هاي ديگري نيز داريد كه با آشنايي با آن‌ها مي‌توانيد انتخاب درست‌تري براي افزايش اعضاي كانال خود داشته باشيد.

خريد اين نوع ممبرتلگرام براي كسب و كارت بهتره!

ممبر‌هاي تلگرام به طور كلي به دو دسته‌ي ممبر‌هاي واقعي و فيك تقسيم مي‌شوند. ممبر‌ واقعي خود چند دسته هستند كه عبارتنداز:

  1. ممبر اد اجباري
  2. ممبر نوتيفيكيشن
  3. ممبر پاپ اپ

ممبرهاي واقعي همان‌طور كه از اسمشان پيداست افرادي واقعي و حقيقي هستند كه به روش‌هاي مختلفي عضو كانال شما مي‌شوند. اگر هدفتان از راه‌انداري اين كانال، فروش و سود بيشتر است اين ممبر‎‌ها همان‌هايي هستند كه به كارتان مي‌‌‌آيند. در حالي كه ممبر‌هاي فيك تنها رقم اعضاي كانال را افزايش مي‌دهند و تاثيري در افزايش فروش شما نخواهند گذاشت اما به جهاتي حضور آن‌ها نيز براي پيشرفت سريع‌تر كانال الزامي است. حضور ممبر چه واقعي و چه فيك، اعتبار و ارزش كانال شما را بالا مي‌برند و باعث مي‌شوند كاربر بتواند به شما و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد اعتماد كند.

يك كانال و يا گروهي را تصور كنيد تعداد اعضاي كمي دارد، مشتري چگونه مي‌ تواند به صحت گفته‌هايتان اعتماد كند و شما را به عنوان يك فروشنده واقعي بپذيرد؟ به‌طور كلي اعضاي يك كانال با خودشان علاوه بر سود بيشتر، ارزش و اعتبار مي‌آورند كه نبايد آن را دست كم گرفت. با توجه به تفاوت‌هايي كه از ممبر واقعي و ممبر فيك عنوان كرديم، اين خريد ممبر واقعي تلگرام است كه در پيشرفت كسب و كار شما به‌طور مستقيم اثرگذار است. در ادامه با انواع ممبر‌هاي واقعي تلگرام بيشتر آشنا مي‌شويد.

 خريد ممبر تلگرام

ممبر اد اجباري؛ كاربران مجبور به عضويت هستند!

با فراگير شدن استفاده از تلگرام‌هاي غيررسمي بين كاربران امكان اضافه كردن افراد به كانال‌هاي مختلف از طريق اد اجباري فراهم شده است. در اين روش افرادي كاملا واقعي عضو كانال شما مي‌شوند اما همان‌طور كه از اسمشان نيز پيدا است از آنجايي كه به صورت اجباري به كانال شما اضافه شده‌اند، ماندن آن‌ها در كانال يا ترك كردن كانال توسط آن‌ها كاملا به محتواي كانال شما بستگي دارد. در خريد ممبر اد اجباري تلگرام، اعضا از طريق تلگرام‌هاي غيررسمي و ساير برنامه‌ها به صورت اجباري كانال شما را به صورت سايلنت بر روي تلگرام خود مشاهده مي‌كنند.

اگر محتوايي كه به مخاطب ارائه مي‌دهيد به اندازه كافي جذاب و گيرا باشد اين افراد را به ماندن در كانال شما ترغيب مي‌كند در غير اين‌صورت ممكن است با ريزش اعضا مواجه شويد. خريد ممبر واقعي تلگرام از نوع اد اجباري مزيت‌ها و معايب زير را به همراه دارد:

  • ممبر‌ها واقعي هستند و مي‌توانند باعث افزايش فروش شوند
  • از لحاظ اقتصادي به صرفه هستند

و اما معايبي از جمله: بازدهي كم، عدم ويوي مناسب به علت سايلنت بودن و ترك كانال به خاطر اجباري عضو شدن را دارا هستند.

رونق كسب و كار با خريد مبر تلگرام صورت ميگيرد همين حالا براي خريد اقدام كنيد.

ممبر پاپ اپ تلگرام؛ اختياري و پربازده‌تر

 يكي‌ديگر از روش‌هاي خريد ممبر واقعي تلگرام، خريد به شيوه‌ي پاپ اپ است. بزرگ‌ترين تفاوت اين ممبر نسبت به گروه قبلي، عضو كردن كاربران به صورت اختياري است. در واقع در اين روش افزايش اعضاي كانال، زماني كه كاربر مشغول به استفاده از گوشي خود مي‌باشد تلگرامش باز شده و كانال شما را مشاهده مي‌كند. در اين‌صورت كاربر اجازه دارد تصميم بگيرد كه مي‌خواهد عضو كانال شما شود يا خير. به همين‌خاطر حين خريد ممبر واقعي از نوع پاپ اپ، محتواي چند پست آخر كانال شما اهميت زيادي دارد چرا كه به احتمال زياد كاربران چند پست آخر را شما را براي تصميم گرفتن مشاهده مي‌كنند.

انتشار محتواي جذاب و خلاقانه مي‌تواند درصد موفقيت عضوگيري به روش پاپ اپ را به حداكثر افزايش دهد؛ بنابراين از محتواي خود غافل نشويد. فراموش نكنيد كه مخاطب به راحتي تفاوت بين محتواي ل

ارزشمند و بي ارزش را تشخيص مي‌دهد. پس حتي اگر قصد داريد چيزي به او بفروشيد سعي كنيد با محتوايي ارزشمند آن‌ها را به استفاده از خدمات خود ترغيب كنيد. از معايب خريد ممبر واقعي تلگرام به روش پاپ اپ مي‌توان به: قيمت نسبتا بالا و ريزش بالا اشاره كرد. مزاياي آن عبارتنداز:

  • ممبر‌هايي كاملا واقعي
  • ويو بالا
  • بازدهي بالا

 خريد ممبر تلگرام

ممبر نوتيفيكيشن بخريد و ديگر نگران ريزش اعضا نباشيد

در اين روش متن دلخواه شما براي تبليغ كانال تلگراميتان در نوار بالاي گوشي كاربر نمايش داده مي‌شود و كاربران با ميل خود مي‌توانند بر روي آن كليك كرده و عضو كانال شما شوند. متني كه براي تبليغات انتخاب مي‌كنيد و همچنين اسم كانال شما تاثير بسيار زيادي در ميزان كليك كاربران دارد بنابراين بايد سعي كيند يك متن تبليغاتي جذاب و كاربردي بنويسيد كه علاوه بر جذب مخاطب گوياي خدمات شما نيز باشد. در اين روش از آنجايي كه كاربران كاملا طبق ميل خود عضو كانال مي‌شوند و هيج اجباري در كار نيست، ريزش اعضا كاهش پيدا مي‌كند.